wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?

Data: 2011-04-05 12:00:55
Autor: =Marcos=
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
pzypadkowo zajrzalem do netu i takie wydumki /kto gazuje takiego malca???/
chodza po necie za 2 - 1 k pln....

Cinquecento z gazem podobnie.
Prawo rynku. Jak za 2k można kupić Opla Corsę tudzież Peugeota 106 z gazem, to wiadomo, że Tico, które jest jeszcze mniejsze i brzydsze musi być tańsze! A w¶ród studenciaków dojeżdżaj±cych na uczelnię Tikaczami i Czinkłeczentami z gazem, ten w Corsie jest królem ;)

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2011-04-05 12:45:17
Autor: neoniusz
W dniu 11-04-05 12:00, =Marcos= pisze:
być tańsze! A w¶ród studenciaków dojeżdżaj±cych na uczelnię Tikaczami i
Czinkłeczentami z gazem, ten w Corsie jest królem ;)

U mnie na uczelnie, to wykladowcy przyjezdaja czinklaczentami i seiczentami a studenci audicami, lexusami i merolami ;) znak czasu ;)

Data: 2011-04-05 13:19:50
Autor: Mega
Dnia Tue, 05 Apr 2011 12:45:17 +0200, neoniusz napisał(a):

W dniu 11-04-05 12:00, =Marcos= pisze:
być tańsze! A wśród studenciaków dojeżdżających na uczelnię Tikaczami i
Czinkłeczentami z gazem, ten w Corsie jest królem ;)

U mnie na uczelnie, to wykladowcy przyjezdaja czinklaczentami i seiczentami a studenci audicami, lexusami i merolami ;) znak czasu ;)

No proszę jak świat się zmienia.
Jak ja studiowałem to wykładowcy przyjeżdżali tramwajami.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2011-04-05 13:21:18
Autor: neoniusz
W dniu 11-04-05 13:19, Mega pisze:
[...]

Gorzej jak "kampus" jest na obrzezach miasta i nawet wrony tam zawracaja.

Data: 2011-04-05 13:31:38
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-04-05 12:45, neoniusz pisze:
[...]

No, no, znak czasu - czy się stoi czy się leży, dyplom uczelni
się należy (bo zapłaciłem). ZdradĽ, która to taka 'dobra' uczelnia...

Data: 2011-04-05 14:51:48
Autor: Kamil
On 05/04/2011 12:31, Artur Ma¶l±g wrote:
[...]

Bo oczywi¶cie wszyscy, których stać na samochód to idioci, a wszyscy na rowerze to geniusze.

Kompleks jaki¶ masz?

Kamil

Data: 2011-04-05 21:39:58
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-04-05 15:51, Kamil pisze:
On 05/04/2011 12:31, Artur Maśląg wrote:
[...]

No, no, znak czasu - czy siÄ™ stoi czy siÄ™ leĹĽy, dyplom uczelni
się należy (bo zapłaciłem). Zdradź, która to taka 'dobra' uczelnia...

Bo oczywiście wszyscy, których stać na samochód to idioci, a wszyscy na
rowerze to geniusze.

To Ty napisałeś. W sumie mnie to nie dziwi.

Kompleks jakiĹ› masz?
<cite>
Zazwyczaj bywa teĹĽ tak, ĹĽe  zdegenerowany i uĹ‚omny intelektualnie
osobnik wyszukuje u innych domniemanych wad i ułomności, tylko po to,
aby zagłuszyć odzywającego się w nim chama. Mając kompleksy, tłumi je
poprzez wymyślanie podobnych kompleksów u innych. Na szczęście tłumiony
kompleks prostaka i tak wyjdzie, dzięki czemu poznać kto cham a kto
człowiek godny. Powyższe siedem przykładów jest odpowiedzią pewnemu
politykowi na jego głupkowate insynuacje zawarte na jego blogu,
ozdobione określeniem „kurdupel”.
</cite>

Data: 2011-04-06 07:04:55
Autor: Filip KK
W dniu 2011-04-05 12:00, =Marcos= pisze:
pzypadkowo zajrzalem do netu i takie wydumki /kto gazuje takiego
malca???/
chodza po necie za 2 - 1 k pln....

Cinquecento z gazem podobnie.

Cinguecento pali 10 litrów benzyny i litr oleju na 100km. A jak masz ciężk± nogę to i 11-12 litrów spali. No i wci±gnie z 1,5 litra oleju.
Mówię o takim cienkim za 1-2k pln.

Data: 2011-04-06 15:05:40
Autor: Alexy
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ings8h$7io$2news.net.icm.edu.pl...

[...]

Ale tylko u wła¶cicieli-zwolenników VW, którzy uważaj±, że auto dobre to takie, przy którym nic sie nie robi, a tylko leje paliwo :)
Wiesz, kolego nie gniewaj się, ale powiem krótko "pierdzielisz głupoty".
CC, które pali 10 litrów benzyny i litr oleju na 100km wymaga naprawy, a jego wła¶ciciel to największa dupa i ignorant motoryzacyjny.
Konkretniej mówi±c takie autko wymaga naprawienia ciekn±cej pompki paliwa, a dokł±dniej wymiany membrany i zestawu uszczelek za całe 10zł, któr± można wykonać w 15 minut. To wła¶nie z pompki w 99% wycieka olej zasyfiaj±cy cały silnik oraz benzyna, której nie można sie doliczyć w spalaniu.
Jeżeli chodzi o CC czy SC s± to do¶ć ekonomiczne i bardzo tanie w utrzymaniu toczydła.
Oczywi¶cie nie rozpatruję tutaj ich walorów jezdnych w trasie, bo ich nie maj±, ale do "¶migania" po mie¶cie, do pracy czy na uczelnię bardzo fajne autka. Niewiem jak ciężk± trzeba by było mieć nogę, żeby spalić powyżej 7 litrów benzyny na 100km.

Data: 2011-04-06 16:35:34
Autor: Rafał Grzelak
Filip KK wrote:

Cinguecento pali 10 litrów benzyny i litr oleju na 100km. A jak masz
ciężk± nogę to i 11-12 litrów spali. No i wci±gnie z 1,5 litra oleju.
Mówię o takim cienkim za 1-2k pln.

Ale jak na sniegu hamuje...!

1l oleju / 100km to jak jest popsuty. 10l paliwa/100km to sie niezle
trzeba napracowac, zeby tyle wzial (przynajmniej ten 900ccm).

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-04-06 21:22:14
Autor: jack
Filip KK wrote:

> [...]

1l oleju / 100km to jak jest popsuty. 10l paliwa/100km to sie niezle

trzeba napracowac, zeby tyle wzial (przynajmniej ten 900ccm).

To dziwne bo te zogłoszenia[wg.zapewnień włascicieli]to pal± 4-5/100km,olej od
wymiany do wymiany!!
Ja chceta oszczednego to prosze:
http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-samochody-osobowe-Dodge-Grand-Caravan-100-SPRAWNY-Z-GAZEM-W0QQAdIdZ272907466
pozdro.jack
PS.na pytanie ile to jest mało,padła odpowiedz-wygooglaj sobie.
Kto¶ wie o co chodzi?

--

wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?