wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa

Data: 2011-07-17 11:05:51
Autor: marek
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Z przykrością informuje że podczas kursu w AP zginął mój znajomy, Nurkowanie odbywało sie na głębokości 3m - koło torpedowni, Instruktor który prowadził kurs mojego znajomego zlecił zajęcia komuś innemu ( też podobno instruktorowi) a sam został w bazie . Czekamy na wyniki dochodzenia . Współczucia dla rodziny. --

Data: 2011-07-17 11:41:45
Autor:
marek <nurmar7@wp.pl> napisał(a):
 Nurkowanie odbywało sie na głębokości 3m - koło torpedowni,

O której torpedowni mówisz, z portu w Jastarni w prawo tak zwany Kamień, czy w lewo w kierunku Juraty ?
Oba miejsca są łatwe.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-19 15:17:06
Autor: Pszemol
"marek" <nurmar7@wp.pl> wrote in message news:658f.00000107.4e22a5efnewsgate.onet.pl...
[...]

Zachodzę w głowę jaki wypadek nurkowy mógł zajść na głębokości 3m...

Data: 2011-07-20 05:07:33
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Zachodzę w głowę jaki wypadek nurkowy mógł zajść na głębokości 3m...

UCP coś Tobie mówi ten skrót ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-20 08:33:40
Autor: Qbab
W dniu 7/20/11 7:07 AM, demolant@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
Pszemol<Pszemol@PolBox.com>  napisał(a):

Zachodzę w głowę jaki wypadek nurkowy mógł zajść na głębokości 3m...

UCP coś Tobie mówi ten skrót ?

pozdrawiam rc

Ale dostać UCP przy wyjściu z 3m i to zakończony tak tragicznie to mało prawdopodobne.

Qbab

Data: 2011-07-20 07:55:11
Autor:
Qbab <barbaszAT@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ale dostać UCP przy wyjściu z 3m i to zakończony tak tragicznie to mało prawdopodobne.

Nie wiem co się stało.
Przyczyn: utopienia się, zawału i wielu różnych sposobów śmierci jest wiele.
Natomiast wypadek Bolesława Wiśniewskiego  około 1978r, pokazuje że po rozległym UCP pozostaje kwadrans mało komfortowego konania.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-20 12:47:05
Autor: Qbab
W dniu 7/20/11 9:55 AM, demolant@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

nie chce rozpatrywać obecnego zdarzenia bo nic nie wiemy, ale ten z 1978 mógłbyś przybliżyć (jakiś link albo coś), tam był uraz ciśnieniowy płuc na małej głębokości ?

Qbab

Data: 2011-07-20 11:05:24
Autor:
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Qbab <barbaszAT@poczta.onet.pl> napisał(a):
ale ten z 1978 mógłbyś przybliżyć (jakiś link albo coś), tam był uraz ciśnieniowy płuc na małej głębokości ?

Ekipa z Warszawskiego LOK (Puchalski (instruktor), Rowiński i Wiśniewski)  nurkowała dosyć głęboko w suchych skafandrach PW2 Foka. Ten skafander miał źle zaprojektowaną maskę pełną a zwłaszcza ustnik, trójnik też dostarczał wielu problemów, szyba nie była otwierana. Powodowało to wiele problemów. Tu wydarzył się skurcz krtani (złe umiejscowienie ustnika powodowało u części osób stałe napięcie mięśni twarzy i szyi). Ponieważ skafander miał obręcz na którą zachodził łeb skafandra i dół to trudno szybko otworzyć i rozmasować krtań, oczywiście zalewając skafander. Człowiek zaczął się dusić i uciekł na powierzchnię z rozległym UCP. Czyli nie było to płytkie nurkowanie ale doniesienia o występowaniu UCP są już z głębokości powyżej 1m. Kiedyś była podawana głębokość 3m.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-20 19:07:09
Autor: Daniel Kowalski
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa

doniesienia o występowaniu UCP są już z głębokości powyżej 1m. Kiedyś była
podawana głębokość 3m.

Zgadza się. Nie pamiętam źródła, ale również czytałem gdzieś o wypadkach z UCP na tak małych głębokościach.

Data: 2011-07-21 12:38:50
Autor: Qbab
W dniu 7/20/11 7:07 PM, Daniel Kowalski pisze:

[...]

Tyle że są to mało typowe wypadki, albo inaczej nie stanowią większości w liczbie wypadków. Ja gdzieś czytałem że najczęściej zdażają się przy wyjściach z przedziału 10-15 m bo to przedział "obstawiany" przez początkujących.

Qbab

Data: 2011-07-21 08:41:25
Autor: Pszemol
"Qbab" <barbaszAT@poczta.onet.pl> wrote in message news:j08vjq$abs$1news.onet.pl...
[...]

No ale trzeba chyba celowo powstrzymywać oddech aby coś takiego
się stało... Otwarte usta przy wynurzaniu się powinny zapobiegać tego
typu przypadkom, bo powietrze w płucach powinno się rozprężać
i uchodzić przez otwarte usta/nos nie powodując urazu płuc.
A już kwestia 3 metrów - wciąż ciężko mi to sobie wyobrazić.

Data: 2011-07-25 15:27:40
Autor: 666.
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Mam wrażenie, że w Polsce to raczej ze zdecydowanie większych głębokości.
Te różne "Hańcze" itp.

-- -- -

Data: 2011-07-21 08:37:04
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j061kv$6q2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Właśnie o to chodzi, że na 3 metrach ciężko naprawdę o UCP...
Trzeba się chyba bardzo mocno starać.

Natomiast wypadek Bolesława Wiśniewskiego  około 1978r, pokazuje że
po rozległym UCP pozostaje kwadrans mało komfortowego konania.

I przy rozmowie o 3 metrach wskakujesz z tekstem który nie ma tu nic do rzeczy.

Data: 2011-07-21 18:48:05
Autor:
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
I przy rozmowie o 3 metrach wskakujesz z tekstem który nie ma tu nic do rzeczy.

Naucz się podstaw i nie pierdol głupot w recydywie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-21 13:54:45
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j09s95$gm$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

I przy rozmowie o 3 metrach wskakujesz z tekstem który nie ma tu nic do
rzeczy.

Naucz się podstaw i nie pierdol głupot w recydywie.

Nurkowanie uspokaja... wnioskuję z powyższego że dawno nie nurkowałeś? :-)

Data: 2011-07-21 20:10:38
Autor:
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa

Nurkowanie uspokaja... wnioskuję z powyższego że dawno nie nurkowałeś? :-)

Nie znasz podstaw dotyczących UCP tak było dawniej i trwasz w tym stanie dalej.
Dlatego i wtedy i teraz.

