wypisuje z wiary katolickiej na zawsze mam dość

Data: 2012-07-11 09:18:13
Autor: jan
wypisuje z wiary katolickiej na zawsze mam dość
MAN dość kleru , klerykalizacji ,dewocji i i Iranu europy  tak oto wygląda
polska wolność i demokracja  !!!!!!!!!!!!!!

Data: 2012-07-11 09:27:40
Autor: Wiesiaczek
On Wed, 11 Jul 2012 09:18:13 +0000, jan wrote:

MAN dość kleru , klerykalizacji ,dewocji i i Iranu europy  tak oto
wygląda polska wolność i demokracja  !!!!!!!!!!!!!!

Teraz się obudziłeś?
To już ponad dwadzieścia lat trwa, ale le jak to mówią: Lepiej późno niż wcale :)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-07-11 11:28:39
Autor: A. Filip
jan anonim: wypisuje z wiary katolickiej na zawsze mam dość
"jan" <janonet4-4.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
MAN dość kleru , klerykalizacji ,dewocji i i Iranu europy  tak oto
wygląda polska wolność i demokracja  !!!!!!!!!!!!!!

Sądzisz że wielu pójdzie (szybko) za tobą? :-)

Data: 2012-07-11 02:32:53
Autor: J-23
On 11 Lip, 11:28, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
"jan" <janonet4-4.SKA...@gazeta.pl> pisze:

> MAN dość kleru , klerykalizacji ,dewocji i i Iranu europy  tak oto
> wygląda polska wolność i demokracja  !!!!!!!!!!!!!!

Sądzisz że wielu pójdzie (szybko) za tobą? :-)

ja

Data: 2012-07-11 03:42:42
Autor: Antenka
jan anonim: wypisuje z wiary katolickiej na zawsze mam dość
On 11 Lip, 11:28, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

Sądzisz że wielu pójdzie (szybko) za tobą? :-) <

Na mnie niech nie liczy. Skończy w piekle. :-/

Antenka

Data: 2012-07-11 10:38:50
Autor: J-23
On 11 Lip, 12:42, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 11 Lip, 11:28, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

> Sądzisz że wielu pójdzie (szybko) za tobą? :-) <

Na mnie niech nie liczy. Skończy w piekle. :-/

Antenka

dusza zmarlego powedrowala do piekla. a tam calkiem niezle warunki.
komfort, atrakcje, dobra obsluga... itede. w pewnym monencie uchylily
sie jakies drzwi, przez ktore rzeczona dusza widzi ognie piekielne.
kadzie z rozgrzana smola... itede. pyta lucyfera, co to? a lucyfer
mowi ze to katolicy sobie takie pieklo wymyslili, i to dla nich!

Data: 2012-07-11 13:07:27
Autor: A. Filip
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
On 11 Lip, 11:28, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

Sądzisz że wielu pójdzie (szybko) za tobą? :-) <

Na mnie niech nie liczy. Skończy w piekle. :-/
Antenka

A gdzie ty skończysz według muzułmanów, judaistów, buddystów itp/itd? :-)

Pełna wersja "zakładu Pascala" (dlaczego powinno opłacać się wierzyć)
powinna zawierać rozważania na temat konsekwencji niewłaściwego
obstawienia "prawdziwego Boga" skoro ty aĹź tak ochoczo wyskakujesz z
karami piekielnymi ;-)

Data: 2012-07-11 20:48:50
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 11 Lip, 11:28, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

Sądzisz że wielu pójdzie (szybko) za tobą? :-) <

Na mnie niech nie liczy. Skończy w piekle. :-/

W którym?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"