wypi.....c z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej

Data: 2010-03-27 15:38:58
Autor: MH
wypi.....c z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej
Nieee ... , islamistą nie jestem..  Ale coś ci powiem ćmoku : 1. zastanów się najpierw nad synagogami. 2. następnie nad kościółkami kato-pedo.

MH

Data: 2010-03-27 11:01:12
Autor: Bruner

"MH" <logiznam@op.pl> wrote in message news:3461.00000f33.4bae1882newsgate.onet.pl...
Nieee ... , islamistą nie jestem..  Ale coś ci powiem ćmoku :
1. zastanów się najpierw nad synagogami.
2. następnie nad kościółkami kato-pedo.

no to sobie przypomnij cmoku co mowiles w 1989 roku jak kosciol przestal byc w koncu inwiligowany przez komunistowm i jak szalales z rodosci i domagales sie krzyzy we wszystkich klasach.

Data: 2010-03-27 16:19:15
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hol6jr$uqu$1news.onet.pl...

[...]

Co był robiony? :)))))))))

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

wypi.....c z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej