wypierdoleni...

Data: 2011-11-04 19:50:28
Autor: pluton
wypierdoleni...
kurewski, ziobresku i jeszcze jakis luj - wywiezieni na meleksie.

Nullification

Data: 2011-11-04 20:03:32
Autor: boukun
wypierdoleni...

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j91ce4$7he$1inews.gazeta.pl...
kurewski, ziobresku i jeszcze jakis luj - wywiezieni na meleksie.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Kolejni ¯ydzi wypadli z gry...

boukun

Data: 2011-11-04 21:09:50
Autor: Bogdan Idzikowski
wypierdoleni...

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j91ce4$7he$1inews.gazeta.pl...
kurewski, ziobresku i jeszcze jakis luj - wywiezieni na meleksie.

I rozleg³ siê powszechny i g³o¶ny mlask. To pêtaki li¿± rów prezesa zapewniaj±c o dozgonnej mi³o¶ci do prezia i PiS-u.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-11-04 21:10:36
Autor: pluton
wypierdoleni...
> kurewski, ziobresku i jeszcze jakis luj - wywiezieni na meleksie.

I rozleg³ siê powszechny i g³o¶ny mlask. To pêtaki li¿± rów prezesa
zapewniaj±c o dozgonnej mi³o¶ci do prezia i PiS-u.

A Tempa ? Lize czu poleci za zizu ?

Nullification

Data: 2011-11-04 21:18:19
Autor: Bogdan Idzikowski
wypierdoleni...

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j91h4b$m92$1inews.gazeta.pl...
> [...]

I rozleg³ siê powszechny i g³o¶ny mlask. To pêtaki li¿± rów prezesa
zapewniaj±c o dozgonnej mi³o¶ci do prezia i PiS-u.

Ona chyba siê ubezpieczy³a na dwa fronty. Li¿e obu! Wróbel zapytana czy wypisze siê z PiS-u odmówi³a odpowiedzi. Niby popiera zizu ale kocha prezia.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-11-04 21:18:39
Autor: jadrys
wypierdoleni...

I rozległ się powszechny i głośny mlask. To pętaki liżą rów prezesa zapewniając o dozgonnej miłości do prezia i PiS-u.

Maja powody, można powiedzieć że gdyby nie prezes to nie mieliby takich ciepłych posadek, wszyscy - łącznie z tymi trzema muszkieterami.

Data: 2011-11-04 21:22:45
Autor: Bogdan Idzikowski
wypierdoleni...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j91hbm$bfo$1node2.news.atman.pl...

[...]

Preziu ich wybrał, czy wyborcy?

Data: 2011-11-04 21:34:44
Autor: jadrys
wypierdoleni...

[...]

Preziu ich wykreował.

Data: 2011-11-04 21:46:35
Autor: Bogdan Idzikowski
wypierdoleni...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j91i8q$cg7$1node2.news.atman.pl...

[...]

Jesteś w blędnym błędzie. Oni sami się wykreowali.
Spójrz na wyniki Ziobro. Tak mocno ty i mochery w tego pajaca wierzą.
Komsomolskie...

Data: 2011-11-04 21:54:29
Autor: jadrys
wypierdoleni...

[...]

Daj spokój, bez protektoratu Kaczyńskiego nikt by o Ziobrze nawet nie usłyszał.

Data: 2011-11-04 22:33:11
Autor: Bogdan Idzikowski
wypierdoleni...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j91jt5$e90$1node2.news.atman.pl...

[...]

Proponuję lekturę o początkach PiS, naiwniaku. Nie płaczesz po zibi? Tak go kochałeś! I poszedł na zatracenie. Nawet Rydzyk mu nie pomoże.

Data: 2011-11-05 07:21:30
Autor: jadrys
wypierdoleni...

[...]

Przyznam że nawet mi go trochę szkoda. Był naprawdę jedynym który chciał uzdrowienia MS. I raczej nie będzie juz miał drugiej szansy. No chyba że układ zadecyduje inaczej. - Kaczyński zostanie utrącony, a w zamian Ziobro wzniesiony na piedestał.

Data: 2011-11-05 09:44:47
Autor: Bogdan Idzikowski
wypierdoleni...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j92kps$d6u$1node2.news.atman.pl...
[...]