Naucz się podstaw i nie pierdol głupot w recydywie.

Wnioskowanie Twoje jest całkiem bzdurne.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-21 15:38:31
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j0a13u$gvt$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Dlatego i wtedy i teraz.

Naucz się podstaw i nie pierdol głupot w recydywie.

Wnioskowanie Twoje jest całkiem bzdurne.

Kiedy ostatnio nurkowałeś?

Data: 2011-07-21 21:17:37
Autor:
> [...]
> Dlatego i wtedy i teraz.
>
> Naucz się podstaw i nie pierdol głupot w recydywie.
>
> Wnioskowanie Twoje jest całkiem bzdurne.

Jak sprawdzisz odpowiedź ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-21 20:14:42
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j0a51h$13q$1inews.gazeta.pl...
> Wnioskowanie Twoje jest całkiem bzdurne.

Kiedy ostatnio nurkowałeś?

Jak sprawdzisz odpowiedź ?

Liczę wyłącznie na Twoją uczciwość i prawdomówność.

Data: 2011-07-22 06:33:43
Autor:
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Liczę wyłącznie na Twoją uczciwość i prawdomówność.

Ponieważ pytałeś o termin i z tego wyciągałeś wnioski to każdy który będzie dłuższy niż dzisiaj będzie za długi. Mam działkę niedaleko Bolimowa tam jest dzika rzeka. Kapitalne miejsce na lekki zestaw. Zasypało to duże żelastwo w korycie. Zdjęć nie mam. W tej rzece dawno temu stosowałem haczenie o dno.

Przeczytaj wpisy innych osób o UCP na małych głębokościach i nie pierdol głupot w recydywie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-22 06:59:03
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j0b5k7$gsn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie pytam o dawno temu, pytam kiedy ostatnio nurkowałeś.
Potrafisz odpowiedzieć konkretnie na proste pytanie?
Kiedy ostatni raz nurkowałeś? Wczoraj? Tydzień temu?
Miesiąc temu? Rok temu? 10 lat temu?

Data: 2011-07-22 12:31:11
Autor:
[...]

Dlaczego założyłeś że tylko dawno temu tam nurkowałem ?
Skąd mógłbym wiedzieć czy żelastwo które dawno temu było częściowo odkryte, jest zasypane ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-22 09:48:50
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j0bqie$n3b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic nie zakładałem - napisałem że nie pytałem o to co robiłeś
tam nożem dawno temu tylko pytałem kiedy ostatnio nurkowałeś.

Po raz kolejny miałeś szansę odpowiedzieć na moje pytanie
ale nie zrobiłeś tego. Dlaczego? Masz coś do ukrycia?

Skąd mógłbym wiedzieć czy żelastwo które dawno temu
było częściowo odkryte, jest zasypane ?

Ktoś mógłby Ci o tym powiedzieć, pokazać zdjęcia, itp, itd...

Data: 2011-07-22 19:04:24
Autor:
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa

Nic nie zakładałem - napisałem że nie pytałem o to co robiłeś
tam nożem dawno temu tylko pytałem kiedy ostatnio nurkowałeś.

Przeczytaj uważnie swój wpis, i nie łżyj że nie założyłeś że, nie nurkowałem tam niedawno.
Po raz kolejny miałeś szansę odpowiedzieć na moje pytanie
ale nie zrobiłeś tego. Dlaczego? Masz coś do ukrycia?

Nie jesteś stroną do poważnej rozmowy, proste.
Nie masz elementarnej wiedzy nurkowej, Włodek tłumaczył jak dochodzi do UCP. zalecałem odpowiednią literaturę i NIC Z TEGO NIE WYNIKA.

Ktoś mógłby Ci o tym powiedzieć, pokazać zdjęcia, itp, itd...

Na początku trzeba znaleźć osoby które nurkują w prądzie, potem wskazać miejsce poszukiwań. Ponieważ "pogrywki w piczipolo" masz opanowane doskonale dlatego nie jesteś traktowany serio. pozdrawiam rc

Data: 2011-07-22 15:32:02
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j0chjo$5uu$1inews.gazeta.pl...

> [...]
tam nożem dawno temu tylko pytałem kiedy ostatnio nurkowałeś.

Przeczytaj uważnie swój wpis,
i nie łżyj że nie założyłeś że, nie nurkowałem

Ty chyba nie rozumiesz co przeczytałeś.
Bo ja dokładnie wiem co sam napisałem.

[...]

Nie rozmawiamy teraz o UCP tylko o tym czemu Ty jesteś
taki nerwowy i spięty. Pytam Ciebie kiedy ostatni raz
nurkowałeś - nie jesteś w stanie odpowiedzieć na tak proste
pytanie. Masz coś do ukrycia?

[...]

Nie zależy mi na byciu traktowanym serio
przez grupowego klowna którym jesteś Ty, Rysiu.

Data: 2011-07-23 10:39:16
Autor:
> [...]

Ty chyba nie rozumiesz co przeczytałeś.
Bo ja dokładnie wiem co sam napisałem.

"Nie pytam o dawno temu, pytam kiedy ostatnio nurkowałeś."

Tu zakładasz że mój wpis jest o jakimś dawnym nurkowaniu.
Rób z siebie psychicznego trolla dalej, dla mnie to czysta zabawa poużerać się z głupim gościem "Przemolem".

> [...]
> zalecałem odpowiednią literaturę i NIC Z TEGO NIE WYNIKA.

Nie rozmawiamy teraz o UCP tylko o tym czemu Ty jesteś

Temat jest o wypadku na małej głębokości dla CIEBIE UCP nie istnieje w tym zakresie głębokości, dostajesz informacje że istnieje nic z tego nie wynika sprowadzasz temat na poboczne tematy.
Dodatkowo próbujesz komenderować ludźmi którzy ciebie olewają.

Pytam Ciebie kiedy ostatni raz
nurkowałeś - nie jesteś w stanie odpowiedzieć na tak proste
pytanie. Masz coś do ukrycia?

Wiesz ilu zasrańców krzyczy "kurwa melduj się" Kiedy nurkowałeś.
Co ciebie to obchodzi. W odróżnieniu od Ciebie nurkowałem na torpedowniach w okolicach Jastarni.
Tyle że nie ma to żadnego związku z UCP możliwym jako przyczyna wypadku, twoim totalnym brakiem wiedzy nurkowej i bycia dumnym z głupoty "Przemolku".

Nie zależy mi na byciu traktowanym serio
przez grupowego klowna którym jesteś Ty, Rysiu.

