wyniki na głupotę:

Data: 2011-10-09 21:43:11
Autor: Bogdan Idzikowski
wyniki na głupotę:

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6sssf$79i$1inews.gazeta.pl...
matoła poparło ok. 5 mln lemingów
kaczora ok. 4 mln moherów
głupka z lublina ok. 1 mln naćpanych
komuchów mamy ok. miliona,
małorolnych też,
jedno mnie cieszy, że 18 milionów ludzie olało wybory i system !

Każdy jakoś porażkę sobie tłumaczy...

Data: 2011-10-09 19:49:59
Autor: apr...
wyniki na głupotę:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> komuchów mamy ok. miliona,
> małorolnych też,
> jedno mnie cieszy, że 18 milionów ludzie olało wybory i system !

koleś mi kandydatów prezesi na listach nie umieszczali, gwno prawda z tvn-em,
rydzol z trwam, jakieś sakiewicze i inne sprzedajne mendia nie wpłynęły na moją decyzję, aby nie głosować.
dlaczego mam legitymizować fałsz i zakłamanie ?
ty misiu jak chcesz siedzieć w tym gwnie to siedź, porażka to ty jesteś.

Data: 2011-10-09 21:55:34
Autor: boukun
wyniki na głupotę:

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6stt7$ba9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

dlaczego mam legitymizować fałsz i zakłamanie ?
ty misiu jak chcesz siedzieć w tym gwnie to siedź, porażka to ty jesteś.

Nie dotrze do nich...

boukun

Data: 2011-10-09 22:03:08
Autor: Bogdan Idzikowski
wyniki na głupotę:

> [...]

dlaczego mam legitymizować fałsz i zakłamanie ?
ty misiu jak chcesz siedzieć w tym gwnie to siedź, porażka to ty jesteś.

Jeśli jest jak twierdzisz, to ty też w tym gównie siedzisz.

wyniki na głupotę: