wypadaj帷e zap這ny

Data: 2011-11-30 16:40:16
Autor: identifikator: 20110701
wypadaj帷e zap這ny
wymieni貫m 鈍iece, wymieni貫m przewody, jaki czas by這 dobrze, ale dzi zn闚 mia貫m na wolnych obrotach wypadaj帷e zap這ny... czego mo積a si jeszcze uczepi? jak si nagrza to ju pracowa r闚no...

Data: 2011-11-30 16:00:38
Autor: Mariusz_Maniek
wypadaj帷e zap這ny
On Nov 30, 4:40pm, "identifikator: 20110701"
<NOSPAMtestowan...@go2.pl> wrote:
wymieni貫m 鈍iece, wymieni貫m przewody, jaki czas by這 dobrze, ale dzi
zn闚 mia貫m na wolnych obrotach wypadaj帷e zap這ny... czego mo積a si
jeszcze uczepi? jak si nagrza to ju pracowa r闚no...

Uszczelniacze wtryskiwaczy ? Popsika czym mokrym co uszczelni na
chwil i zobaczy czy nie zacznie r闚niej chodzi - najmniej kosztowny
test z opisanych tu wszystkich.
BTW jakie auto - nie ma OBD 瞠by odczyta kody b喚d闚 czy nic nie
sieje ?

Mariusz
LS430
LS400 sprzedam

Data: 2011-12-01 09:41:51
Autor: identifikator: 20110701
wypadaj帷e zap這ny
seicento 900

Data: 2011-11-30 16:26:15
Autor: to
wypadaj帷e zap這ny
begin identifikator: 20110701
wymieniem wiece, wymieniem przewody, jaki czas byo dobrze, ale dzi
zn籀w miaem na wolnych obrotach wypadajce zapony... czego mo髒na si
jeszcze uczepi? jak si nagrza to ju髒 pracowa r籀wno...

Skoro byo dobrze po wymianie, to pewnie wiece lub przewody s kiepskie i znowu pady (stawiam bardziej na przewody). Ew. mo髒e cewka ju髒 nie daje rady.

Data: 2011-11-30 19:35:14
Autor: Sylwester azar
wypadajce zapony
> [...]

Skoro byo dobrze po wymianie, to pewnie wiece lub przewody s kiepskie
i znowu pady (stawiam bardziej na przewody). Ew. mo髒e cewka ju髒 nie daje
Zanim si dowiesz jaki w籀z?
Przestacie wymienia po 2 razy, to co sie wydaje, tylko znale驕
uszkodzenie.
Zaraz kto doradzi zmian oleju na Motul.
Czujnik poo髒enia wau korbowego, brak styku na czujniku temperatury
gowicy, powietrza, poo髒enia przepustnicy, przepywu powietrza,
czujnik podcinienia, cinienia spr髒ania, jeli turbo, sonda lambda
poluzowana, okopcona, nieszczelny kolektor dolotowy,
klapa nawiewu zimnego powietrza przed filtrem, spada wydajno pompy paliwa
itp. itd.
Na pocztek podcz si oscyloskopem do przewodu nawinitego na przew籀d
niskonapiciowy cewki zaponowej,
a na drugim kanale zobacz sygna z poo髒enia wau korbowego.
Potem do cewki wtryskiwacza na 3 kanale, lub zn籀w czujnik poo髒enia wau
korbowego razem z sygnaem do wtryskiwacza, jeli oscyloskop jest tylko 2
kanaowy.
Jak to zrobisz - bdziesz wiedzia ju髒 przynajmniej, czy wszystkie czujniki
s w porzdku.
Zgaduj zgadula to nie jest metoda.
Trzeba po prostu samoch籀d przebada.

Sylwester azar
http://www.alpro.pl
http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schemat籀w
i projektowania PCB

Data: 2011-11-30 18:27:55
Autor: to
wypadaj帷e zap這ny
begin Sylwester azar
[...]

Super, ale przecie髒 napisa, 髒e jak zmieni kable i wiece to problem ustpi, a po jakim czasie zn籀w powr籀ci. No chyba, 髒e nie wie co pisze.

Data: 2011-11-30 17:22:40
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
wypadaj帷e zap這ny
On 11/30/2011 04:40 PM, identifikator: 20110701 wrote:
wymieni貫m 鈍iece, wymieni貫m przewody, jaki czas by這 dobrze, ale dzi
zn闚 mia貫m na wolnych obrotach wypadaj帷e zap這ny... czego mo積a si
jeszcze uczepi? jak si nagrza to ju pracowa r闚no...

