wypadek drogowy

Data: 2010-12-01 17:45:47
Autor: grzech
wypadek drogowy
Policja szuka sprawcy .. żyjemy w Polsce zaś moje auto nie jeździ.
Czy PZU może tak zrobić?.
Jak nie zapłacę ubezpieczenia to ściga mnie jakiś fundusz gwarantowanych odszkodowań itp.

I właśnie roszczenia kierujesz do tego funduszu kiedy policja nie ustali sprawcy.

Data: 2010-12-01 17:55:15
Autor: Liwiusz
wypadek drogowy
W dniu 2010-12-01 17:45, grzech pisze:
[...]

Musi zostać ustalony sprawca (tzn. samochód), w przypadku braku sprawcy UFG pokrywa tylko szkody na osobie, a nie na mieniu.

--
Liwiusz

Data: 2010-12-01 18:34:18
Autor: Condor
wypadek drogowy

Musi zostać ustalony sprawca (tzn. samochód), w przypadku braku sprawcy UFG pokrywa tylko szkody na osobie, a nie na mieniu.
Jak masz nr rejestracyjny samochodu wejdź na stronę internetową UFG. Tam mają taką usługę, która po podaniu nr rejestracyjnego samochodu podaje firmę ubezpieczeniową na konkretny dzień lub info, że brak OC.

Data: 2010-12-01 20:09:38
Autor: Jacek Rogalewicz
wypadek drogowy

Użytkownik "Condor" <Condor1@interia.pl> napisał w wiadomości news:id60ur$fhj$1news.vectranet.pl...

[...]

No tak, i myslisz ze spisal on jeszcze numer VIN pojazdu, ktory go uderzyl??
A strona UFG tego wymaga.

/JR

Data: 2010-12-01 20:15:48
Autor: MadMan
wypadek drogowy
Dnia Wed, 1 Dec 2010 20:09:38 +0100, Jacek Rogalewicz napisał(a):

No tak, i myslisz ze spisal on jeszcze numer VIN pojazdu, ktory go uderzyl??
A strona UFG tego wymaga.

Ty lepiej przeanalizuj jeszcze raz tę stronę. Wcale nie wymaga VINu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-01 20:21:19
Autor: Jacek Rogalewicz
wypadek drogowy

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:1evnmpicpv8mq.dlgrower.power.pl...
[...]

Sprawdzalem swoj - wymagal podania VINu do stworzenia raportu.

/JR

Data: 2010-12-01 20:27:46
Autor: 'Tom N'
wypadek drogowy
Jacek Rogalewicz w <news:4cf6a051$0$27035$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Numer rejestracyjny pojazdu *
Numer VIN *
Na dzień **
E-mail **
[...]
* Przynajmniej jedno z pól musi być wypełnione ** Pola zaznaczone kolorem zółtym są wymagane

A swojego szukałem zarówno po nr rej, jak i po VIN, oraz łącznie --
odpowiedzi: BRAK DANYCH ;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-12-01 20:31:45
Autor: Andrzej Kubiak
wypadek drogowy
Dnia Wed, 1 Dec 2010 20:21:19 +0100, Jacek Rogalewicz napisał(a):

Sprawdzalem swoj - wymagal podania VINu do stworzenia raportu.

Masz zarejestrowany samochód? :>

AK

Data: 2010-12-02 08:54:36
Autor: PesTYcyD
wypadek drogowy
W dniu 2010-12-01 20:15, MadMan pisze:
[...]

A gdzie jest ten formularz? bo ja tego znaleźć nie mogę.

Data: 2010-12-02 10:24:30
Autor: MadMan
wypadek drogowy
Dnia Thu, 02 Dec 2010 08:54:36 +0100, PesTYcyD napisał(a):

[...]

https://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/

aby się tak dostać na stronie UFG klikasz w obrazek "Zapytania do
Ośrodka Informacji UFG". Trzeba założyć konto na stronie z linka który
podałem. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-02 15:36:43
Autor: niusy.pl
wypadek drogowy

[...]

Ależ głupota to zakładanie konta. Być może raz w życiu człowiek tam wejdzie i ma zakładać konto. Na .... ?!

Data: 2010-12-02 16:19:30
Autor: MadMan
wypadek drogowy
Dnia Thu, 2 Dec 2010 15:36:43 +0100, niusy.pl napisał(a):

Ależ głupota to zakładanie konta. Być może raz w życiu człowiek tam wejdzie i ma zakładać konto. Na .... ?!

Pewnie takie przepisy. To jest instytucja państwowa. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-03 08:11:34
Autor: niusy.pl
wypadek drogowy

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>

Ależ głupota to zakładanie konta. Być może raz w życiu człowiek tam wejdzie
i ma zakładać konto. Na .... ?!

Pewnie takie przepisy. To jest instytucja państwowa.

Nie słyszałem o takich przepisach.