Przeczytaj wpisy Włodka Kołacza, po co żyjesz w świecie psychicznego trolla, świat wie że jesteś głupek.

pozdrawiam rc

Re: Uraz Ciśnieniowy Płuc
Autor: Włodek div100@poczta.onet.pl
Data: 23-07-2011, 10:41:29
+ pokaż cały nagłówek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j0c5b0.2l0.0@poczta.onet.pl...
"Włodek" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0cfms$kuc$1news.onet.pl...
Bańki to inna inszość. Przykładając bańki spalasz wewnątrz alkohol
i powodujesz że ogrzana bańka ochładzając się tworzy podciśnienie.
W okularach pływackich nie ma takich zjawisk.

Co to jest podciśnienie?  Wszyscy nurkowie wiedzą co to jest i dlaczego tworzy się w przestrzeni zamkniętej u nurka tylko nie pszemol :-)
Kłania się bardzo prosta fizyka. Nie rozumiem co Ty robiłeś na AGH? A wykładałeś ................................................................
chyba glazurę w kiblach.

No i po co to chamstwo?
Fakt - przepraszam panów glazurników za porównanie ich do trola Pszemola.

Ależ to czysta prawda. Chamstwem było by gdybym się mylił co do Twojego intelektu. Nie uwierzę w to że masz wyższe wykształceniei że ktoś Cię zatrudnił jako wykładowca na AGH (kiedyś tak pisałeś tu na sekcie) Twoje popisy świadczą o co najwyżej podstawowym wykształceniu (bo jednak pisać jeszcze potrafisz) ale dawno zapomnianym (bo nie kumasz prostych spraw)
 Powiedz szczerze dużo zapłaciłeś za dyplom i maturę?

Piszę to ale i tak nie wierzę że cokolwiek zrozumiesz z tak prostych i oczywistych spraw z wiedzy nurkowej.

Niepotrzebnie się wysilasz na chamstwa pod moim adresem.

Głupiś i tyle bo to drwina z Ciebie i Twoich popisów braku jakiejkolwiek wiedzy w tematach tak prostych że ogarnia je uczeń szkoły podstawowej.

Re: Uraz Ciśnieniowy Płuc
Autor: Włodek div100@poczta.onet.pl
Data: 23-07-2011, 10:50:42
+ pokaż cały nagłówek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j0c5b1.2l0.0@poczta.onet.pl...
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:j0ch3j$425$1inews.gazeta.pl...
ciach
Teraz na kursach początkowy nie uczy się wielu "pożytecznych rzeczy" uraz oka
w masce spowodowany falą uderzeniową. Oko doznaje uderzenia od wnętrza na
zewnątrz, bo prędkość fali uderzeniowej jest dużo wolniejsza w powietrzu w
masce niż w wodzie.

Falą uderzeniową??? Co to za bzdury?
CIACH
Jak najbardziej prawda. Osoba nie mająca bladego pojęcia o najprostszej fizyce uzna to za bzdury. Tak jak Ty Pszemolku. Rysio podał dokładnie dlaczego akurat w oku tak się będzie działo. W ciele nurka fala uderzeniowa działa w sposób dość skomplikowany i jest to także zakres fizjopatologii nurkowania. Nie mam żalu że nie znasz tematu ale jak ktoś nie zna to pyta grzecznie DLACZEGO a nie próbuje podważać fakty określając je bzdurami.

Znowu się popisałeś swoją ignorancją posuniętą do granic absurdu zamiast trochę pomyśleć a jak nie chcesz pomyśleć to choćby zapytaj zamiast się ośmieszać. Chyba w tej Twoje Aameryce wyprano Ci mózg do czysta.

Problem z Tobą polega na tym że Ty nie pytasz o coś czego nie wiesz. Ty wydajesz osądy o sprawach które są dla Ciebie kosmosem mentalnym.

Re: Uraz Ciśnieniowy Płuc
Autor: Włodek div100@poczta.onet.pl
Data: 22-07-2011, 14:13:45
+ pokaż cały nagłówek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j09en8.9eg.0@poczta.onet.pl...
" jacekplacek" <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:j09svb$2rf$1inews.gazeta.pl...
Barotrauma dotyczy nie tylko pełnych płóc - sprawa może się rozegrać w
CIACH
Bańki to inna inszość. Przykładając bańki spalasz wewnątrz alkohol
i powodujesz że ogrzana bańka ochładzając się tworzy podciśnienie.
W okularach pływackich nie ma takich zjawisk.

Kur.... Pszemol pomyśl trochę bo robisz z siebie ostatniego jełopa takimi bredniami. W PL leci taki film "Kiepscy" Nawet ich prześcigasz w idiotyzmach.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdrawiam Włodek

Data: 2011-07-23 09:40:11
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j0e8ck$o7o$1inews.gazeta.pl...
> [...]

"Nie pytam o dawno temu, pytam kiedy ostatnio nurkowałeś."

Tu zakładasz że mój wpis jest o jakimś dawnym nurkowaniu.

Nie, nie zakładam tego. Błędnie interpretujesz... :-)

Napisałem że nie pytam o dawno temu, bo napisałeś że dawno temu
stosowałeś w tej rzece haczenie o dno... Po co to napisałeś w odpowiedzi
na pytanie kiedy ostatnio nurkowałeś? Piszesz ciągle nie na temat...
Nie pytam o dawno temu haczenie o dno- pytam kiedy ostatnio nurkowałeś.
Potrafisz odpowiedzieć? Rysiu - czy nurkowałeś gdzieś w 2011 roku?
A w 2010? Kiedy ostatnio zanurzyłeś swojego paskudnego ryjka w wodzie?

Rób z siebie psychicznego trolla dalej, dla mnie to czysta zabawa
poużerać się z głupim gościem "Przemolem".

