wypadek w wyscigu kolo lodzi

Data: 2013-05-26 21:51:06
Autor: Lukasz Goran
wypadek w wyscigu kolo lodzi
Hej
    Właśnie w TVN24 na pasku widziałem że zginął w wyścigu koło Łodzi kolarz- Czy ktoś może coś więcej napisać...? :(
Pozdrawiam
Łukasz Gądzik

Data: 2013-05-26 21:56:11
Autor: Liwiusz

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zginal-60-letni-uczestnik-wyscigu-kolarskiego-zorganizowanego-kolo-Lodzi,wid,15681247,wiadomosc.html

--
Liwiusz

Data: 2013-05-26 22:02:00
Autor: Lukasz Goran
wypadek w wyscigu kolo lodzi
Pytam bo mój znajomy właśnie 60 latek tam jechał... Nie odbiera telefonu tyle, że On o tej porze zwykł spać więc to że nie odbiera nic nie znaczy...
Pozdrawiam
Łukasz Gądzik

wypadek w wyscigu kolo lodzi