wypadaj±cy klocek

Data: 2011-07-14 23:34:32
Autor: to
wypadaj±cy klocek
begin  MichaÅ‚
Przetestowałem - da się zrobić tak żeby klocek wypadł:

Kolejnemu Michałowi z PMS-u wypadł klocek!

Czy to rodzaj klÄ…twy?!

Data: 2011-07-15 00:51:27
Autor: kogutek
wypadaj±cy klocek
to <to@xyz.abc> napisa³(a):
begin  MichaÅ&#65533;

> PrzetestowaÅ&#65533;em - da siÄ&#65533; zrobiÄ&#65533; tak żeby klocek wypadÅ&#65533;:

Kolejnemu MichaÅ&#65533;owi z PMS-u wypadÅ&#65533; klocek!

Czy to rodzaj klÄ&#65533;twy?!

To syndrom samochodów igie³ek. Wystarczy wymieniæ tarcze na takie co maj±
minimalna grubo¶æ zalecan± przez producenta i klocek nie wypadnie. --

Data: 2011-07-15 00:59:33
Autor: to
wypadaj±cy klocek
begin kogutek
To syndrom samochodów igiełek. Wystarczy wymienić tarcze na takie co
mają minimalna grubość zalecaną przez producenta i klocek nie wypadnie.

Czyli mówisz, że Tobie nigdy nie wypadł klocek?

Data: 2011-07-15 21:45:49
Autor: kogutek
wypadaj±cy klocek
to <to@xyz.abc> napisa³(a):
begin kogutek

> To syndrom samochodów igieÅ&#65533;ek. Wystarczy wymieniÄ&#65533; tarcze na takie co
> majÄ&#65533; minimalna gruboÅ&#65533;Ä&#65533; zalecanÄ&#65533; przez producenta i klocek nie wypadnie.

Czyli mówisz, że Tobie nigdy nie wypadÅ&#65533; klocek?

Z raz dziennie stawiam klocka, ale to nie ma nic wspólnego z jego wypadaniem.
Wypadniêcie klocka to awaria spowodowana zbyt ma³± grubo¶ci± tarczy. A nie tym
¿e jaki¶ przedstawiciel handlowy je¼dzi jak by jutra mia³o nie byæ. Nie nale¿y
myliæ wypadniêcia klocka ze zniszczeniem ok³adziny. Co by siê nie dzia³o to
blacha musi zostaæ.

Data: 2011-07-16 01:51:08
Autor: to
wypadaj±cy klocek
begin kogutek
Z raz dziennie stawiam klocka,

Cóż za osobliwa konstatacja.

ale to nie ma nic wspólnego z jego
wypadaniem.

To jak go stawiasz, jak nie wypada? Nie rozumiem. Wytłumacz mi to! Inni pewnie też są ciekawi.

Wypadnięcie klocka to awaria spowodowana zbyt małą grubością
tarczy. A nie tym że jakiś przedstawiciel handlowy jeździ jak by jutra
miało nie być. Nie należy mylić wypadnięcia klocka ze zniszczeniem
okładziny. Co by się nie działo to blacha musi zostać.

Piłeś?

Data: 2011-07-15 01:49:38
Autor: Micha³
wypadaj±cy klocek
kogutek <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
to <to@xyz.abc> napisa³(a): > begin  MichaÅ&#65533;

tam chyba kawa³ek klocka zosta³ jaki¶ bo co¶ trze o tarczê

> To syndrom samochodów igie³ek. Wystarczy wymieniæ tarcze na takie co maj±
minimalna grubo¶æ zalecan± przez producenta i klocek nie wypadnie.

To chyba racja, bo ja ju¿ ze 2 klocki wymieni³em na tych samych tarczach
i pewnie jak by by³y grubsze to by siê nie nagrza³o i by nie popêka³

pozdrawiam.

Data: 2011-07-15 01:58:06
Autor: Micha³
wypadaj±cy klocek
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
kogutek <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a): > to <to@xyz.abc> napisa³(a): > > > begin  MichaÅ&#65533;

dobra ju¿ nic nie pisze bo g³upi w±tek zrobi³em :)

Data: 2011-07-15 02:19:07
Autor: to
wypadaj±cy klocek
begin  MichaÅ‚
dobra już nic nie pisze bo głupi wątek zrobiłem :)

No, już nie kryguj się tak, bo Ci kolejny klocek wypadnie. ;)

Data: 2011-07-15 07:45:39
Autor: radxcell
wypadajÄ…cy klocek
*to* wrote in <news:4e1fa39b$0$2454$65785112news.neostrada.pl>:
begin Michał
dobra już nic nie pisze bo głupi wątek zrobiłem :)
No, już nie kryguj się tak, bo Ci kolejny klocek wypadnie. ;)

nmsp:

Q. Co robiÄ… PMSowcy w toalecie?
A. BawiÄ… siÄ™ klockami...

:)