wyniki na głupotę:

Data: 2011-10-09 19:32:31
Autor: apr...
wyniki na głupotę:
matoła poparło ok. 5 mln lemingów
kaczora ok. 4 mln moherów
głupka z lublina ok. 1 mln naćpanych
komuchów mamy ok. miliona,
małorolnych też, jedno mnie cieszy, że 18 milionów ludzie olało wybory i system !

Data: 2011-10-09 12:34:24
Autor: Leszczur
wyniki na głupotę:
On 9 Paź, 21:32, " apr..." <aprecjator.SKA...@gazeta.pl> wrote:
mato a popar o ok. 5 mln leming w
kaczora ok. 4 mln moher w
g upka z lublina ok. 1 mln na panych
komuch w mamy ok. miliona,
ma orolnych te ,
jedno mnie cieszy, e 18 milion w ludzie ola o wybory i system !

No i git. Wszystko jedno im kto nimi rządzi. Potulne cielę dwie matki
ssie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-10-09 21:37:06
Autor: jadrys
wyniki na głupotę:
W dniu 2011-10-09 21:34, Leszczur pisze:

No i git. Wszystko jedno im kto nimi rządzi. Potulne cielę dwie matki
ssie.

Pozdro

L'e-szczur

A może nie poszli bo nie mogą wybierać tych co by chcieli wybrać?

Data: 2011-10-09 12:50:37
Autor: Leszczur
wyniki na głupotę:
On 9 Paź, 21:37, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

A może nie poszli bo nie mogą wybierać tych co by chcieli wybrać?

Skoro jest ich az tylu to powinni chyba moc sie jakos zebrac do kupy i
przejac wladze, nie?
Aaaa - zapomnialem. Uklad im przeszkada! Fakt.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-10-09 22:36:07
Autor: Krzysiek
wyniki na głupotę:
Hallo,

"Leszczur"  schrieb im Newsbeitrag news:fe0b6a25-d23d-40b5-84e6-1a0bdfc44deaf6g2000vbm.googlegroups.com...

[...]
[...]

to jest jednak malo prawdopodobne aby zaniechanie okazane przez duza grupe
wynikalo z identycznych powodow dla kazdego - to jest tylko zyczeniowe myslenie,
relnie biorac z pewnoscia byly rozne powody owocujace zaniechaniem.

A poza tym - czy do zebrania sie "do kupy" potrzebna jest sztuczna inspiracja
w postaci wyborow?? Rzeczywista inspiracja jest duzo korzystniejsza... he, he...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-09 14:00:19
Autor: Leszczur
wyniki na głupotę:
On 9 Paź, 22:36, "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> wrote:
> [...]

relnie biorac z pewnoscia byly rozne powody owocujace zaniechaniem.

Alez oczywiscie. Przekroj swiatopogladowy osob ktore nie glosowaly
jest zapewne taki jak i glosujacych.

A poza tym - czy do zebrania sie "do kupy" potrzebna jest sztuczna inspiracja
w postaci wyborow?? Rzeczywista inspiracja jest duzo korzystniejsza... he, he...

No tak - tylko trzeba znalezc ten wspolny pierwiastek dajacy iskre.
Palikot znalazl sobie antyklerykalizm i wyglada na to, ze zadzialalo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-10-10 00:09:54
Autor: Krzysiek
wyniki na gÂłupotĂŞ:
Hallo,

"Leszczur"  schrieb im Newsbeitrag news:6e069c30-5df3-4c8e-b8da-c0de5b2e0c0018g2000yqz.googlegroups.com...

[...]
Alez oczywiscie. Przekroj swiatopogladowy osob ktore nie glosowaly
jest zapewne taki jak i glosujacych.

ah, alez oczywiscie, ze nie, bo przeciez gdyby tak bylo, to zebranie sie
"do kupy" nieglosujacych nie spowodowaloby powolania do zycia jakiejs
PN (Partii Niezdecydowanych) ktora zdobylaby odpowiednia przewage
dla przejecia wladzy, a tylko stworzonoby wiele konkurujacych ze soba
partii, dokladnie tak samo jak glosujacy wybierali pomiedzy istniejacymi
partiami. I wtedy zamiast czterech czy pieciu partii z ktorych najlepsza ma
40% byloby 8 czy 10 partii z ktorych najlepsza mialaby... moze 15%.