Data: 2010-12-03 19:07:29
Autor: MadMan
wypadek drogowy
Dnia Fri, 3 Dec 2010 08:11:34 +0100, niusy.pl napisał(a):

Ależ głupota to zakładanie konta. Być może raz w życiu człowiek tam wejdzie
i ma zakładać konto. Na .... ?!

Pewnie takie przepisy. To jest instytucja państwowa.

Nie słyszałem o takich przepisach.

Co nie znaczy że ich nie ma. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-04 22:35:13
Autor: niusy.pl
wypadek drogowy

[...]

Co nie znaczy że ich nie ma.

No ale to wskaż je

Data: 2010-12-05 07:07:29
Autor: MadMan
wypadek drogowy
Dnia Sat, 4 Dec 2010 22:35:13 +0100, niusy.pl napisał(a):

Pewnie takie przepisy. To jest instytucja państwowa.

Nie słyszałem o takich przepisach.

Co nie znaczy że ich nie ma.

No ale to wskaż je

Ee, po co, ja się w to nie wgłębiam bo nie mam potrzeby. Jak ci zależy
to sam poszukaj, ja nie szukałem. Być może jest to nie do znalezienia,
bo "przepisy wewnętrzne" itp. dupochrony. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-05 21:01:47
Autor: niusy.pl
wypadek drogowy

[...]

Pewnie ich jednak nie ma

Data: 2010-12-02 22:28:54
Autor: Krzysztof
wypadek drogowy
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:id8att$9jh$1news.net.icm.edu.pl...

Ależ głupota to zakładanie konta. Być może raz w życiu człowiek tam wejdzie i ma zakładać konto. Na .... ?!

Nie trzeba zakładać żadnego konta, tylko się zarejestrować na stronie podając swój adres e-mail.
Żadnych pozostałych danych się nie podaje, więc to nawet nie jest taka typowa rejestracja.
A adres e-mail jest potrzebny, żeby mogli wysłać odpowiedź.

K.

Data: 2010-12-03 08:20:52
Autor: niusy.pl
wypadek drogowy

Użytkownik "Krzysztof" <kdoriain@antyspam.pl>

Ależ głupota to zakładanie konta. Być może raz w życiu człowiek tam wejdzie i ma zakładać konto. Na .... ?!

Nie trzeba zakładać żadnego konta, tylko się zarejestrować na stronie podając swój adres e-mail.

A to hasło do logowania ?

Odpowiedź wystarczy pokazać na www.

Data: 2010-12-03 09:58:39
Autor: Krzysztof
wypadek drogowy
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ida766$t06$3news.net.icm.edu.pl...

A to hasło do logowania ?

A w jaki sposób sprawia Ci to dyskomfort? :)
Adres e-mail już przecież jakiś masz, podajesz go na stronie, na ten adres wysyłają Ci link do aktywacji, potem tylko ustanawiasz sobie hasło i finito.

K.

Data: 2010-12-03 11:58:07
Autor: niusy.pl
wypadek drogowy

Użytkownik "Krzysztof" <kdoriain@antyspam.pl>

A to hasło do logowania ?

A w jaki sposób sprawia Ci to dyskomfort? :)

Hasło ? Nie potrzebuję go w ogóle

Adres e-mail już przecież jakiś masz,

Skąd tak absurdalna teza ? :-)

podajesz go na stronie,

Po co ?

na ten adres wysyłają Ci link do aktywacji,

Po co ?

potem tylko ustanawiasz sobie hasło

Po co ?

i finito.

Nie finito, bo:
1. musiałem udostępnić swój email
2. musiałem założyć w ichnim serwisie konto

To tylko utrudnienie korzystania, wymuszanie określonego dysponowania swoim dobrem, narażanie się na kłopoty.

Data: 2010-12-03 12:23:47
Autor: Krzysztof
wypadek drogowy
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał

Hasło ? Nie potrzebuję go w ogóle.

Ty nie, portal wymaga, więc pytanie - czy jest to dla Ciebie dyskomfort?

Adres e-mail już przecież jakiś masz,

Skąd tak absurdalna teza ? :-)

Nie absurdalna, tylko biorąc pod uwagę bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że człowiek korzystający z internetu będzie również posiadał jakiś adres e-mail :) No ale fakt, są przecież ludzie nie posiadający komórek czy nawet kont bankowych ;-)

Nie finito, bo:
1. musiałem udostępnić swój email

No i?

2. musiałem założyć w ichnim serwisie konto

Całość trwa mniej więcej 20-30 s.

To tylko utrudnienie korzystania, wymuszanie określonego dysponowania swoim dobrem, narażanie się na kłopoty.

Jakie utrudnianie, jakie kłopoty?
Abstrahując od tego, że masz tę usługę za darmo (a ktoś jednak musiał stworzyć taką bazę danych), więc naprawdę narzekanie, że się musiało poklikać kilka razy myszą jest trochę na wyrost :)

K.

Data: 2010-12-05 01:23:19
Autor: niusy.pl
wypadek drogowy

[...]

Sprawa jest bardzo prosta: jakbym używał emaila to emailem wysłałbym zapytanie.

Nie finito, bo:
1. musiałem udostępnić swój email

No i?

No i zostałby udostępniony.

2. musiałem założyć w ichnim serwisie konto

Całość trwa mniej więcej 20-30 s.

No i ?

To tylko utrudnienie korzystania, wymuszanie określonego dysponowania swoim dobrem, narażanie się na kłopoty.

Jakie utrudnianie,

Pisałem już czego wymaga a co nie jest zupełnie potrzebne

jakie kłopoty?

Wszystkie wynikające z zupełnie niepotrzebnego użycia poczty elektronicznej. Pisałem już, że trzeba posiadać konto poczty i udostępnić jego adres a to dopiero początek bo jeszcze ta poczta musi zadziałać.

Abstrahując od tego, że masz tę usługę za darmo (a ktoś jednak musiał stworzyć taką bazę danych), więc naprawdę narzekanie, że się musiało poklikać kilka razy myszą jest trochę na wyrost :)

Dla mnie za darmo bo płacą wszyscy ubezpieczeni ??? No i co to ma do sensu zakładania konta w serwisie, które być może użyję tylko raz w życiu, bo jak będę chciał użyć po raz kolejny to już będzie nowa wersja serwisu, w którym oczywiście znowu będzie trzeba założyć konto ? Pierdoły do kwadratu i tyle

Data: 2010-12-05 08:34:34
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
wypadek drogowy
W dniu 05.12.2010 01:23, niusy.pl pisze:
No i co to ma do sensu zakładania konta w serwisie

Sensem może być choćby zabezpieczanie przed wyciąganiem masowym danych.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-12-05 01:58:30
Autor: poreba
wypadek drogowy
Dnia Fri, 3 Dec 2010 12:23:47 +0100, Krzysztof napisał(a):

[...]
Całość procedury faktycznie jest prosta i niezbyt czasochłonna (sam
przeszedłem, z ciekawości, sprawdziłem swoje auto) jednak nie mogę dojść po
co podawanie adresu poczty, po co logowanie. Tak jakby wyniki zapytania nie
mogły się pokazać na stronie. Przed złośliwym zarzucaniem serwera
zapytaniami nie wiem czy obroni, można to załatwić w inny sposób. A co do
darmowości usługi: nie, nie mamy jej za darmo. Nawet przed skorzystaniem z
niej już zapłaciliśmy, ubezpieczając obowiązkowo OC lub każdego roku na
jdalej na koniec I kwartału.

--
pozdro
poreba

Data: 2010-12-05 12:20:21
Autor: Krzysztof
wypadek drogowy
"poreba" <dmicfg@polboks.pl> napisał

[...]

Pardon? A co ma jedna opłata do drugiej? OC to opłata za usługę ubezpieczenia, a tutaj jest korzystanie z usługi znalezienia danych.
Usługi te oferują zupełnie inne podmioty. To tak, jakbyś zapłacił za chleb w piekarni i z tego powodu żądał darmowej marchewki w warzywniaku, bo już płaciłeś za chleb.
Pomijam już fakt, że można tam sprawdzać dane nie tylko swoich własnych samochodów.

K.

Data: 2010-12-05 14:13:47
Autor: poreba
wypadek drogowy
Dnia Sun, 5 Dec 2010 12:20:21 +0100, Krzysztof napisał(a):

[...]
Przeczytaj  może  art.  97,  117  i  102  ustawy  o  Ubezpieczeniowym
Funduszu Gwarancyjnym. Wiesz, nie ma nic za darmo.

--
pozdro
poreba

Data: 2010-12-05 18:11:45
Autor: Krzysztof
wypadek drogowy
"poreba" <dmicfg@polboks.pl> napisał

Przeczytaj  może  art.  97,  117  i  102  ustawy  o  Ubezpieczeniowym
Funduszu Gwarancyjnym. Wiesz, nie ma nic za darmo.

Przeczytaj może dokładnie wszystko, co napisałem.

K.

Data: 2010-12-07 21:08:08
Autor: quwert
wypadek drogowy
A gdzie jest ten formularz? bo ja tego znaleźć nie mogę.

https://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/

aby się tak dostać na stronie UFG klikasz w obrazek "Zapytania do
Ośrodka Informacji UFG".

Ale to jest POPIER..NE

1- zakładanie konta podajesz maila
2- aktywujesz konto klikasz w link przesłany na pocztę
3 - zmieniasz hasło
4- logujesz się (chwilę trzeba poczekać bo serwer nie wyrabia)
5- podajesz numer samochodu 6- link zostaje wysłany na maila 7- na poczcie klikasz link który przenosi cię na inną stronę UFG
8- klikasz w odnośnik do ściągnięcia pliku pdf gdzie masz w końcu
informacje o którą wnioskowałeś. Jak trzeba być pop.. pokrzywdzonym w dzieciństwie aby stworzyć takie kurwa
cuś.

W przyszłości w celu weryfikacji mojej osoby bardzo chętnie odcisnę swoją
stopę na dupie prezesa tej popapranej instytucji.

wypadek drogowy