wypisujemy z kościoła katolickiego na zawsze!!!!!

Data: 2012-03-19 23:43:19
Autor: Kaczysta
wypisujemy z kościoła katolickiego na zawsze!!!!!
Nie rozumiem tego problemu - 47 lat temu przestałem chodzić do kościoła i uczestniczyć w jego jakichkolwiek przedsięwzięciach i nikt nigdy mnie w tej sprawie nie nagabywał.
Rozumiem także, że gdyby ktoś z rodziny chciałby mi urządzać pogrzeb kościelny - każdy ksiądz z każdej parafii powinien to olać: nie byłem członkiem tej wspólnoty religijnej, więc jakim prawem mam korzystać z ich obrzędów?
AZ

Użytkownik " jan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jk1pkp$2ps$1@inews.gazeta.pl...

CZAS już na to  będziemy normalnym narodem ,a nie zabobonnym ,dewocyjnych i
skazanym na władzę KATABASÓW  i tak jest od 966 roku !!!!!!!!!!!!!!!!!