Za堯 Webasto ;) albo zlej to.

A tak na sero:

Jak mam tak w E60 z silnikiem M57TUD30. Jak jest w trakcie
nagrzewania, to te chodzi nier闚no. Jak by na gwarancji,
to pr鏏owa貫m z tym walczy, ale w ASO twierdzili od zawsze,
瞠 wszystko jest OK i 瞠 ten typ tak ma i 瞠 mam spierdala.
Dla zasady szkoda mi by這 czasu, wi璚 da貫m sobie spok鎩.
Niczego nie wymieni貫m, a jak si rozgrzeje to jest dobrze.

A o tym Webasto do E60 to ja my郵 zupe軟ie powa積ie.

Data: 2011-11-30 19:30:13
Autor: Maciek
wypadajce zapony
jak si nagrza to ju髒 pracowa r籀wno...

Swego czasu w F126p ;-D miaem podobny problem. Odpala zazwyczaj na 1 gar i tak sobie klekota to na 1 to na 2, dop籀ki si nie rozgrza. Wymieniaem wieczki, kable, nic to nie pomagao.
Okazao si, 髒e zasyfione byy gniazda kabli WN w cewce, czyszczenie papierem ciernym rozwizao problem. Bez wykrcenia cewy i dogbnych ogldzin ;-) nie namierzybym problemu.

Data: 2011-11-30 20:47:30
Autor: kamil/Endurorider.pl
wypadaj帷e zap這ny
U篡tkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa w wiadomo軼i news:jb5ip0$uma$1node2.news.atman.pl...
wymieni貫m 鈍iece, wymieni貫m przewody, jaki czas by這 dobrze, ale dzi zn闚 mia貫m na wolnych obrotach wypadaj帷e zap這ny... czego mo積a si jeszcze uczepi? jak si nagrza to ju pracowa r闚no...

Cewka zap這nowa. Mia貫m dok豉dnie to samo w silniku R4 benzynowym.

kml

Data: 2011-11-30 23:09:51
Autor: J.F.
wypadaj帷e zap這ny
Dnia Wed, 30 Nov 2011 20:47:30 +0100, kamil/Endurorider.pl napisa(a):
[...]

Ale identyfikator nic nie pisal ze to renault :-)

J.

Data: 2011-12-01 09:37:18
Autor: kamil/Endurorider.pl
wypadaj帷e zap這ny
U篡tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:1hq61udkf6m46

Cewka zap這nowa. Mia貫m dok豉dnie to samo w silniku R4 benzynowym.

Ale identyfikator nic nie pisal ze to renault :-)

Ja te nie pisa貫m, 瞠 to reno :)

kml

Data: 2011-12-01 11:20:17
Autor: J.F
wypadaj帷e zap這ny
U篡tkownik "kamil/Endurorider.pl"  napisa w
U篡tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i
Cewka zap這nowa. Mia貫m dok豉dnie to samo w silniku R4 benzynowym.

Ale identyfikator nic nie pisal ze to renault :-)

Ja te nie pisa貫m, 瞠 to reno :)

Jesli nie reno, to czemu cewka mialaby byc zepsuta ? :-)

J.

Data: 2011-12-01 11:27:34
Autor: kamil/Endurorider.pl
wypadaj帷e zap這ny

U篡tkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:jb7kd4$t87$1inews.gazeta.pl...
[...]

Racja! :)

kml

Data: 2011-11-30 21:14:56
Autor: DoQ
wypadaj帷e zap這ny
wymieni貫m 鈍iece, wymieni貫m przewody, jaki czas by這 dobrze, ale dzi
zn闚 mia貫m na wolnych obrotach wypadaj帷e zap這ny... czego mo積a si
jeszcze uczepi? jak si nagrza to ju pracowa r闚no...

Jaki silnik/marka?

--
Pawe

Data: 2011-12-01 10:54:51
Autor: identifikator: 20110701
wypadaj帷e zap這ny
w豉軼iwie to nie s to wypadaj帷e zap這ny,
s造cha to tak jakby iskra pojawia豉 si w z造m momencie
i ca造 wybuch co jaki czas kierowany by豚y do rury
wydechowej...
jak si przys逝cha rurze wydechowej to co chwil jest taki "mocniejszy wydech"...

wypadaj帷e zap這ny