wypadający klocek

Data: 2011-07-14 22:57:36
Autor: Michał
wypadający klocek
Witam,

przepraszam, tym razem podejdzie pod trolowanie, ale się nie mogę powstrzymać :) jeszcze raz przepraszam

Będzie kontrowersyjnie i dosadnie - tak jak lubimy !

Przetestowałem - da się zrobić tak żeby klocek wypadł:

jak ?

-kupujemy bardzo tanie klocki (bo i tak auto sprzedamy "zaraz" bo go nie lubimy za ten silnik Volvo i hałas),
powiedzmy takie za 100pln - chyba koło tej ceny były.

-najpierw psujemy auto żeby regulacja prędkości odbywała się hamulcem (mniejsza o detale)

-potem jedziemy 400km w trasę (bo trzeba wrócić) hamując co po chwila

-potem dzień przerwy, auto się naprawia

-i jak wsiadamy do auta raz jeszcze zrobimy kilka hamować z bardzo dużej prędkości do 0, to klocek pęka czy coś.

-potem nam ten klocek trze o tarcze i przy małej prędkości w korku
następuje wyrwanie klocka z jego połamaniem na kawałki, przy okazji pedał hamulca się zapada do połowy, a auto na kilka chwil zaświeca awarię hamulca, potem hamuje zaciskiem całkiem ok.

kiedy to było ? - dzisiaj :)

jeszcze raz przepraszam "za trolowanie", ale udało się eksperymentalnie potwierdzić (i nie nie popierałem tej teorii w przeszłości nigdy, ale jest to wykonalne, i nie przeszkadza w dalszej jeździe - tylko ponoć niszczy tarcze).

Pozdrawiam!

Data: 2011-07-14 23:34:32
Autor: to
wypadający klocek
begin  Michał
Przetestowałem - da się zrobić tak żeby klocek wypadł:

Kolejnemu Michałowi z PMS-u wypadł klocek!

Czy to rodzaj klątwy?!

Data: 2011-07-15 00:51:27
Autor: kogutek
wypadający klocek
to <to@xyz.abc> napisał(a):
begin  MichaĹ&#65533;

> PrzetestowaĹ&#65533;em - da siÄ&#65533; zrobiÄ&#65533; tak Ĺźeby klocek wypadĹ&#65533;:

Kolejnemu MichaĹ&#65533;owi z PMS-u wypadĹ&#65533; klocek!

Czy to rodzaj klÄ&#65533;twy?!

To syndrom samochodów igiełek. Wystarczy wymienić tarcze na takie co mają
minimalna grubość zalecaną przez producenta i klocek nie wypadnie. --

Data: 2011-07-15 00:59:33
Autor: to
wypadający klocek
begin kogutek
To syndrom samochodów igiełek. Wystarczy wymienić tarcze na takie co
mają minimalna grubość zalecaną przez producenta i klocek nie wypadnie.

Czyli mówisz, że Tobie nigdy nie wypadł klocek?

Data: 2011-07-15 21:45:49
Autor: kogutek
wypadający klocek
to <to@xyz.abc> napisał(a):
begin kogutek

> To syndrom samochodĂłw igieĹ&#65533;ek. Wystarczy wymieniÄ&#65533; tarcze na takie co
> majÄ&#65533; minimalna gruboĹ&#65533;Ä&#65533; zalecanÄ&#65533; przez producenta i klocek nie wypadnie.

Czyli mĂłwisz, Ĺźe Tobie nigdy nie wypadĹ&#65533; klocek?

Z raz dziennie stawiam klocka, ale to nie ma nic wspólnego z jego wypadaniem.
Wypadnięcie klocka to awaria spowodowana zbyt małą grubością tarczy. A nie tym
że jakiś przedstawiciel handlowy jeździ jak by jutra miało nie być. Nie należy
mylić wypadnięcia klocka ze zniszczeniem okładziny. Co by się nie działo to
blacha musi zostać.

Data: 2011-07-16 01:51:08
Autor: to
wypadający klocek
begin kogutek
Z raz dziennie stawiam klocka,

Cóş za osobliwa konstatacja.

ale to nie ma nic wspĂłlnego z jego
wypadaniem.

To jak go stawiasz, jak nie wypada? Nie rozumiem. Wytłumacz mi to! Inni pewnie też są ciekawi.

Piłeś?

Data: 2011-07-15 01:49:38
Autor: Michał
wypadający klocek
kogutek <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
to <to@xyz.abc> napisał(a): > begin  MichaĹ&#65533;

tam chyba kawałek klocka został jakiś bo coś trze o tarczę

> To syndrom samochodów igiełek. Wystarczy wymienić tarcze na takie co mają
minimalna grubość zalecaną przez producenta i klocek nie wypadnie.

To chyba racja, bo ja już ze 2 klocki wymieniłem na tych samych tarczach
i pewnie jak by były grubsze to by się nie nagrzało i by nie popękał

pozdrawiam.

Data: 2011-07-15 01:58:06
Autor: Michał
wypadający klocek
kogutek <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > to <to@xyz.abc> napisał(a): > > > begin  MichaĹ&#65533;

dobra już nic nie pisze bo głupi wątek zrobiłem :)

Data: 2011-07-15 02:19:07
Autor: to
wypadający klocek
begin  Michał
dobra już nic nie pisze bo głupi wątek zrobiłem :)

No, już nie kryguj się tak, bo Ci kolejny klocek wypadnie. ;)

Data: 2011-07-15 07:45:39
Autor: radxcell
wypadający klocek
*to* wrote in <news:4e1fa39b$0$2454$65785112news.neostrada.pl>:
begin Michał
dobra już nic nie pisze bo głupi wątek zrobiłem :)
No, już nie kryguj się tak, bo Ci kolejny klocek wypadnie. ;)

nmsp:

Q. Co robią PMSowcy w toalecie?
A. Bawią się klockami...

:)
pozdr, rdx

Data: 2011-07-15 10:09:36
Autor: Przemysław Czaja
wypadający klocek

Użytkownik " Michał"

Przetestowałem - da się zrobić tak żeby klocek wypadł:

Co Wy z tymi klockami? Coś przegapiłem?/

Data: 2011-07-15 21:33:45
Autor: jarek d.
wypadający klocek
Przemysław Czaja wrote:
Użytkownik " Michał"

Przetestowałem - da się zrobić tak żeby klocek wypadł:

Co Wy z tymi klockami? Coś przegapiłem?/

Przegapiłeś.
To takie "inteligentne prześmiewanie"

jarek d.

Data: 2011-07-16 01:46:42
Autor: to
wypadający klocek
begin jarek d.
To takie "inteligentne prześmiewanie"

Przesiewanie?

Data: 2011-07-16 01:46:17
Autor: to
wypadający klocek
begin PrzemysÂław Czaja
Co Wy z tymi klockami? Coś przegapiłem?/

Autor nieistotny. :> Ważne, że klocek potrafi wypaść.

wypadający klocek