wypadek przy pracy - problem z pracodawcą

Data: 2009-06-26 12:12:36
Autor: gazebo
wypadek przy pracy - problem z pracodawcą
Wszystkie dokumenty związane z wypadkiem zostały złożone do ZUS. Jednak okazało się, że na paru oryginałach zabrakło pieczątki pracodawcy. ZUS odesłał do uzupełnienia. I jak kamień w wodę. :( Otrzymałem kolejne pismo z ZUS (do wiadomości dla mnie), w którym domaga się zwrotu dokumentacji oraz jej uzupełnienia od mojego pracodawcy. I znowu jak kamień w wodę. Pracodawca zmienił adres, kadry nie odpowiadają na monity. Czy ZUS ma jakieś narzędzie żeby przywołać pracodawcę do porządku? Ja ze swojej strony "poprosiłem" o pomoc Inspektorat Pracy. Niestety pracodawca został wykupiony przez inną firmę i jest w trakcie przekształceń. Jakie jeszcze moge podjąć kroki aby uzyskać "współpracę" pracodawcy? Sąd? Trochę to ostateczność. No i jak miałby wyglądać taki pozew skoro firma się przekształca i żeby sąd nie odrzucił pozwu z uwagi na, sam nie wiem, niewłaściwy adres? W zależności od orzeczenia ZUS mam w tej chwili "w plecy" ze 3 tysiące PLN.

--
The Gnome

wypadek przy pracy - problem z pracodawcą