wypierdalac z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej

Data: 2010-03-27 16:16:10
Autor: Piotr
wypierdalac z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:11:35 +0100, () napisał(a):

W miejscach kosciolow zrobic place zabaw dla dzieci

Albo noclegownie dla upadłych doktorów niehabilitowanych?
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-03-27 16:21:50
Autor: Piotr
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:17:29 +0100, () napisał(a):

W miejscach kosciolow zrobic place zabaw dla dzieci

Albo noclegownie dla upadłych doktorów niehabilitowanych?
Piotr

Moze byc nawet szpital psychiatryczny dla takich wariatow jak ty
Tfu!

Co ty tak plujesz Jogi? Może byś zęby mył po jedzeniu? Bo siejesz tymi jagłami i siejesz.
Piotr

Data: 2010-03-27 16:24:59
Autor: raff
[...]

Pewnie go wyjebaja z kolejnej szkoly.

Po co trzymac przyglupa, ktory nic nie umie.

R.

Data: 2010-03-27 16:38:33
Autor: Piotr
wypierdalac z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:28:55 +0100, () napisał(a):

Twojego starego pojebany polski chamie?
pierdolone chamskie gnoje polskie: raff, cytryna, Piotr, mkarwan itd
Takie chamy tylko w Polsce , nigdzie nie ma takich skurwysynow.
Tfu!

I znowu plujesz Jogi, no co ty jesteś w Kanadzie? :-)
Piotr

Data: 2010-03-27 16:42:39
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Jogi jest w Canadzie. Mozna tam dojechac 14-stką z Katowic ;)

R.

Data: 2010-03-27 16:48:13
Autor: Piotr
Dnia Sat, 27 Mar 2010 16:42:39 +0100, raff napisał(a):

Jogi jest w Canadzie. Mozna tam dojechac 14-stką z Katowic ;)

Popatrz, psia mać! To ja tę olimpiadę w TV obglądałem, a mogłem się kopnąć
do Jogiego z jakąś flaszeczką...
Piotr

Data: 2010-03-27 19:02:46
Autor: cytryna
Piotr pisze:

> I znowu plujesz Jogi, no co ty jesteś w Kanadzie? :-)
> Piotr

Jogi jest w Canadzie. Mozna tam dojechac 14-stką z Katowic ;)

R.

W nocy coś mnie okrutnie uwierało w kiszce stolcowej. Po sprawdzeniu okazało się, że to Jogi-Grzesiek z kolejnym workiem kartofli jako zaliczka na stopień
naukowy dr hab. Jogi jest spalony, żadna rada wydziału nie przepchnie - nawet
za pół świni - takiego pohebanego polskiego chama. Pozostało mu tylko wycie.

--

wypierdalac z tym meczetem z powrotem do Arabi Saudyjskiej