Bo dawno nie nurkowałeś i zapomniałeś o co w tym wszystkim chodzi!
A ja dopiero co wróciłem z Egiptu, gdzie zaliczyłem 13 fajnych nurów
w zatoce Aqaba Morza Czerwonego. I wiesz co? Zupełnie mi się nie
przydała znajomość odporności gałki ocznej nurka na falę uderzeniową!
:-))) Ani też nie przydała mi się znajomość reakcji człowieka na nurki
w okularach pływackich, bo nikt normalny w okularach takich nie
nurkuje... Nie interesowało mnie również wcale to jak haczyć o dno,
bo tam gdzie nurkowałem była zdrowa rafa o którą się nie haczy...
I to jest właśnie różnica między nami - ja nurkuję a Ty nie nurkujesz.
Ty sobie pustkę nienurkowania zatykasz nikomu-niepotrzebnymi
okruchami wiedzy. Pleciesz nudne dywagacje na temat fali uderzeniowej.
Kogo to obchodzi? Inni w tym czasie nurkują i mają frajdę :-)

Nurkowanie to dla mnie sposób rekreacji. Teorię i fizykę procesów
mam opanowaną dobrze do granic które potrzebuje w swoich
nurkowaniach. Nie nurkuję w wojsku, odporność nurka na podwodne
miny mnie nie interesuje. Nie nurkuje w rzekach, haczenie nożem o dno
rzeki mnie też nie interesuje. Nie nurkuję w okularkach pływackich,
więc to co się dzieje w takich okularkach na 40 metrach też mnie nie
interesuje... Nie traktuję nurkowania jak nowej religii, nie uczęszczam
tu z Wam na mszę i nie mam zamiaru przyjmować święceń od
sektowego biskupa Włodka czy też proboszcza Rysia... Bawicie się tu
świetnie, szkoda że nie w wodzie :-)

Nie rozmawiamy teraz o UCP tylko o tym czemu Ty jesteś
taki nerwowy i spięty.

Temat jest o wypadku

Wiem o czym jest temat, ale dawno już o wypadku nie rozmawiam.
Pytam teraz Ciebie kiedy ostatnio nurkowałeś. Odpowiesz czy
masz coś do ukrycia?

Wiesz ilu zasrańców krzyczy "kurwa melduj się" Kiedy nurkowałeś.
Co ciebie to obchodzi.

Nic, bo to widać że nie nurkowałeś już jakieś 10 lat... lub więcej.

W odróżnieniu od Ciebie nurkowałem na torpedowniach w okolicach Jastarni.

Kiedy?? 10 lat temu?

Data: 2011-07-23 16:07:34
Autor:
> [...]
> Co ciebie to obchodzi.

Nic, bo to widać że nie nurkowałeś już jakieś 10 lat... lub więcej.

Sprawdź wpisy "waterman".

> W odróżnieniu od Ciebie nurkowałem na torpedowniach w okolicach Jastarni.

Kiedy?? 10 lat temu?

W krótszym horyzoncie to mój synek nurkował na Kamieniu i nawet sterował Jachtem Motorowym Nora II, w drodze powrotnej do portu w Jastarni.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-23 12:15:40
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j0erk6$ij6$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Co ciebie to obchodzi.

Nic, bo to widać że nie nurkowałeś już jakieś 10 lat... lub więcej.

Nie mam ochoty - Ty mi powiedz.

> [...]

W krótszym horyzoncie to mój synek nurkował na Kamieniu i nawet sterował
Jachtem Motorowym Nora II, w drodze powrotnej do portu w Jastarni.

Nie interesuje mnie Twój synek. Pytam kiedy Ty nurkowałeś.

Data: 2011-07-23 17:47:32
Autor:
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Sprawdź wpisy "waterman".

Nie mam ochoty - Ty mi powiedz.

Bo ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-23 13:40:21
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j0f1fk$5vh$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> Sprawdź wpisy "waterman".

Nie mam ochoty - Ty mi powiedz.

Bo ?

Bo Cię o to pytam.

Data: 2011-07-23 19:53:04
Autor:
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j0f1fk$5vh$1inews.gazeta.pl...

> Bo ?

Bo Cię o to pytam.

Podałem gdzie się możesz tego szybko dowiedzieć, jeśli to za trudne to informacja jest zbędna. Jeśli jest prosto osiągalna, to jesteś leniwy. Wtedy nie licz na wyręczanie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-24 08:09:56
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j0f8r0$sgf$1inews.gazeta.pl...
> [...]

informacja jest zbędna. Jeśli jest prosto osiągalna, to jesteś leniwy. Wtedy

Nie wiem kto to waterman, nie wiem że to Ty...
Czy to taki wysiłek napisać tu jedno zdanie na ten temat?

Data: 2011-07-24 18:28:56
Autor:
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Nie wiem kto to waterman, nie wiem że to Ty...
Czy to taki wysiłek napisać tu jedno zdanie na ten temat?

Rozsądny gość "waterman", jako jeden z nielicznych ma Książeczkę Nurka Lekkiego.

Mówiłem Tobie, możesz sam się dowiedzieć, że znowu stosowałeś wyobrażenia zamiast posługiwać się faktami. Nie masz statusu osoby uczciwej, w chęciach i czynach.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-24 14:37:04
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j0ho98$nj4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jaki to ma związek z moim pytaniem?

Mówiłem Tobie, możesz sam się dowiedzieć, że znowu stosowałeś wyobrażenia
zamiast posługiwać się faktami. Nie masz statusu osoby uczciwej, w chęciach i
czynach.

Założyłeś Sobie coś i na podstawie błędnych własnych założeń wyciągałeś
wnioski.

Data: 2011-07-24 20:31:32
Autor:
> [...]
> czynach.

Założyłeś Sobie coś i na podstawie błędnych własnych założeń wyciągałeś

Przeczytaj uważnie wpisy Włodka.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-27 22:53:06
Autor: Rechot
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Przemol, widzieli Go (Rysia) w tym roku jak wlazł do Piłakna.
Dotkniety ciężką ołowicą i wystojony w swoje wynalazki ale wlazł.
A najważniejsze że WYLAZŁ !!!
Szacun dla Rysia ;-))
Czyli juz teraz można uznać że Rysio nurkuje. Nie tylko wirtualnie ;-))

Pozdrawiam
Rechot

Data: 2011-07-27 16:57:29
Autor: Pszemol
"Rechot" <rechot@onet.pl> wrote in message news:j0ptu7$rkh$1news.onet.pl...
[...]

No to pogratulować, bo przecież nie o pisanine tutaj tylko o nurkowanie w tym wszystkim chodzi!

Data: 2011-07-28 09:21:28
Autor: Rechot

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0pgak.6rk.0poczta.onet.pl...
[...]

Przemol,
pozwolę sobie zauważyć że nie wszystkim.
Większości tak
Ale jeden osobnik , Rysio Czarnecki napewno pisanie tutaj i swój byt internetowy stawia wyżej niz real i nurkowanie.
:-)))
Pozdrawiam

ps
A do Ciebie Rysiu... link był do zdjęć z wyrażnym tekstem że to mój fotograficzny guru i chciałbym robić takie zdjęcia jak on.
Lubisz grzebac i szukać cytatów więc masz zajęcie na kilka chwil.Pewnie i tak nie zrozumiesz a nawet jak zrozumiesz to i tak zanegujesz .

Data: 2011-07-28 07:39:19
Autor:
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
[...]

