wypłata gotówki za granica za darmo

Data: 2013-07-03 12:20:50
Autor: Marvin
wypłata gotówki za granica za darmo
Poproszę o podpowiedź gdzie najlepiej szukać ROR z kartą debetową taką aby wypłaty z bankomatów za granicą były za darmo. Cała reszta związana z ROR i kartą też najlepiej.

A jak nie za darmo to chociaż za stałą opłatę niezależną od kwoty transakcji, nie 2,5% od kwoty jak mam w Millenium.

M.

Data: 2013-07-03 10:22:50
Autor: quiris

www.sync.pl

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-07-03 11:00:27
Autor: Budzik
wyp³ata gotówki za granica za darmo
U¿ytkownik Marvin no@spam.com ...

Poproszê o podpowied¼ gdzie najlepiej szukaæ ROR z kart± debetow± tak± aby wyp³aty z bankomatów za granic± by³y za darmo. Ca³a reszta zwi±zana z ROR i kart± te¿ najlepiej.

A jak nie za darmo to chocia¿ za sta³± op³atê niezale¿n± od kwoty transakcji, nie 2,5% od kwoty jak mam w Millenium.

wyp³aca³em karta mbanku - zadnych oplat i calkiem przyzwoity kurs.

Data: 2013-07-03 12:49:18
Autor: Jacek Osiecki
wyp³ata gotówki za granica za darmo
Dnia Wed, 3 Jul 2013 11:00:27 +0000 (UTC), Budzik napisa³(a):
[...]

To ju¿ przesz³o¶æ - teraz mBank ma zbójeckie prowizje za wyp³atê za granic±
:(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2013-07-12 02:13:05
Autor: Titus Atomicus
wyp³ata gotówki za granica za dar mo
In article <slrnkt87ee.bcn.joshua@tau.ceti.pl>,
 Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> wrote:

> [...]
> wyp³aca³em karta mbanku - zadnych oplat i calkiem przyzwoity kurs.

To ju¿ przesz³o¶æ - teraz mBank ma zbójeckie prowizje za wyp³atê za granic±
Znaczy ile?
--
TA

Data: 2013-07-19 21:04:20
Autor: Jacek Osiecki
wyp³ata gotówki za granica za darmo
Dnia Fri, 12 Jul 2013 02:13:05 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisa³(a):
> [...]
> wyp³aca³em karta mbanku - zadnych oplat i calkiem przyzwoity kurs.
To ju¿ przesz³o¶æ - teraz mBank ma zbójeckie prowizje za wyp³atê za granic±

Znaczy zajrzyj do TOiP :)
Bodaj¿e 10z³...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2013-07-03 22:23:02
Autor: maciek
"Marvin" <no@spam.com> wrote in message news:kr0tu0$dvv$1speranza.aioe.org...
[...]

Ja bym proponował kantor Aliora. Jak za granicą, to wypłaty i tak raczej nie w złotówkach, więc o ile w USD/EUR/GBP to warto się zastanowić nad tą opcją i kartą walutową. Karta jest w zasadzie za darmo (warunek jedna transakcja w pierwsze pół roku), pierwsza wypłata w miesiącu też darmo, potem zdaje się 1 USD/EUR/GBP. Zysk taki, że kursy przewalutowania w kantorze Aliora są o niebo lepsze niż kursy, po których banki przeliczają transakcje walutowe (wyjątkiem będzie chyba ex-Polbank).

Pozdrawiam,
maciek

Data: 2013-07-04 00:56:41
Autor: emes88
wyp³ata gotówki za granica za darmo
W dniu ¶roda, 3 lipca 2013 22:23:02 UTC+2 u¿ytkownik maciek napisa³:

Ja bym proponowa³ kantor Aliora. Jak za granic±, to wyp³aty i tak raczej nie w z³otówkach, wiêc o ile w USD/EUR/GBP to warto siê zastanowiæ nad t± opcj± i kart± walutow±. Karta jest w zasadzie za darmo (warunek jedna transakcja w pierwsze pó³ roku), pierwsza wyp³ata w miesi±cu te¿ darmo, potem zdaje siê 1 USD/EUR/GBP.

