wypierdalac z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej

Data: 2010-03-27 10:31:34
Autor: Bruner
wypierdalac z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7707977,_Tolerancja__nie_naiwnosc___Protest_przeciw_budowie.html

nie robmy z Polski kolejnej Francji.

Krol Zygmunt tez sprowadzil paru zydow, przed wojna juz 1/3 Lodzi byla w ich rekach

Data: 2010-03-27 15:38:58
Autor: MH
wypi.....c z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej
Nieee ... , islamistą nie jestem..  Ale coś ci powiem ćmoku : 1. zastanów się najpierw nad synagogami. 2. następnie nad kościółkami kato-pedo.

MH

Data: 2010-03-27 11:01:12
Autor: Bruner

"MH" <logiznam@op.pl> wrote in message news:3461.00000f33.4bae1882newsgate.onet.pl...
Nieee ... , islamistą nie jestem..  Ale coś ci powiem ćmoku :
1. zastanów się najpierw nad synagogami.
2. następnie nad kościółkami kato-pedo.

no to sobie przypomnij cmoku co mowiles w 1989 roku jak kosciol przestal byc w koncu inwiligowany przez komunistowm i jak szalales z rodosci i domagales sie krzyzy we wszystkich klasach.

Data: 2010-03-27 16:19:15
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hol6jr$uqu$1news.onet.pl...

[...]

Co był robiony? :)))))))))

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-03-27 16:16:10
Autor: Piotr
wypierdalac z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:11:35 +0100, () napisał(a):

W miejscach kosciolow zrobic place zabaw dla dzieci

Albo noclegownie dla upadłych doktorów niehabilitowanych?
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-03-27 16:21:50
Autor: Piotr
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:17:29 +0100, () napisał(a):

W miejscach kosciolow zrobic place zabaw dla dzieci

Albo noclegownie dla upadłych doktorów niehabilitowanych?
Piotr

Moze byc nawet szpital psychiatryczny dla takich wariatow jak ty
Tfu!

Co ty tak plujesz Jogi? Może byś zęby mył po jedzeniu? Bo siejesz tymi jagłami i siejesz.
Piotr

Data: 2010-03-27 16:24:59
Autor: raff
[...]

Pewnie go wyjebaja z kolejnej szkoly.

Po co trzymac przyglupa, ktory nic nie umie.

R.

Data: 2010-03-27 16:38:33
Autor: Piotr
wypierdalac z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:28:55 +0100, () napisał(a):

Twojego starego pojebany polski chamie?
pierdolone chamskie gnoje polskie: raff, cytryna, Piotr, mkarwan itd
Takie chamy tylko w Polsce , nigdzie nie ma takich skurwysynow.
Tfu!

I znowu plujesz Jogi, no co ty jesteś w Kanadzie? :-)
Piotr

Data: 2010-03-27 16:42:39
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Jogi jest w Canadzie. Mozna tam dojechac 14-stką z Katowic ;)

R.

Data: 2010-03-27 16:48:13
Autor: Piotr
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:42:39 +0100, raff napisał(a):

Jogi jest w Canadzie. Mozna tam dojechac 14-stką z Katowic ;)

Popatrz, psia mać! To ja tę olimpiadę w TV obglądałem, a mogłem się kopnąć
do Jogiego z jakąś flaszeczką...
Piotr

Data: 2010-03-27 19:02:46
Autor: cytryna
Piotr pisze:

> I znowu plujesz Jogi, no co ty jesteś w Kanadzie? :-)
> Piotr

Jogi jest w Canadzie. Mozna tam dojechac 14-stką z Katowic ;)

R.

W nocy coś mnie okrutnie uwierało w kiszce stolcowej. Po sprawdzeniu okazało się, że to Jogi-Grzesiek z kolejnym workiem kartofli jako zaliczka na stopień
naukowy dr hab. Jogi jest spalony, żadna rada wydziału nie przepchnie - nawet
za pół świni - takiego pohebanego polskiego chama. Pozostało mu tylko wycie.

Data: 2010-03-27 16:37:16
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hol4s8$q5o$1news.onet.pl...
[...]

A teraz cała Polska...

boukun

Data: 2010-03-27 16:46:36
Autor: Piotr
wypierdalac z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:37:16 +0100, boukun napisał(a):

A teraz cała Polska...

Ba!
Opanowali nawet kursy dla bezrobotnych hałsfrałen w Schweidnitz...
A w 1939 było was tylko 15...

Data: 2010-03-27 16:57:07
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1k2c8cfpgmqqc.1m27relf7rvc6$.dlg40tude.net...
[...]

Ooo, głupi Piotruś chce mi znów laskę zrobić...

boukun

Data: 2010-03-27 17:27:13
Autor: Piotr
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:57:07 +0100, boukun napisał(a):

[...]

A paszoł won, ty pederasto!

Data: 2010-03-27 17:27:05
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1qf2l31fnc8i2$.olu18f1qesgf$.dlg40tude.net...
[...]

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, już się spermy nałykałeś i chcesz jeszcze?

boukun

Data: 2010-03-27 17:46:36
Autor: Piotr
Dnia Sat, 27 Mar 2010 17:27:05 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Paszoł won, ty namolny pederasto!

Data: 2010-03-27 19:34:56
Autor: u2
wypierdalac z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej
W dniu 2010-03-27 18:13, boukun pisze:

boukun

Panowie, właściwe miejsce dla waszej dyskusji to priv :)

Data: 2010-03-27 20:28:58
Autor: Piotr
Dnia Sat, 27 Mar 2010 19:34:56 +0100, u2 napisał(a):

Panowie, właściwe miejsce dla waszej dyskusji to priv :)

Hm, to nie jest dyskusja, tylko tresura wałkuńskiego trola.
Dziś osiągnęliśmy piętnaście powtórzeń, ale jestem przekonany, że wałkun by
prędzej umarł, niż przestał, więc to nie o rekord chodzi, tylko o pokazanie
psychopatycznego uporu.
A jeszcze niedawno to trolisko rezonowało, ale dostał tyle razy po nosie,
że teraz tylko mantruje w swoim wyszukanym stylu.
Piotr
PS. Z góry przepraszam za mizerne wrażenia artystyczne, ale jak trzeba, to
trzeba.

Data: 2010-03-27 18:18:13
Autor: Piotr
[...]

Czuwasz, ty namolny pederasto?

Data: 2010-03-27 18:21:14
Autor: Piotr
Dnia Sat, 27 Mar 2010 18:17:00 +0100, boukun napisał(a):

A paszoł won, ty pederasto!

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, już się spermy nałykałeś i chcesz jeszcze?

Czuwasz, ty namolny pederasto?

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, już się spermy nałykałeś i chcesz jeszcze?

No, to dobrze. Czuwaj, może coś złowisz, bidny pokrzywieńcu.