"Rechot" nie masz nic własnego, dlatego dyskusje o osobach pokazują kim jesteś, nikim.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-28 07:42:31
Autor: jacekplacek
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
link był do zdjęć z wyrażnym tekstem że to mój fotograficzny guru i chciałbym robić takie zdjęcia jak on.

Możesz powtórzyć ten link. Przepraszam, ale nie śledzę na bieżąco dialogów Ryszarda, choć to istne lwie serce :))))

Data: 2011-07-28 10:10:07
Autor: Rechot

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0r3t7$qoq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wpisz w Google'a "David Doubilet".Jak dla mnie bomba ;-)

Data: 2011-07-28 09:04:52
Autor: jacekplacek
> [...]

> -- > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> > http://www.gazeta.pl/usenet/

Wpisz w Google'a "David Doubilet".Jak dla mnie bomba ;-)

Dzięki. I Ryszard myślał, że David z Nim polemizuje?:)) Ma facet tupet :)

Data: 2011-07-28 09:58:10
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> Wpisz w Google'a "David Doubilet".Jak dla mnie bomba ;-)
> Dzięki. I Ryszard myślał, że David z Nim polemizuje?:)) Ma facet tupet :)

Hrabio Jacku Fajfusie Biernacki, od początku wiedziałem że to nie "Rechota" prace. Znowu robisz z siebie idiotę, przystoi Tobie ten stan.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-28 15:36:15
Autor: Rechot

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j0r8nk$bss$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Wpisz w Google'a "David Doubilet".Jak dla mnie bomba ;-)

Dzięki. I Ryszard myślał, że David z Nim polemizuje?:)) Ma facet tupet :)

Ma gośc oko nie?;-)
Natomiast Rysio nie myślał bo Rysio nie posiadł tej umiejętnosci.
Rysio potrafi liczyć.
I to też nie wszystko. Rysio potrafi policzyć dekompresje i bąbelki.
Natomiast z policzeniem ilości ołowiu który musi zabrać pod wode ma problem. Zresztą doświadczalnie też tego nie potrafi stwierdzic. Ponad 20kg do słodkiej wody to juz chyba ołowica nie ? ;-))))

Pozdrawiam

Data: 2011-07-28 14:12:01
Autor: jacekplacek
> [...]

Rysio potrafi liczyć.
I to też nie wszystko. Rysio potrafi policzyć dekompresje i bąbelki.

No właśnie też nie potrafi. Jeszcze ani raz nie policzył. Podałem konkretne nurkowanie i Rysio nie potrafi tych swoich teorii w życie wprowadzić. Coś tam bełkota, ale jak wyliczyć nura - nie wie. Na jakiej głębokości wolno używać tlen, też dopiero teraz się dowiedział. A za chwilę wyleje z siebie tonę plugastwa, byle tylko żadnego konkretnego nurkowania nie rozpisać... bo On tego po prostu nie umie.

[...]

I tak sobie myślę: na cholerę mu ten anatomiczny noszak, skoro jest tak opatulony, że te 20kilo mieć musi... No, chyba, że faktycznie nie umie się wyważyć.
Pozdrawiam
Pozdrawiam również.

Data: 2011-07-28 20:48:08
Autor:
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a): > > Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
> [...]

> I tak sobie myślę: na cholerę mu ten anatomiczny noszak, skoro jest tak opatulony, że te 20kilo mieć musi... No, chyba, że faktycznie nie umie się wyważyć. > Pozdrawiam > Pozdrawiam również.

"Re: wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Autor: jacekplacek jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl
Data: 22-07-2011, 09:20:08
+ pokaż cały nagłówek
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): > Liczę wyłącznie na Twoją uczciwość i prawdomówność. Ponieważ pytałeś o termin i z tego wyciągałeś wnioski to każdy który będzie dłuższy niż dzisiaj będzie za długi. Mam działkę niedaleko Bolimowa tam
[...]

Ryszardzie, to jest wątek o wypadku - ludzkiej tragedii w której ktoś poniósł śmierć, dla wielu osób był trudną do opisania traumą. Przynajmniej tutaj mógłbyś zaprzestać swoich obelg, przekleństw i aby raz pokazał, że umiesz zachować należną powagę i szacunek. Jesteś jedyny, który zachowuje się tu niestosownie."

Temat jest o wypadku nawet Hrabia zwracał uwagę i co robicie kłamiecie oczerniacie jak zwykle. Pięknie się Hrabio we własne sidła zaplątałeś. razem z "Rechotem".

pozdrawiam rc
ps do suchej pianki potrzebuję 16 kg do tej 9mm, do 5mm tylko 8kg.

Data: 2011-08-01 00:45:55
Autor: Rechot
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
pozdrawiam rc
ps do suchej pianki potrzebuję 16 kg do tej 9mm, do 5mm tylko 8kg.

Ktoś kłamie.
Stawiam że Ty Rysiu .
Słyszałem że do suchego zabierasz 24 kg .
Ale ta róznica w zeznaniach może wynikać z Twojego braku umiejetnosci liczenia czegokolwiek poza dekompresją ;-).
A nawet jeżeli zabierasz 16  to jesteś cienki jak przecier z wody.
Ja do neoprenowego suchacza biorę 8. (twin 2x10, płyta alu i ponton dive system'a)
Pianka 7 mm - 3-4 kg.Zależy czy zabieram kamerę.(Reszta tak samo jak przy suchym)
Pianka 3mm (egipt) bez balastu. (Płyta i worek ten sam , butla z reguły stalowa 15. Nie lubie tych aluminiowych )

No ale ja nurkuję. Dosyć często. A z praktyka przychodzi pozbywanie sie balastu.
Ty Rysiu tylko teoria....;-(((
Nawet Twój wróg stosujący NOF ma tą niezaprzeczalną przwagę nad Toba że On ten swój (wg Ciebie durny) sposób liczenia stosuje. A Ty wyłącznie teoretyzujesz na temat dekompresji.

Dobranoc
Rechot

Data: 2011-07-31 23:17:08
Autor: Pszemol
"Rechot" <rechot@onet.pl> wrote in message news:j14lv6$1v6$1news.onet.pl...
Pianka 3mm (egipt) bez balastu. (Płyta i worek ten sam , butla z reguły stalowa 15. Nie lubie tych aluminiowych )

Musisz być bardzo szczupły... <10% tłuszczu? :-)
Ja w Egipcie nurkowałem wprawdzie bez płyty ale do stalowej
butli w piance 3mm miałem 10 kilo balastu i było w sam raz.
Z tym że ja ważę 110kg z czego pewnie 40-50% to tłuszcz :-)))))

No ale ja nurkuję. Dosyć często. A z praktyka przychodzi pozbywanie sie balastu.

