[waw] wypadek na wis³ostradzie

Data: 2012-06-16 08:53:21
Autor: rmikke
[waw] wypadek na wis³ostradzie
On Saturday, June 16, 2012 4:50:43 PM UTC+2, koral wrote:
hej,

kolega zosta³ potr±cony przez samochód na wis³ostradzie na wysoko¶ci KRSu (w stronê centrum je¶li ma to znaczenie). z tego co wiem nie ma tam zakazu poruszania siê rowerem, jednak policja powiedzia³a mu ¿e powinien by³ jechaæ chodnikiem (sic) i niedostanie przez to odszkodowania (m.in. ma z³amany obojczyk). czy kto¶ zaznajomiony z przepisami móg³by wyja¶niæ mi, bo z tego co wiem w tamtym miejscu móg³ jechaæ chodnikiem (bo jest szerszy ni¿ 2m), ale nie musia³.

Jak nie ma zakazu, to nie musia³ jechaæ chodnikiem.
Chyba, ¿e chodnik jest oznakowany jako DDRiP (C13/C16 w dowolnej konfiguracji),
wtedy, niestety musia³. "Na wysoko¶ci KRS" to w³a¶ciwie gdzie?

Data: 2012-06-16 17:59:34
Autor: KiloSierra
[waw] wypadek na wisłostradzie
W dniu 12/06/16 17:53, rmikke pisze:

"Na wysokości KRS" to właściwie gdzie?

czerniakowska ^ bartyckiej

Data: 2012-06-16 19:03:44
Autor: koral
[waw] wypadek na wisłostradzie
On Sat, 16 Jun 2012 08:53:21 -0700 (PDT)
rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

On Saturday, June 16, 2012 4:50:43 PM UTC+2, koral wrote:
> [...]
Chyba, że chodnik jest oznakowany jako DDRiP (C13/C16 w dowolnej konfiguracji),
wtedy, niestety musiał.

tak też mu mówiłem - chciałem się tylko upewnić. jutro będę się z nim widział, to zapytam o okoliczności. na razie wiem tylko że koleś zepchnął go na przystanek autobusowy który jest przy KRSie. mam nadzieję że da się to jeszcze jakoś odkręcić tak żeby jednak dostał ten hajs z OC sprawcy, a ten palant co mu wkręcił że to jego wina odpowie za to.

pozdr.

--
W F K

[waw] wypadek na wis³ostradzie