wyniki losowania - bilety euro2012

Data: 2011-04-28 22:21:29
Autor: Aman
wyniki losowania - bilety euro2012
czy ktoś miał szczęście ? czy bilety trafiły tylko do rodziny Grzesia i Zdzisia :)?
bo ja na kilkunastu kontach, plus pytalem wielu znajomych na Facebooku i.... NIC. wszedzie to samo.
Na kilka kont dostalem maile: "Unfortunately your application has not been successful in the lottery for tickets for UEFA EURO 2012™. "
tam gdzie maile nie przyszly logowalem sie tu (bo juĹĽ moĹĽna siÄ™ zalogowac bez problemu) https://ticketing.uefa.com/euro2012-pl/login.aspx?returnUrl=%2feuro2012-pl%2fdefault.aspx

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-04-28 21:25:04
Autor: UGI
Aman <amann@gazeta.pl> napisał(a):
bo ja na kilkunastu kontach, plus pytalem wielu znajomych na Facebooku i.... NIC. wszedzie to samo.

A ja nie wiem co o tym mysleć. 14 kont i na 13 "nie przyznano Ci żadnego
biletu". Jedno wygl±da na wylosowane ale do zapłaty 0 zł. Brak informacji
e-mailowej. Może rzutem na ta¶mę się uda.

Data: 2011-04-29 05:44:23
Autor: tomus_king
> [...]

biletu". Jedno wygl±da na wylosowane ale do zapłaty 0 zł. Brak informacji
e-mailowej. Może rzutem na ta¶mę się uda.

Ehh z czwórk± znajomych mieli¶my ł±cznie koło 50 kont i nic.
Ja w formularzach mam także "nie przyznano..." ale dziwne że kompletnie nic na
maila nie przyszło. Będzie jeszcze powtórne losowanie może tam czę¶ć osób się zniechęci i będzie
lepiej ;)

Data: 2011-04-28 22:24:49
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
wyniki losowania - bilety euro2012
Pewna osoba, czyli Aman
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

czy ktoś miał szczęście ? czy bilety trafiły tylko do rodziny Grzesia
i Zdzisia :)?

Wychodzi na to, ĹĽe tylko oni.
Pytałem już 27 znajomych co aplikowali; nikt się nie załapał.
Mają pytać swoich; może ktoś się znajdzie ;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-28 22:41:49
Autor: Aman
wyniki losowania - bilety euro2012
moĹĽe ktoĹ› siÄ™ znajdzie ;-)

....kto zna siÄ™ z Grzeskiem ;)?

Pozdrawiam

Aman

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-28 22:47:50
Autor: lmrt
wyniki losowania - bilety euro2012
...kto zna się z Grzeskiem ;)?

wychodzi na to ze ja,
po 4 bilety na 2 mecze;-)

Data: 2011-04-29 08:54:09
Autor: Mane
wyniki losowania - bilety euro2012
W dniu 2011-04-28 22:21, Aman pisze:

bo ja na kilkunastu kontach

Wła¶nie przez takie podej¶cie zabrakło biletów :)

Data: 2011-04-29 13:52:10
Autor: Radek
[...]

Mi się udało :) :) miałem 1 konto, a na nim złożone wnioski o 5 biletów - wylosowano dla mnie 1 bilet (Gdańsk)

Radek

Data: 2011-04-29 15:52:00
Autor: lmrt
wyniki losowania - bilety euro2012
zaczelo sie
http://allegro.pl/bilety-euro-2012-polska-euro2012-bilet-i1589710131.html

mecz 14 Gdańsk (C1:C3) - kategoria 1 -nominalna 120 euro x 8 szt
mecz 21 Gdańsk (C4:C1) - kategoria 1 - nominalna 120 euro x 8 szt
mecz 27 Donieck (ćwierćfinał) - kategoria 1 - nominalna 150 euro x 4 szt
mecz 28 Kijów (ćwierćfinał) - kategoria 2 - nominalna 80 euro x 4 szt
mecz 29 Donieck (półfinał) - kategoria 1 - nominalna 270 euro x 8 szt
mecz 30 Warszawa (półfinał) kategoria 3 - nominalna 45 euro x 4 szt

cena 52000 zl

ciekawe na ile aplikacji zebral tyle biletow;-)

Data: 2011-04-29 16:03:16
Autor: gordon
On 2011-04-29 15:52, lmrt wrote:
zaczelo sie
[...]

Już zgłoszona do Allegro za łamanie zasad. Chory ten nasz Naród,
że zwykły uczciwy człowiek nie może wylosować biletu, bo taki wła¶nie
cwaniaczek złoży Bóg wie ile wniosków tylko po to żeby na tym potem
zarobić... Mam nadzieję, że UEFA przypilnuje tego całego biznesu
na tyle żeby on i jemu podobni nic na tym nie zarobili...

pozdrawiam,
gordon

Data: 2011-04-29 20:52:34
Autor: Mane
W dniu 2011-04-29 16:03, gordon pisze:

Mam nadzieję, że UEFA przypilnuje tego całego biznesu
na tyle żeby on i jemu podobni nic na tym nie zarobili...

Obawiam się, że to nie możliwe.

Data: 2011-04-29 20:55:11
Autor: Mane
wyniki losowania - bilety euro2012
Data: 2011-04-29 23:11:45
Autor: Aman
wyniki losowania - bilety euro2012

http://allegro.pl/bilety-euro-2012-polska-euro2012-bilet-gadzety-i1590271546.html>

na Allegro juz zaczal sie wysyp cwaniakow.  mnie zastanawia to jakim cudem niektorzy maja po 30 biletow na sprzedaz. no chyba ze to oszusci. bo przeciez prawdopodobienstwo wylosowania takiej ilosci biletow jest mniej wiecej podobna do 6tki w lotto

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-04-30 11:01:54
Autor: Mane
W dniu 2011-04-29 23:11, Aman pisze:

[...]

Kolega czytał na jakimś forum że niektórzy potrafili pozakładać po 200 kont.

Data: 2011-04-30 12:21:10
Autor: lmrt
wyniki losowania - bilety euro2012
Kolega czytał na jakim¶ forum że niektórzy potrafili pozakładać po 200 kont.

Na szczescie wiekszosc nie bedzie miala kasy zeby oplacic te bilety, a te trafia ponownie do sprzedazy.

Data: 2011-04-30 12:40:05
Autor: Aman
wyniki losowania - bilety euro2012

Na szczescie wiekszosc nie bedzie miala kasy zeby oplacic te bilety, a te
trafia ponownie do sprzedazy.

obawiam sie , ze sporo jednak uda im sie sprzedac samych dostepow do kont na stroni uefa. juz widac ze sa napalency co licytuja

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-05-01 11:04:30
Autor: lmrt
wyniki losowania - bilety euro2012
obawiam sie , ze sporo jednak uda im sie sprzedac samych dostepow do kont

Z tym, ze przynajmniej na ta chwile nie mozna edytowac danych osobowych na kontach.
Szczesliwy nabywca oplaci bilety, ktore zostana wyslane do sprzedawcy konta:-)

Oczywiscie, o ile nic sie nie zmieni w kwestii edycji danych osobowych.

Data: 2011-05-01 11:10:47
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
wyniki losowania - bilety euro2012
Pewna osoba, czyli lmrt
o¶wiadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

[...]

Raczej nic się nie powinno zmienić.
Podejrzewam, że to przewidzieli i dlatego blokada edycji.

--
Pozdrawiam,
Heniek

wyniki losowania - bilety euro2012