Nie wiem w jaki sposób praktyka może mnie uczynić cięższym pod wodą.
Wyważałem się dokładnie na kursie PADI "Perfect Buyoancy".
Możesz mi to wytłumaczyć?

Data: 2011-08-01 09:42:41
Autor: Rechot
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j14nsh.3n8.4poczta.onet.pl...
[...]

Jak to działa to do końca nie wiem.Ale jak zaczynałem zabawę w nurkowanie (dawno...dawno....temu ;-))  ) to brałem dużo więcej balastu.
Pamietam że zaraz po OWD do butli 15 ,jacket glide 2000 + pianka 7mm z ocieplaczem 7mm musiałem założyć jakieś 15 kg.
A z czasem było tego coraz mniej ;-).
W Sharm jeden instruktor nawet mnie poprosił po cichu żebym zabrał chociaz ze dwa małe kafelki bo "inni dziwnie patrzą" ;-))

Co do mojej wyporności to szczupaczkiem nie jestem.
Ale instruktor który uczył mnie pływać tłumaczył mi że podobno około 1% populacji na świecie ma "ciężar własciwy" większy niż woda.
Dotyczy to szczególnie razy zółtej.
Widocznie jakimś sposobem załapałem się dotej grupy.
Ja sie na wodzie bez sprzętu nie utrzymuję ;-(.

W nurkowaniu to zaleta . Ale poza tym ... kicha ;-((

Pozdrówka

Data: 2011-08-01 09:29:51
Autor:
[...]

Na początku używania ruskiej pianki 2x7 mm potrzeba było dużo balastu, ale wiele suszeń na słońcu w Jastarni zrobiło swoje, wyporność pianki i własności termiczne szlag trafiał. Z czasem potrzeba był dużo mniej w końcowej fazie życia skafandra około połowy mniej. Natomiast do tej 9mm potrzeba dużo.

[...]

No widzisz niektórzy pływają w bezruchu.
Co nie utrudnia nurkowania bez skafandra i balastu.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-01 05:22:25
Autor:
> [...]

Ale ta róznica w zeznaniach może wynikać z Twojego braku umiejetnosci liczenia czegokolwiek poza dekompresją ;-).

Nie wczuwaj się w rolę ojca. Słabo to Tobie wychodzi. Pokaż dowody że to 24 kg, nie masz kłamiesz w recydywie.
Rozmawiałem z "honzo" kłamiesz, dlatego zupełnie spokojnie mogę o Tobie powiedzieć "Rechot kurwa bez Twarzy" w skrócie "RT"

[...]

Widzisz tu są te drobne różnice sprzęntowe o których nie masz pojęcia, używam alumniowych butli w ciężkim wariancie.

[...]

Sam jesteś "RT", to jeszcze kogoś do pomocy potrzebujesz ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-07 00:02:37
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j15d6h$k15$1inews.gazeta.pl...
> [...]

liczenia czegokolwiek poza dekompresją ;-).

Nie wczuwaj się w rolę ojca. Słabo to Tobie wychodzi.
Nie muszę sięwczuwać. Jestem ojcem ;-)

Pokaż dowody że to 24 kg, nie masz kłamiesz w >recydywie.

A Ty potrafisz czytać? Przeciez napisałem skąd wiem o 24 kg. Słyszałem o tym ale nie widziałem.
Chcesz dowodów?
Ok, spotkajmy sie nad jezioremi pokażesz co potrafisz.
Założysz suchara i balast a ja policze ile kg złomu zabierasz.
Pasuje?

Rozmawiałem z "honzo" kłamiesz, dlatego zupełnie .spokojnie mogę o Tobie
powiedzieć "Rechot kurwa bez Twarzy" w skrócie >"RT"

Ale Ty nudny jesteś. Honzo to spokojny, grzeczny człowiek. Ma dobijać starszego zakompleksionego pana?

[...]

To mniej wiecej znaczy to samo  jakbyś nurkował w suchej wodzie. Co zresztą przy Twojej chorej wyobraźni jest zupełnie możliwe ;-))

[...]

RT = Rysio Teoretyk.
Proponuję to określenie jako Twój nowy nick na sekcie ;-)))

Pozdrówka

Rechot

Data: 2011-08-07 05:53:02
Autor:
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Nie muszę sięwczuwać. Jestem ojcem ;-)

Chodzi o Twojego ojca.

[...]

To bzdura, zajmujesz się szerzeniem: plotek, kłamstewek, kłamstw.

Ale Ty nudny jesteś. Honzo to spokojny, grzeczny człowiek. Ma dobijać starszego zakompleksionego pana?

Po co znowu sugerujesz coś co nie miało miejsca.

> [...]

To mniej wiecej znaczy to samo  jakbyś nurkował w suchej wodzie. Co zresztą przy Twojej chorej wyobraźni jest zupełnie możliwe ;-))

To całkiem nie orientujesz się co to są lekkie butle z AG5DURAL, do nich potrzebny był dodatkowy balast pływały pełne. W porównaniu do SMG które nie pływają pełne. Dodatkowo 9mm sucha pianka to ma swoje wymagania.
Znowu pokazujesz że jesteś zielony.

RT = Rysio Teoretyk.
Proponuję to określenie jako Twój nowy nick na sekcie ;-)))

Jest trochę dłuższe wyjaśnienie tego skrótu. jest coś: o Rechocie, o panienkach i twarzy. Gościu który pod przykrywką kłamie i oszczerstwami się posługuje, typowa technika dla Ciebie "Rechot".

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-07 11:17:46
Autor: Rechot
[...]

Czego sie boisz? Wkońcu skończyły by się plotki na Twój temat. Nakreciło by sie film z rysiem Teoretykiem w roli głównej.
Miałbyś okazję udowodnić wszystkim że jednak potrafisz nurkować.

Ale Ty nudny jesteś. Honzo to spokojny, grzeczny człowiek. Ma dobijać
starszego zakompleksionego pana?

Po co znowu sugerujesz coś co nie miało miejsca.

Ja nic nie sugeruję. Po prostu napisałem Ci toco usłyszałem ;-))

> [...]

potrzebny był dodatkowy balast pływały pełne. W porównaniu do SMG które nie
pływają pełne. Dodatkowo 9mm sucha pianka to ma swoje wymagania.

znowu ta dziwna forma onanizmu cyferkowego ;-DD
i znowu wyłącznie teoria ;-))

[...]

