wypierdalajcie!

Data: 2010-07-11 22:04:12
Autor: Grzegorz Z.
wypierdalajcie!
Z tymi waszymi krzyżami!

Do kruchty!

Tam ich miejsce!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-11 22:06:15
Autor: Lorn
wypierdalajcie!
Grzegorz Z. pisze:
Z tymi waszymi krzyżami!

Do kruchty!

Tam ich miejsce!

Nie bluĽnij... S± odpowiednie miejsca na krzyże, ale jeszcze nie spotkałem ateisty, który by reagował jak ty na znak Chrystusowy... Na ¶więcon± wodę też tak reagujesz? :>

Data: 2010-07-11 22:07:31
Autor: Grzegorz Z.
wypierdalajcie!
Dnia Sun, 11 Jul 2010 22:06:15 +0200, Lorn napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie, zastanawiam się jakby zareagował Sanepid.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-11 22:08:38
Autor: Lorn
wypierdalajcie!

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Pobierz próbkę i daj do przebadania. :> Może doprowadzisz do zamknięcia ko¶cioła :>

Data: 2010-07-12 10:26:13
Autor: Dape
wypierdalajcie!
W dniu 2010-07-11 22:06, Lorn pisze:
Grzegorz Z. pisze:
Z tymi waszymi krzyĹĽami!

Do kruchty!

Tam ich miejsce!

Nie bluĹşnij... SÄ… odpowiednie miejsca na krzyĹĽe, ale jeszcze nie
spotkałem ateisty, który by reagował jak ty na znak Chrystusowy... Na
święconą wodę też tak reagujesz? :>

Ja też tak reaguję na wszelką formę indoktrynacji i wpychania religii nie tam gdzie jej miejsce. A w konstytucji mamy chyba zapisany rozdział kościoła od Państwa ?

D.

Data: 2010-07-13 10:58:38
Autor: ab.666
wypierdalajcie!

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message

jeszcze nie
spotkałem ateisty, który by reagował jak ty na znak Chrystusowy...

No to spotykasz mnie.
Ja też tak reaguję.
Krzyże do szamba!

ab.

Data: 2010-07-13 04:00:20
Autor: precz z PO
wypierdalajcie!
ab.666 pisze:

Krzyże do szamba!

Spokojnie mały, Polska to nie Izrael, wepchnij palec w pupę
i zaraz ci ulży.

Data: 2010-07-13 11:27:22
Autor: Grzegorz Z.
wypierdalajcie!
Spierdalaj pizdzielcze przypalone kosteczki nadprezia rachować!

Data: 2010-07-13 10:57:17
Autor: ab.666
wypierdalajcie!

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message

Z tymi waszymi krzyżami!
Do kruchty!
Tam ich miejsce!

WsadĽta se te krzyże w dupe prawicow±!
w odbyt z krzyżami!
rzygać mi sie chce, jak czytam "krzyz".... w szambo!

ab.
PS. pzdr Grze¶

wypierdalajcie!