wyparcie sie spowodowania kolizji...

Data: 2010-10-05 22:44:56
Autor: bratPit
wyparcie sie spowodowania kolizji...

sytuacja wyglada tak:
kobieta na drodze wewnetrznej parku logistcznego
zajechala martce droge, przecianjac jej pas ruchu uderzajac ja w lewy przod.
uszkodzenia jakies sa... blotnik zderzak lampa...

szybka akcja, kobieta przyznala sie do winy, napisala oswiadczenie, pokserowane jej dokumenty,
dowod polisa itd. policja nie wyzwana

i tego samego dnia po kilku godzinach przychodzi i aboslutnie wypiera sie,
ze nie spowodowala zadnej kolizji, i kaze oddac sobie oswidczenie itd.
na nastepny dzien straszy sadem i czuje sie niewinna...

wina ewidentnie jest jej... ale jakich problemow mozna sie spodziewac
ze strony kobity i ubezpieczyciela ?

załatwiaj nagranie z monitoringu terenu i to szybko,

brat

Data: 2010-10-06 09:45:37
Autor: J_K_K
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i8g2o7$gr1$1inews.gazeta.pl...

załatwiaj nagranie z monitoringu terenu i to szybko,

Jak kiedyś obtarli mi zderzak pod hipermarketem
~10m od wejścia, to ochrona odpowiedziała,
że tam już ich kamera nie sięga ...

Pzdr

JKK

Data: 2010-10-06 10:18:46
Autor: Przembo
Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:i8h9fb$o6o$1speranza.aioe.org...
[...]

Nawet jakby sięgała to mogłaby nic nie zarejestrować, wielu klientów i instytucji nie jest zainteresowanych nagrywaniem wszystkiego co jest w polu widzenia kamery. Ustawia się detekcje ruchu na wybrany obszar i kolizja tuż pod kamerą może być w ogóle niezarejestrowana, wszystko zależy od wymagań klienta ;)

Pozdr

Data: 2010-10-06 21:16:35
Autor: J_K_K
Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:i8hbce$akg$1news.onet.pl...
Ustawia się detekcje ruchu na wybrany obszar

Detekcja ruchu na parkingu pod hipermarketem ?
Jak już, to jedynie po zamknięciu :-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-10-07 07:07:09
Autor: Przembo
Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:i8ihuq$hs3$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:i8hbce$akg$1news.onet.pl...
Ustawia się detekcje ruchu na wybrany obszar
Detekcja ruchu na parkingu pod hipermarketem ?

Detekcja ruchu to w przypadku rejestratora funkcja realizowana przez to urządzenie. Jeśli "uzna" on że coś w obrazie się zmieniło włącza zapis na jakiś czas, może też nagrać kilka sekund przed zdarzeniem...

Jak już, to jedynie po zamknięciu :-)

Można oczywiście ustawić schemat by detekcja działała po zamknięciu ;)

Pozdr

wyparcie sie spowodowania kolizji...