Dlatego zwrocilem Panu uwage na nieuprawniona generalizacje, bo samo
zaniechanie nie jest zadna laczaca wartosci, podobnie zreszta jak samo
zaglosowanie tez nie jest, bo przeciez glosujacy nie glosowali na PG
(Partie Glosujacych) a na rozne.

[...]
No tak - tylko trzeba znalezc ten wspolny pierwiastek dajacy iskre.
Palikot znalazl sobie antyklerykalizm i wyglada na to, ze zadzialalo.

Antyklerykalizm i 10%?? Naja... on moze i zaistnieje, ale jego antyklerykalizm nie
i to niezaleznie czy w koalicji czy w opozycji. Jedna jego nadzieja bylyby pomoc
z eu, ale tego, z oczywistych powodow, sie nie doczeka.

Wspolny pierwiastek - Pan napisal. Wie Pan co - jezeli przejrzec historie dowolnego
kraju, to wlasciwie nie ma w niej nic innego jak tylko rozmaite iskry i cale ogniska.
Czy w/g Pana te historie opisuja normalnosc czy nienormalnosc??
Dla mnie opisuja normalnosc.
Dlatego nie zaprzatam sobie glowy pytaniem >Czy<, a tylko >Kiedy<

Pozdro

L'e-szczur

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-09 22:40:20
Autor: jadrys
wyniki na głupotę:
W dniu 2011-10-09 21:50, Leszczur pisze:

[...]

Jasne, układ ma wszystko, limitowane media dostepne tylko dla nich, dotacje itp. Bez radykalnych posunięć nic tu się nie da zrobić.

Data: 2011-10-10 01:28:00
Autor: stevep
wyniki na głupotę:
Dnia 09-10-2011 o 22:40:20 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

I bardzo dobrze, takie myślenie będzie nas bronić przed rządami oszołomów.

--
stevep

Data: 2011-10-09 21:34:27
Autor: Leprechaun
wyniki na głupotę:

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6sssf$79i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co cię martwi? ;)

BomBel

Data: 2011-10-09 21:43:11
Autor: Bogdan Idzikowski
wyniki na głupotę:

[...]

Każdy jakoś porażkę sobie tłumaczy...

Data: 2011-10-09 19:49:59
Autor: apr...
wyniki na głupotę:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> komuchów mamy ok. miliona,
> małorolnych też,
> jedno mnie cieszy, że 18 milionów ludzie olało wybory i system !

koleś mi kandydatów prezesi na listach nie umieszczali, gwno prawda z tvn-em,
rydzol z trwam, jakieś sakiewicze i inne sprzedajne mendia nie wpłynęły na moją decyzję, aby nie głosować.
dlaczego mam legitymizować fałsz i zakłamanie ?
ty misiu jak chcesz siedzieć w tym gwnie to siedź, porażka to ty jesteś.

Data: 2011-10-09 21:55:34
Autor: boukun
wyniki na głupotę:

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6stt7$ba9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

dlaczego mam legitymizować fałsz i zakłamanie ?
ty misiu jak chcesz siedzieć w tym gwnie to siedź, porażka to ty jesteś.

Nie dotrze do nich...

boukun

Data: 2011-10-09 22:03:08
Autor: Bogdan Idzikowski
wyniki na głupotę:

> [...]

dlaczego mam legitymizować fałsz i zakłamanie ?
ty misiu jak chcesz siedzieć w tym gwnie to siedź, porażka to ty jesteś.

Jeśli jest jak twierdzisz, to ty też w tym gównie siedzisz.

wyniki na głupotę: