wypadek z udziałem nieletniego i dochodzenie odszkodowania

Data: 2011-07-12 03:58:46
Autor: lb
wypadek z udziałem nieletniego i dochodzenie odszkodowania
Ktoś z Was może zna podobną sytuacje z doświadczenia?
Jakie są różnice i na co zwracać uwagę w porównaniu z normalną sprawą,
gdzie biorą udział tylko osoby dorosłe?

Data: 2011-07-12 13:34:21
Autor: Warto Rzomawiać
wypadek z udziałem nieletniego i dochodzenie odszkodowania
gdzie biorą udział tylko osoby dorosłe?

tylko takaie że zamiast nieletni piszesz "opienkun prawny"

jk

Data: 2011-07-13 00:46:38
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Warto Rzomawiać" <w456@onet.pl> napisał w wiadomości news:ivhbge$l17$1news.onet.pl...
>gdzie biorą udział tylko osoby dorosłe?

tylko takaie że zamiast nieletni piszesz "opienkun prawny"

No chyba nie do końca. Od kiedy opiekun prawny ponosi zawsze cywilną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez nieletniego?

Data: 2011-07-14 11:11:01
Autor: Warto Rzomawiać
wypadek z udziałem nieletniego i dochodzenie odszkodowania
odpowiedzialność za szkody spowodowane przez nieletniego?

od czasu jak jest KC

jk

Data: 2011-07-14 08:34:54
Autor: witek
On 7/14/2011 4:11 AM, Warto Rzomawiać wrote:
odpowiedzialność za szkody spowodowane przez nieletniego?

od czasu jak jest KC

to go przeczytaj i dowiesz sie, ze to nieprawda.

Data: 2011-07-14 16:59:39
Autor: MZ
W dniu 2011-07-14 15:34, witek pisze:
On 7/14/2011 4:11 AM, Warto Rzomawiać wrote:
odpowiedzialność za szkody spowodowane przez nieletniego?

od czasu jak jest KC

to go przeczytaj i dowiesz sie, ze to nieprawda.

Nie za dużo oczekujesz od koliny?

--
MZ

Data: 2011-07-14 17:53:14
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Warto Rzomawiać" <w456@onet.pl> napisał w wiadomości news:ivmbr9$i2m$1news.onet.pl...
odpowiedzialność za szkody spowodowane przez nieletniego?

od czasu jak jest KC

Fajno, że wiesz, że jest kodeks cywilny. Byłoby o wiele lepiej, gdybyś go przeczytał. Choćby w części dotyczącej zagadnienia, w  którym zajmujesz stanowisko. No i wśród profesjonalistów panuje taki zwyczaj, że wypada podać podstawę prawną swych twierdzeń.

wypadek z udziałem nieletniego i dochodzenie odszkodowania