wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa

Data: 2011-07-21 08:15:06
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa

Zgadza się. Nie pamiętam źródła, ale również czytałem gdzieś o wypadkach

z UCP na tak małych głębokościach.

głębokość 120cm , też nie pamietam źródła ale cos takiego było

Adam Klimek instruktor płetwonurkowania Dahab / Egipt

Data: 2011-07-21 08:38:14
Autor: Pszemol
"CTP VENTURI venturi@o2.pl" <adambigboss@poczta.onet.pl> wrote in message news:658f.000001a6.4e27c3eanewsgate.onet.pl...
Zgadza się. Nie pamiętam źródła, ale również czytałem gdzieś
o wypadkach z UCP na tak małych głębokościach.

głębokość 120cm , też nie pamietam źródła ale cos takiego było

Jak mocno trzeba się starać Adamie aby dostać UCP na 120cm??
Nie wiem - atak astmy i obkurczenie się dróg oddechowych?
Ciężko mi to sobie wyobrazić...

wypadek w akademi podwodnej w bazie jasa