Porąbany idealisto. Polityka jak dżungla.
W efekcie tej awantury Ziobro i jego otoczenie zostanie zmarginalizowanie i zapomniane.
Kaczyński i jego dwór spręży szeregi, ale znaczenie PiS zostanie zmniejszone.
Kasę ma preziu. Zibi z własnej kasy nie wyskoczy. To nie Palikot, który jest prężny i potrafi zrobić fortunę z niczego. Potrafi postawić wszystko na jedną kartę wyrzekając się poglądów jeśli przeszkadzają.

Zibi jest drobnym, przy tym tchórzliwym, intrygantem politycznym. Jak Beria, jest bezkompromisowy, mając za plecami mocnego protektora. Jeśli będzie miał poparcie Rydzyka - coś tam zwojuje. Ale Rydzyk trzyma z silniejszymi. I tu mam dylemat, bo preziu juz nie stanowi realnej siły. Już jest skazany na wieczne przegrywanie. A zibi jest wielką niewiadomą.

Data: 2011-11-04 21:43:33
Autor: boukun
wypierdoleni...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb44998$0$2199$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Preziu ich wybrał, wy tępaki nie macie nic do gadania, macie tylko przyklepywać..., to co wam podkładają do przyklepania...

boukun

Data: 2011-11-05 00:12:54
Autor: the_foe
wypierdoleni...
W dniu 2011-11-04 21:18, jadrys pisze:

Maja powody, można powiedzieć że gdyby nie prezes to nie mieliby takich
ciepłych posadek, wszyscy - łącznie z tymi trzema muszkieterami.

Jezeli chodzi o Ziobro - to Kaczynscy zawdzieczali mu wiecej niz on im. Ziobro mial dobre uklady w AWSie - byl protegowanym Biernackiego. Tak znalazl sie w MSW. Kiedy do Min. Sprawiedliwosci wprowadzil sie LK byl wyizolowany i osamotniony. To wtedy Ziobro zwiazal sie z LK i nie bylo to na zasadzie serwilizmu. To byla symbioza. Ziobro wbil noz w plecy Biernackiemu. Majac dobre kontakty w ministerstwach zbudowal mur ochronny wokol Kaczynskiego wpuszczajac do wewnetrznego kregu tylko tych ktorzy mogli pomoc w budowie nowej formacji na gruzach AWS. To dzieki Ziobrze Buzek zbyt pozno dostrzegl zdrade LK, ktory zamiast pracowac na rzad od poczatku traktowal stanowisko jako katapulte swoich i brata ambicji.
Ziobro szybko zostal wiceminstrem sprawiedliwosci. I nie byla to nagroda, to byl wymog wspolnych interesow.
Jestem przekonany, ze bez Ziobro nie byloby PISu. To Ziobro zbudowal trzon lojalistow, ktorzy potem zbudowali potege partii.

--
the_foe

Data: 2011-11-05 07:23:59
Autor: jadrys
wypierdoleni...
W dniu 2011-11-05 00:12, the_foe pisze:
[...]

Ojejku, chyba tak naprawdÄ™ sam w to nie wierzysz..?

Data: 2011-11-04 23:59:53
Autor: the_foe
wypierdoleni...
W dniu 2011-11-04 19:50, pluton pisze:
kurewski, ziobresku i jeszcze jakis luj - wywiezieni na meleksie.

i jeszcze Kempa, Macierewicz. Wartosc merytoryczna PIS wzrosnie 3x

Zawsze stawialem Ziobro wyzej w rankingu "szkodnikow politycznych" niz Kaczynskich z Macierewiczem razem wzietych.
Mam nadzieje ze Rydzyk w koncu przysluzy sie Ojczyznie i posle go na polityczne pustkowie.
Dziwie sie tylko Cymanskiemu. O ile Ziobro, Kurski czy Kempa malo ryzykuja zyciowo - pzoa polityka poradza sobie - to Cymanski prawie cale zycie zajmuje sie tylko polityka. Przeszlosc PISowa bedzie mu ciazyc. Inne partie go nie przyjma, a w Malborku gdzie byl burmistrzem raczej na elekcje nia ma co liczyc. Ostatnio PO pokonalo tu PIS stosunkiem 5:2.

--
the_foe

Data: 2011-11-05 07:13:58
Autor: stevep
wypierdoleni...
Dnia 04-11-2011 o 19:50:28 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):

kurewski, ziobresku i jeszcze jakis luj - wywiezieni na meleksie.

I bardzo dobrze, na pohybel wszelkim oszo³omom tym kaczorowatym i tym  ziobrowatym.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

wypierdoleni...