Rysiu Teoretyku, w sprawie zdjęć Doubileta też kłamałem? Czy to Ty piszesz bzdury?
No przyznaj się oszołomie ;-))

Data: 2011-08-07 12:54:07
Autor:
[...]

Zwykle głupek stawia wymogi, tak było z Grzesiem Rederem, Jackiem Biernackim, Był też IT Adam Wysoczański. Tylko jest ten mały drobiazg. nurkuję tylko z osobami za które mogę głowę nadstawiać. Z pozostałymi zupełnie mnie nie kręci.

Dodatkowo jadę tam gdzie ja mogę się czegoś nauczyć lub zyskać. Dlatego byłem w Aqua Lung czy MW a nie na konferencji w Krakenie.

Zaczynasz pogrywki jak Jacek Biernacki, imiona i nazwiska w języku polskim piszemy z dużej litery, bez względu na stopień nie cierpienia osoby.

Ja nic nie sugeruję. Po prostu napisałem Ci toco usłyszałem ;-))

A on nie potwierdza, ponieważ to Ty często kłamiesz to udowodnij że to miało miejsce.

> [...]
> Znowu pokazujesz że jesteś zielony.

znowu ta dziwna forma onanizmu cyferkowego ;-DD

To sprawdź ile potrzeba do zatopienia suchej pianki 9mm. Masz taki skafander ? Może któryś ze znajomych ? Gałach wykonał tylko 2 szt.

Rysiu Teoretyku, w sprawie zdjęć Doubileta też kłamałem? Czy to Ty piszesz bzdury?
No przyznaj się oszołomie ;-))

To pokaż swój wpis jak odsyłasz, do nie swoich zdjęć.
Pięknie się przedstawiłeś.
Dodatkowo z "honzo" on nie potwierdza takiego zdarzenia. O tych 24 kg zapomnijmy to popis idioty. Owszem do jednej suchej pianki potrzebuję 8 kg do drugiej 16. Ale nie mam rozdwojenia jaźni i nie nurkuję w obu skafandrach jednocześnie. Jaką oszczerczą szują trzeba być żeby tak kłamać.
"Re: wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Autor: Rechot rechot@onet.pl
Data: 28-07-2011, 15:36:15
+ pokaż cały nagłówek

Autor: Rechot rechot@onet.pl
Data: 01-08-2011, 00:45:55
+ pokaż cały nagłówek
[...]

Jak widzimy jesteś kłamczuszek i oszczerca.
"Rechot kurwa bez Twarzy" w skrócie "RT" lub "Rechot rechot@onet.pl No i po chuj ja się odzywałem?"

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-07 21:05:53
Autor:
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Twoja opinia na mój tema zupełnie mnie nie interesuje. Mogę być nawet głupkiem.

To już wiesz dlaczego nie przejmuję się Twoimi wynurzeniami.

Ale jeżeli Adam Wysoczański nie jest dla Ciebie wystarczajacym partnerem do nurkowania to znaczy że nie wiesz o czym mówisz albo jesteś debilem. Stawiam na to drugie ;-)

Sprawdź co gość w sprzęcie wynalazł ?
NIC. Nasz ekspert nurkowania bojowego nie zna SCR o stałym ppO2. W Aqua Lung Military znają dorobek konkurencji.
Szanowny ekspert szkoli kursantów na wapnie sodowanym medycznym. Prawnikowi nie przystoi robienie takich "oszczędności".

> Dodatkowo jadę tam gdzie ja mogę się czegoś nauczyć >lub zyskać.

Myślę że dobrze wyszkolony OWD bez wzgledu na organizację mógłby Cie wiele nauczyć. W zasadzie wszystkiego poza teorią dekompresji;-)

Mylisz się co do stopnia wiedzy i umiejętności OWD, klasycznie kłamiesz taktycznie.
Liczeniem dekompresji to onanizuje się intelektualnie Paweł Poręba, tyle że NOF i RD są sprzeczne z fizyką procesu nasycania/odsycania gazów. GUE nie popiera bezkrytycznie tej metody, zostawiłem Tobie zdanie do przetłumaczenia.

> Dlatego byłem
> w Aqua Lung czy MW a nie na konferencji w >Krakenie.

W najblizszym czasie jest kilka konferencji do oblecenia. Jedna z ciekwaszych to : coroczne spotkanie operatorów rozrzutników gnoju.
Myslę żemógłbyś tam zabłyszczeć ;-))

"Loti" zajmuje się taką tematyką, jemu oddaj swoją wejściówkę.

> Zaczynasz pogrywki jak Jacek Biernacki, imiona i nazwiska w języku polskim
> piszemy z dużej litery, bez względu na stopień nie >cierpienia osoby.

Typowy Rysio... przygania jak kocioł garnkowi...
Popatrz niżej jak napisałeś "honzo".
Imiona, przydomki, przezwiska czy nowocześniej ksywki sa nazwami własnymi. WSZYSTKIE piszemy wielką literą ;-)

Zamiast grzecznie przeprosić, idziesz w "zaparte", dobra szkoła Tatusia. Akurat "honzo" takim stylem się posługuje w korespondencji. Nie znasz człowieka !!! Dlatego kłamiesz wkładając w jego usta swoje wyobrażenia. Jak popełniłem błąd w pisowni "Pszemol" to przepraszałem, żeby nie być Jackiem Biernackim, dla Ciebie to kompan intelektualny, mentalny.

> A on nie potwierdza, ponieważ to Ty często kłamiesz to udowodnij że to > miało
> miejsce.

Nie potwierdza bo ma litosć dla Ciebie. Zrzesztą już to wyjasniałem kilka razy.

Wiem kłamałeś taktycznie, żeby wypowiedź była chodliwa w dyskusji. Żabierek również posługuje się takimi metodami, gratulacje.

> To sprawdź ile potrzeba do zatopienia suchej pianki 9mm. Masz taki > skafander ?
> Może któryś ze znajomych ? Gałach wykonał tylko 2 >szt.

Nie , nie mam takiego. Dosyć szybko stwierdziłem że warto zainwestować w suchy skafander zamiast walczyc z grubymi piankami.

Określenia "sucha pianka" używam na określenie suchego skafandra neoprenowego, to powinieneś wiedzieć. Pisałem tak od pewnego czasu, razem z ilością balastu niezbędną do tego skafandra. Zapytaj właściciela Santi, oglądał ten skafander nad Białym.

Tobyło poniżej dowodzi że opanowałeś jeszcze jedno poza liczeniemdeko.
Obsługa ctrl-c , ctrl-vna poziomie mistrzowskim
hehehehehe

dobranoc RT (Rysiu Teoretyku)

Data: 2011-08-07 22:22:59
Autor: Rechot

Data: 2011-08-08 09:44:52
Autor:
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
> Sprawdź co gość w sprzęcie wynalazł ?
> NIC.