Druga wyp³ata w miesi±cu to koszt 9 PLN.

Data: 2013-07-04 13:29:50
Autor: maciek
<emes88@gmail.com> wrote in message news:a6243e41-1381-4aa0-a140-f87c3b749dc1googlegroups.com...

Druga wyp³ata w miesi±cu to koszt 9 PLN.

Zgadza siê, mój b³±d, przepraszam.

Pozdrawiam serdecznie,
maciek

Data: 2013-07-04 14:10:05
Autor: AS
wyp³ata gotówki za granica za darmo
Druga wyp³ata w miesi±cu to koszt 9 PLN.

Zgadza siê, mój b³±d, przepraszam.

Do kolejnych wyp³at w miesi±cu mo¿na dodatkowo za³o¿yæ konto walutowe w sync i tam przelaæ walutê z kantoru - koszt wyp³aty to 5z³.

Data: 2013-07-03 23:18:40
Autor: Stiwi
On Wednesday, July 3, 2013 6:20:50 PM UTC+8, Marvin wrote:
[...]

BZWBK lub Citibank z kontem CitiOne. WBK rachunek za darmo i karta EUR 10 / rok, kazda wyplata z bankomatu EUR 1.50. CitiOne darmowe przy wplywach 5kpln lub srednim miesiecznym saldzie 15k i darmowe wyplaty. Citi jest o tyle swietny, ze masz jedna karte i przepinasz ja miedzy rachunkami.

Data: 2013-07-04 09:16:41
Autor: DanW
W dniu 2013-07-03 12:20, Marvin pisze:
[...]

Jest też w BPH Maksymalne Konto - 14,99 zł m-c, reszta już w cenie. W tej opłacie masz możliwość założenia rachunku w walucie i oddzielną kartę. Wypłaty ze wszystkich bankomaty na świecie wliczone w opłatę za rachunek. Dodatkowo szeroki pakiet ubezpieczeń.
Pozdrawiam Dan

Data: 2013-07-11 21:12:34
Autor: JB
wyp³ata gotówki za granica za darmo
W dniu ¶roda, 3 lipca 2013 12:20:50 UTC+2 u¿ytkownik Marvin napisa³:
[...]

Eurobank - konto prestige. Konto za darmo (Warunek 3000 pln wp³yw), token (s± banki gdzie sms za granice nie dochodz±), 1,95 za kartê (zwolnienie przy 3 trzech transakacjach bez limitu kwotowego).

Data: 2013-07-12 21:19:26
Autor: darek
wyp³ata gotówki za granica za darmo

U¿ytkownik "JB"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:...

Eurobank - konto prestige. Konto za darmo (Warunek 3000 pln wp³yw), token (s± banki gdzie sms za granice nie dochodz±), 1,95 za kartê (zwolnienie przy 3 trzech transakacjach bez limitu kwotowego).

Faktycznie wyglada to do¶æ dobrze, 0 z³ za wyp³aty i 0% za przewalutowania. Tylko jakie kursy ma Eurobank bo mo¿e byæ podobnie jak w Aliorze ¿e mimo braku op³at finalnie jest drogo ...

darek

Data: 2013-07-19 22:15:17
Autor: Konfabulator
wyp³ata gotówki za granica za darmo
W³a¶nie jadê w strefê EUR/GBP. Za³o¿y³em walutowe w mBanku darmo, wymieni³em kasê w internetowym kantorze, zamówi³em darmowe karty. Wyp³aty za granic± za darmo, p³acenie za darmo. Tylko potem, ¿eby odzyskaæ PLN co nie wydam w walutach to 5 z³ za przelew do kantoru.

wypłata gotówki za granica za darmo