wypadek /Hańcza / 07.11.10

Data: 2010-11-08 06:30:57
Autor: DŻejKej
wypadek /Hańcza / 07.11.10
Witam,

Mam szczegóły tego wypadku. Podajcie jakie chcecie by w końcu uwieżyć że to mistyfikacji.

BTW (ang.) tabele stosujemy s ukcesem od kilku lat w Warszawskim Klubien Nurkowym Biznesmena i mogę polecić.

jk

Data: 2010-11-08 08:59:38
Autor: Jan Werbinski
wypadek /Hańcza / 07.11.10
Użytkownik "DŻejKej" <worobiow55@onet.pl> napisał w wiadomości news:ib81uk$1te$1news.onet.pl...
[...]

Czy prace komisji na miejscu zostały już zakończone?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-08 09:17:57
Autor: Tułmacz
wypadek /Hańcza / 07.11.10
Czy prace komisji na miejscu zostały już zakończone?

prace trwają, zapis z kamery został przeesłąny do LABORATORIUM by odczytac zapis i stwierdzić kto był w kabinie w chwili wypadku

jk

Data: 2010-11-08 10:38:09
Autor: Jan Werbinski
wypadek /Hańcza / 07.11.10
Użytkownik "Tułmacz" <Tułmacz4uinglish@wp.pl> napisał w wiadomości news:ib8bnp$sm7$1news.onet.pl...
Czy prace komisji na miejscu zostały już zakończone?

prace trwają, zapis z kamery został przeesłąny do LABORATORIUM by odczytac zapis i stwierdzić kto był w kabinie w chwili wypadku

Moim zdaniem zeszli poniżej minimów tego akwenu