wypłata gotówki za granica za darmo

Data: 2013-07-03 11:00:27
Autor: Budzik
wypłata gotówki za granica za darmo
Użytkownik Marvin no@spam.com ...

Poproszę o podpowiedź gdzie najlepiej szukać ROR z kartą debetową taką aby wypłaty z bankomatów za granicą były za darmo. Cała reszta związana z ROR i kartą też najlepiej.

A jak nie za darmo to chociaż za stałą opłatę niezależną od kwoty transakcji, nie 2,5% od kwoty jak mam w Millenium.

wypłacałem karta mbanku - zadnych oplat i calkiem przyzwoity kurs.

Data: 2013-07-03 12:49:18
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 3 Jul 2013 11:00:27 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

To już przeszłość - teraz mBank ma zbójeckie prowizje za wypłatę za granicą
:(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2013-07-12 02:13:05
Autor: Titus Atomicus
wypłata gotówki za granica za dar mo
In article <slrnkt87ee.bcn.joshua@tau.ceti.pl>,
 Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> wrote:

> [...]
> wypłacałem karta mbanku - zadnych oplat i calkiem przyzwoity kurs.

To już przeszłość - teraz mBank ma zbójeckie prowizje za wypłatę za granicą
Znaczy ile?
--
TA

Data: 2013-07-19 21:04:20
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 12 Jul 2013 02:13:05 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> wypłacałem karta mbanku - zadnych oplat i calkiem przyzwoity kurs.
To już przeszłość - teraz mBank ma zbójeckie prowizje za wypłatę za granicą
Znaczy ile?

Znaczy zajrzyj do TOiP :)
Bodajże 10zł...

Pozdrawiam,