wypadek

Data: 2011-08-16 14:44:28
Autor: AndrzeJ
wypadek
http://www.rp.pl/artykul/10,702462-Szybowce-zderzyly-sie-w-powietrzu.html

a je¶li by przestrzegali rzelaznej zasady ¿e w powietrzu mo¿e byæ tylko jeden szybowiec to by nie by³o kolejnej kapromitacji Polskich skrzyde³

Data: 2011-08-16 15:16:56
Autor: KiloSierra
wypadek
W dniu 11/08/16 14:44, AndrzeJ pisze:
http://www.rp.pl/artykul/10,702462-Szybowce-zderzyly-sie-w-powietrzu.html

a jeśli by przestrzegali rzelaznej zasady że w powietrzu może być tylko
jeden szybowiec to by nie było kolejnej kapromitacji Polskich skrzydeł

kolina gnoju jeden
WYPAD!!

Data: 2011-08-16 20:47:41
Autor: Czarek
wypadek
W dniu 16-08-2011 14:44, AndrzeJ napisa³/a:
http://www.rp.pl/artykul/10,702462-Szybowce-zderzyly-sie-w-powietrzu.html

a je¶li by przestrzegali rzelaznej zasady ¿e w powietrzu mo¿e byæ tylko
jeden szybowiec to by nie by³o kolejnej kapromitacji Polskich skrzyde³

Jakim trzeba byæ skur... i kut.. aby sobie ¿arty robiæ z ludzkiej tragedii.

Gdybym ciê spotka³ osobi¶cie to bym ci przy wszystkich splun±³ prosto z twoj± zasrana mordê!

--
Cz.

Data: 2011-08-18 21:19:13
Autor: Jerzy Pastusiak
wypadek
Czarek pisze:

| Gdybym ciê spotka³ osobi¶cie to bym ci przy wszystkich
| splun±³ prosto z twoj± zasrana mordê!

wiesz czarku , ja to bym wola³ to spluniêcie , ni¿ spadaj±cy
szybowiec , czy inne kaczki - na g³owê najbli¿szych, nawet w piêknym ozorkowie

tragedia to jest tych co prze¿yli , czesto w tragicznym
stanie , a to o czym piszesz to nie jest statystyka

Data: 2011-08-21 20:03:53
Autor: Marex
wypadek
Jerzy Pastusiak <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> napisa³(a):
Czarek pisze:

| Gdybym ciê spotka³ osobi¶cie to bym ci przy wszystkich
| splun±³ prosto z twoj± zasrana mordê!

    mo¿e teraz Kolina  zawita na Szo³ Radomski. Tam go dostaniesz...

Data: 2011-08-25 11:23:30
Autor: Paweł Kasztelan
wypadek
W dniu 2011-08-16 20:47, Czarek pisze:
W dniu 16-08-2011 14:44, AndrzeJ napisał/a:
http://www.rp.pl/artykul/10,702462-Szybowce-zderzyly-sie-w-powietrzu.html

a jeśli by przestrzegali rzelaznej zasady że w powietrzu może być tylko
jeden szybowiec to by nie było kolejnej kapromitacji Polskich skrzydeł

Jakim trzeba być skur... i kut.. aby sobie żarty robić z ludzkiej
tragedii.

Gdybym cię spotkał osobiście to bym ci przy wszystkich splunął prosto
z twojÄ… zasrana mordÄ™!

A może skierujemy sprawę do sądu przeciw "Kolinie" ?
Jeśli można kogoś pozwać o obrazę uczuć religijnych to pewnie można i o obrazę uczuć pilotów i miłośników lotnictwa.
Zrzucimy się po kilka zł i weźmiemy adwokata, niech się tym zajmie.
Policja namierzy jaśnie pana Koline i poodwiedza on sobie salę sądową.
Ciekawe z jakiego on jest miasta bo warto by założyć mu sprawę w drugim końcu polski.

Pozdr. Paweł Kasztelan.

Data: 2011-08-25 11:22:58
Autor: /dev/SU45
wypadek
A może skierujemy sprawę do sądu przeciw "Kolinie" ?
Jeśli można kogoś pozwać o obrazę uczuć religijnych to pewnie można i o
obrazę uczuć pilotów i miłośników lotnictwa.

Na kolinę jest tylko jeden sposób: nie odpowiadać. To za trudne dla większości. Lotnik musi być opanowany. Była kiedyś w aeroklubie sytuacja że jakiś debil się wcinał przez radio i prowokował. Zbyt krótko by namierzyć, tym bardziej że może to robił z ręczniaka. Nikt nie odpowiadał i się znudziło.

A może w Chinach?

wypadek