wyniki losowania - bilety euro2012

Data: 2011-04-28 21:25:04
Autor: UGI
wyniki losowania - bilety euro2012
Aman <amann@gazeta.pl> napisał(a):
bo ja na kilkunastu kontach, plus pytalem wielu znajomych na Facebooku i.... NIC. wszedzie to samo.

A ja nie wiem co o tym mysleć. 14 kont i na 13 "nie przyznano Ci żadnego
biletu". Jedno wygląda na wylosowane ale do zapłaty 0 zł. Brak informacji
e-mailowej. Może rzutem na taśmę się uda.

Data: 2011-04-29 05:44:23
Autor: tomus_king
> [...]

biletu". Jedno wygląda na wylosowane ale do zapłaty 0 zł. Brak informacji
e-mailowej. Może rzutem na taśmę się uda.

Ehh z czwórką znajomych mieliśmy łącznie koło 50 kont i nic.
Ja w formularzach mam także "nie przyznano..." ale dziwne że kompletnie nic na
maila nie przyszło. Będzie jeszcze powtórne losowanie może tam część osób się zniechęci i będzie
lepiej ;)

--

wyniki losowania - bilety euro2012