wypłacanie z mBanku

Data: 2009-07-14 19:26:04
Autor: S.T.
wypłacanie z mBanku
a jak już się nazbiera dużo pieniedzy w mBanku, to jak wypłacić? :)
niestety nie mam konta w innym banku, a zakładać specjalnie to chyba
nie ma sensu

Ile to jest dużo?
Możesz zwiększyć sobie limit wypłat, wypłacić i spowrotem go zmniejszyć
(dla bezpieczeństwa)
Maksymalny limit dzienny dla wypłat w bankomatach to 30 tys. zł
ustawiasz go sam w serwisie tranaskcyjnym.
Jeśli dodać do tego zmianę daty o północy, to o odpowiedniej porze
'jednorazowo' wypłacisz do 60tys.

Więcej to już tylko w innym banku wyposażonym w POSy,
ale tu już może być potrzebne awizowanie wypłaty takiej kwoty.
(nie wiem czy to realne jeśli nie będziesz klientem tego banku)

Data: 2009-07-15 08:17:39
Autor: Marx
wypłacanie z mBanku
S.T. pisze:
[...]

jeszcze musi byc tyle pieniedzy w bankomacie...
Marx

wypłacanie z mBanku