Czy żeby latać samolotem trzeba go wynaleźć?
Adam nurkuje, szkoli ludzi. A Ty?
Mądrzysz sie i promujesz swoje nikomu niepotrzebne wynalazki

Nie szkolę dawno temu podjąłem taką decyzję. Do szkolenia trochę trzeba wiedzieć też o innych rozwiązaniach w TDI SCR o stałym ppO2 to czarna magia.

> [...]
> popiera bezkrytycznie tej metody, zostawiłem Tobie >zdanie do > przetłumaczenia.

On moze i sie tym onanizuje ale ma tą przewagę nad Toba że wie po co to robi i korzysta z wyników tego onanizmu.
Ty sie onanizujesz wyłącznie po to żeby się onanizować.

To pozostał samotnym onanistą, nawet GUE się odwraca od RD.
"Zapytałem Richard Lundgren o stanowisko GUE na temat RD.

"GUE advocates the use of Deco Planner software when planning dives."

Odpowiedź jest jasna."

> "Loti" zajmuje się taką tematyką, jemu oddaj swoją >wejściówkę.

Przykro mi.Nie mam wejściówki.
Ale dla Ciebie mogę załatwić.

To przekaż proszę wskazanej osobie strój oborowego już ma wczuwa się w rolę o długiego czasu.

> Określenia "sucha pianka" używam na określenie >suchego skafandra > neoprenowego,

Kolejny dowód na to że żyjesz w odrealnionym świecie własnej wyobraźni.
Myślę że 99.9 % nurków nazwie  to "suchy skafander".
Te 0,01 % rezerwuję dla Ciebie i pewnie kilku dziwaków na świecie.

Suchy to on jest jak nie strzeli mankiecik czy suwak. Jeśli to się stanie to pozostaje pianka. Gałach stosuje określenia "suchy membranowy" na skafandry wykonane z materiału nie rozciągliwego.

> to powinieneś wiedzieć. Pisałem tak od pewnego czasu, razem z ilością > balastu
> niezbędną do tego skafandra. Zapytaj właściciela Santi, oglądał ten > skafander
> nad Białym.

No i co powiedział? Poza pobłazliwym pokiweniem głową oczywiście ? ;-))

Rozmowa była w nieco innym temacie. Ale ten sam właściciel Santi dowiedział się na konferencji w Jastarni tej organizowanej przez MW jak wklejać kołnierzyki lateksowe, jeszcze wygodniej. Od Ciebie nie mógł się tego dowiedzieć.

Dla ciebie jużjest chyba za późno żeby pojąć pewne sprawy.
Świat sie rozwija. Technika nurkowa równiez.

Jakiś czas temu Sławomir Paćko zachwalał "najlepsze" pod słońcem AO Apeks.
Mówiłem o innych wariantach w tym Cyklon 5000. To AO stosowane w hełmach nurkowych Gorski Hat. Obecnie Sławomir Paćko może handlować również tymi hełmami. Firma która jest właścicielem Apeksa kupiła także firmę produkującą hełmy nurkowe.
"Les Gorski Commercial Diving Program Manager AQUA LUNG AMERICA"

Co ty .... "Rechot" wiesz o technice nurkowej ?
Bo mnie się zdarza poszerzać znany stan techniki. pozdrawiam rc
ps imiona w języku polskim rozpoczynamy wersalikiem.

Data: 2011-08-08 11:05:44
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1munh$rm9$1inews.gazeta.pl...
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):

Twoja opinia na mój tema zupełnie mnie nie interesuje. Mogę być nawet
głupkiem.

To już wiesz dlaczego nie przejmuję się Twoimi >wynurzeniami.

Pewnie że wiem. Wszyscy wiedzą. Ty sienie przejmujesz ale jesteś uzaleznionym trollem i masz wewnętrzny imperatyw który zmusza Cie do takich pyskówek.
Poza tym brak innej przestrzeni do realizacji siebie powoduje iż internet jest jedynym miejscem z którego nie da się Ciebie wykluczyć ;-)

> [...]

Dla ciebie jużjest chyba za późno żeby pojąć pewne sprawy.
Świat sie rozwija. Technika nurkowa równiez.

Ty jako RT (Rysio Teoretyk) powinieneś o tym wiedzieć

Cześć ;-)
Rechot

Data: 2011-07-30 08:00:23
Autor: Pszemol
"Rechot" <rechot@onet.pl> wrote in message news:j0ron8$qs2$1news.onet.pl...
Natomiast z policzeniem ilości ołowiu który musi zabrać pod wode ma problem. Zresztą doświadczalnie też tego nie potrafi stwierdzic. Ponad 20kg do słodkiej wody to juz chyba ołowica nie ? ;-))))

Nie śmiejcie się z Research&Development.
Przy R&D robi się różne eksperymenty...

Data: 2011-07-30 07:59:05
Autor: Pszemol
"Rechot" <rechot@onet.pl> wrote in message news:j0r5jk$8d4$1news.onet.pl...
Wpisz w Google'a "David Doubilet".Jak dla mnie bomba ;-)

http://www.daviddoubilet.com/portfolio/default.asp?catid=3

Zabójcze... rozumiem Cię, on też jest dla mnie niedoścignionym guru.

Data: 2011-07-28 05:28:52
Autor:
[...]

"Rechot" czy ty nurkujesz czy nie to nie ma znaczenia, jesteś nikim to już wyszło, link do nie swoich zdjęć.
Przypomnij jakąś swoją merytorycznie ciekawą informację, której jesteś autorem.
 pozdrawiam rc

Data: 2011-07-22 09:36:12
Autor:
> [...]
śmierć, dla wielu osób był trudną do opisania traumą. Przynajmniej tutaj mógłbyś zaprzestać swoich obelg, przekleństw i aby raz pokazał, że umiesz zachować należną powagę i szacunek. Jesteś jedyny, który zachowuje się tu niestosownie.

Gdybyś nie był prymitywem bluzgającym kłamiącym i tworzącym oszczerstwa, to można by było się przejąć Twoim wpisem ale sam wiesz jesteś małym człowiekiem. O przepraszam człowiek, to dużo za duże określenie.
To że "Przemol" nie nauczył się o UCP nie likwiduje tego problemu.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-03 14:59:20
Autor: dsi
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa
z dyskusji nie wynikają żadne wnioski na przyszłość, jak uniknąć wypadku
nurkowego jaki niestety spotkał Twojego kolegę. A właściwie co się stało?

--

wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa