wypłata gotówki za granica za darmo

Data: 2013-07-03 22:23:02
Autor: maciek
wypłata gotówki za granica za darmo
"Marvin" <no@spam.com> wrote in message news:kr0tu0$dvv$1speranza.aioe.org...
Poproszę o podpowiedź gdzie najlepiej szukać ROR z kartą debetową taką aby wypłaty z bankomatów za granicą były za darmo. Cała reszta związana z ROR i kartą też najlepiej.

A jak nie za darmo to chociaż za stałą opłatę niezależną od kwoty transakcji, nie 2,5% od kwoty jak mam w Millenium.

Ja bym proponował kantor Aliora. Jak za granicą, to wypłaty i tak raczej nie w złotówkach, więc o ile w USD/EUR/GBP to warto się zastanowić nad tą opcją i kartą walutową. Karta jest w zasadzie za darmo (warunek jedna transakcja w pierwsze pół roku), pierwsza wypłata w miesiącu też darmo, potem zdaje się 1 USD/EUR/GBP. Zysk taki, że kursy przewalutowania w kantorze Aliora są o niebo lepsze niż kursy, po których banki przeliczają transakcje walutowe (wyjątkiem będzie chyba ex-Polbank).

Pozdrawiam,
maciek

Data: 2013-07-04 00:56:41
Autor: emes88
wyp³ata gotówki za granica za darmo
W dniu ¶roda, 3 lipca 2013 22:23:02 UTC+2 u¿ytkownik maciek napisa³:

Ja bym proponowa³ kantor Aliora. Jak za granic±, to wyp³aty i tak raczej nie w z³otówkach, wiêc o ile w USD/EUR/GBP to warto siê zastanowiæ nad t± opcj± i kart± walutow±. Karta jest w zasadzie za darmo (warunek jedna transakcja w pierwsze pó³ roku), pierwsza wyp³ata w miesi±cu te¿ darmo, potem zdaje siê 1 USD/EUR/GBP.

Druga wyp³ata w miesi±cu to koszt 9 PLN.

Data: 2013-07-04 13:29:50
Autor: maciek
<emes88@gmail.com> wrote in message news:a6243e41-1381-4aa0-a140-f87c3b749dc1googlegroups.com...

Druga wyp³ata w miesi±cu to koszt 9 PLN.

Zgadza siê, mój b³±d, przepraszam.

Pozdrawiam serdecznie,
maciek

Data: 2013-07-04 14:10:05
Autor: AS
wyp³ata gotówki za granica za darmo
Druga wyp³ata w miesi±cu to koszt 9 PLN.

Zgadza siê, mój b³±d, przepraszam.

Do kolejnych wyp³at w miesi±cu mo¿na dodatkowo za³o¿yæ konto walutowe w sync i tam przelaæ walutê z kantoru - koszt wyp³aty to 5z³.

wypłata gotówki za granica za darmo