wypłacanie z mBanku - Terminal POS czy jakoś tak - ja korzystałem z PEKAO SA

Data: 2009-07-14 17:36:36
Autor: Jacenty
wypłacanie z mBanku - Terminal POS czy jakoś tak - ja korzystałem z PEKAO SA
a jak już się nazbiera dużo pieniedzy w mBanku, to jak wypłacić? :)
niestety nie mam konta w innym banku, a zakładać specjalnie to chyba
nie ma sensu

To jest ciekawe zagadnienie, bo taką usługę tylko tam znalazlem a i tak co drugi raz, jak jest jakaś nowa pani to robi duże oczy i nie wie o czym mówie :)
Wtedy wskazuje jej, gdzie stoi terminal, pani bierze kartę, podpis i do kasy :)

W innych bankach też sie dziwili i nie wiedzieli jak mi pomóc, a kiedyś ktoś w mlince pwoiedział mi że to standardowa usługa.

Powodzenia.

wypłacanie z mBanku - Terminal POS czy jakoś tak - ja korzystałem z PEKAO SA