wypadek

Data: 2009-05-24 11:50:27
Autor: info
wypadek
witam!
otrzymałem wczoraj informację że  w zeszłym tygodniu w hurgadzie był wypadek polskiego płetwonurka. akurat byłem w tedy w hurgadzie i nic nie słyszałem. wg mnie to zdarzenie mogło być w innym mjejscu np sharm. czy ktoś wie cos na ten temat? odnośnie wypadku jest to potwierdzona informacja. znane jest imie i nazwisko poszkodowanego nurka. ale nie znane jest dokładne mjejsce. napewno egipt. interesują mnie okoliczności tego wypadku z powodów osobistch. czy ktoś może mi pomóc?
mariusz wydro

--

wypadek