wyodrębnienie właśności

Data: 2011-08-11 05:43:06
Autor: Haha
wyodrębnienie właśności
Witam. Może ktoś napisać czy wyodrębnienie mieszkania
spółdzielczego własnościowego na odrębną własnośc jest
jeszcze możliwe ?

Z czym to się wiąże ?

Troche o tym poczytałem ale odpowiedzi na najważniejsze pytania
nie mogę znaleźć.

Gdyby ktoś podrzucił jakieś porządne źródło wiedzy (nie mam na myśli
http://google.pl) to byłbym wdzięczny.

A.R.

Data: 2011-08-13 00:07:21
Autor: Gotfryd Smolik news
wyodrębnienie właśności
On Thu, 11 Aug 2011, Haha wrote:

Witam. Może ktoś napisać czy wyodrębnienie mieszkania
spółdzielczego własnościowego na odrębną własnośc jest
jeszcze możliwe ?

  Obawiam się, że chciałeś zadać zupełnie inne pytanie.
  To co "znikło", to "wykup za złotówkę".
  Rozwiązanie niesprawiedliwe, w którym państwo postanowiło rozporządzić
własnością spółdzielni, ustanawiając przywileje dla jednych i nie
rekompensując tego samego innym (tym, którzy wcześniej wykupili
mieszkanie), z tego powodu uchylone, ale ze względu na konstrukcję
prawa w .pl (w którym bezprawne akty prawne powodują skuteczne
skutki, przynajmniej niekiedy) działające przez pewien czas
również po uchyleniu "podstawy" przez TK (bodaj).

  Wyodrębnienie było i jest możliwe.

Z czym to się wiąże ?

  Z zapłaceniem :), i w tym problem.
"Wykup za złotówkę" spowodował wysyp informacji o tej tematyce, może
dlatego masz problem ze znalezieniem czegoś o "normalnym" wykupie.
  A nie możesz po prostu w sp-ni spytać?

pzdr, Gotfryd

wyodrębnienie właśności