wypłata USD z PayPal?

Data: 2020-12-29 18:49:20
Autor: Robert_DF
wypłata USD z PayPal?
jak w temacie

macie jakiś pomysł jak wydobyć USD z PayPala bez przewalutowania?

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-12-29 22:57:55
Autor: Pete
wypłata USD z PayPal?
Hello, Robert_DF.
On 29.12.2020 18:49 you wrote:

> jak w temacie macie jakiś pomysł jak wydobyć USD z PayPala bez > przewalutowania?

Kupić coś co ma cenę w $. MSPANC :-)
 --
Pete

Data: 2020-12-30 11:40:55
Autor: Robert_DF
wypłata USD z PayPal?
W dniu 29.12.2020 o 22:57, Pete pisze:

Kupić coś co ma cenę w $. MSPANC :-)
  --
Pete

to wiem, ale chciałbym gotówkę (USD) wyciągnąć

Data: 2020-12-30 10:55:50
Autor: Dominik Ałaszewski
wypłata USD z PayPal?
Dnia 29.12.2020 Robert_DF <robert.x.df@gmail.com> napisał/a:

macie jakiś pomysł jak wydobyć USD z PayPala bez przewalutowania?

Jakiekolwiek sposoby? Czy w sensie osobistych doświadczeń?

Np. pierwsze z brzegu wyniki STFW: https://finhack.pl/jak-wyplacic-pieniadze-eur-usd-gbp-z-paypala-na-konto/
https://finhack.pl/latwy-sposob-wyplaty-euroeur-i-funtowgbp-z-paypala-na-konto/
mówią, że musisz mieć konto w USA, ale i tak
Paypal okradnie Cię na 3%.

Osobiście, jeśli nie jest to znacząca kwota,
też byłbym za tym, żeby kupić coś-np. na Aliexpress :-)

Data: 2020-12-31 08:49:21
Autor: Jan Osik
wypłata USD z PayPal?
On Tuesday, December 29, 2020 at 6:49:22 PM UTC+1, Robert_DF wrote:
jak w temacie macie jakiś pomysł jak wydobyć USD z PayPala bez przewalutowania?

Jak masz do wybrania tysiaka czy dwa, to raczej nic rozsądnego nie wymyślisz.

A jak chce ci się kombinować lub masz możliwość uzyskania adresu za granicą - w niektórych krajach (np. Litwa) PayPal pozwala na wypłatę środków na podłączoną kartę VISA.

Można podłączyć kartę VISA banków zagranicznych (trzeba pamiętać o poinformowaniu PayPala o walucie karty, aby uniknąć przewalutowania - nie da się tego wyklikać w interfejsie www).

Wtedy taka wypłata na kartę trwa ok. 2 dni i kosztuje 2,5 USD. Maksymalna kwota, jaką jednorazowo można wypłacić, to chyba 3000 USD, minus 2.5 USD prowizji.

Jak znaleźć, w jakich krajach jest to wspierane, to nie wiem.

Można zacząć tak:

"Transfers Out of PayPal" cards site:paypal.com

Co powinno dać wyniki jak - wymienionych kilka krajów z UE:

https://www.paypal.com/mt/webapps/mpp/paypal-fees

Dla odmiany, w Polsce jest to:

https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/paypal-fees

Data: 2021-01-08 18:19:05
Autor: Robert_DF
wypłata USD z PayPal?
W dniu 31.12.2020 o 17:49, Jan Osik pisze:
[...]

teraz revolut jest z Litwy, do wybrania ok. 300 USD, ale być może będę miał takie akcje częściej i nie chcę, aby mnie za każdym razem kroili na przewalutowaniu

o tym, że można coś na ali kupić wiem, tylko jakiś potrzeb zakupowych nie mam