wypłataKARTĄ w bankomacie z rachunku WALUTOWEGO aliora

Data: 2009-11-13 17:55:57
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
wypłataKARTĄ w bankomacie z rachunku WALUTOWEGO aliora
ALIOR daje możliwość otrzymania karty do rachunku walutowego: jak się domyślam, wypłata złotówek w bankomacie po mało atrakcyjnym kursie.

Założmy że wypłace kartą 1.000 EURO, 1.000 GBP, 1.000 USD, 1.000 CHF
ile na tym strace w porównaniu do wypłaty w kasie i wymiany w kantorze?

Data: 2009-11-13 18:22:06
Autor: Valdi
wypłataKARTĄ w bankomacie z rachunku WALUTOWEGO a liora
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl>

ile na tym strace w porównaniu do wypłaty w kasie i wymiany w kantorze?

Dużo.

Data: 2009-11-13 18:37:22
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
wypłataKARTĄ w bankomacie z rachunku WALUTOWEGO aliora
> ile na tym strace w porównaniu do wypłaty w kasie i wymiany w kantorze?

Dużo.

dużo, tzn. ile? 1%? 10%? 20%? --

Data: 2009-11-13 21:08:46
Autor: Krzysztof

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> wrote in message news:1e8e.00000230.4afd9952newsgate.onet.pl...
> ile na tym strace w porównaniu do wypłaty w kasie i wymiany w kantorze?

Dużo.

dużo, tzn. ile? 1%? 10%? 20%?

Zobacz sobie tabele banku i jakiegos kantoru, ale tak orientacyjnie chyba nie wiecej niz 2-3%, wszystko zalezy jaki kantor znajdziesz.

Data: 2009-11-13 20:06:35
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-11-13, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> wrote:
[...]

Jak masz firme, to sprobuj z tym:

http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/autodealing

W Aliorze od 100 jednostek danej waluty mozna uzyskac o wiele lepszy kurs od kursu
detalicznego, aczkolwiek opcja ta kosztuje 35 zl/mc. Ja mam kursy gorsze od tych
forexowych o ok. 2-3 gr (funt).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-11-14 01:02:10
Autor: Krzysztof

"Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> wrote in message news:slrnhfrf48.scn.proteuspl-test.org...
On 2009-11-13, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> wrote:
[...]

Dla indywidualnych jest 7zl/mies. i 5tys jedn waluty do wymiany. Przy wiekszej wymianie mysle, ze warto to sobie uruchomic.

Czy dziala faktycznie sprawnie ten autodealing? Czy wymiana waluty jest natychmiast czy SPOT? Zbyt duzo informacji o tym nie ma jak to dziala, tylko cos mozna zobaczyc w demo bankowosci internetowej.

Data: 2009-11-14 01:44:05
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
wypłataKARTĄ w bankomacie z rachunku WALUTOWEGO aliora
Dla indywidualnych jest 7zl/mies. i 5tys jedn waluty do wymiany. Przy wiekszej wymianie mysle, ze warto to sobie uruchomic.

czy ktos tego używał i jest zadowolony ew. niezadowolony? i dlaczego?

Data: 2009-11-14 09:29:14
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-11-14, Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Czy dziala faktycznie sprawnie ten autodealing? Czy wymiana waluty jest natychmiast czy SPOT? Zbyt duzo informacji o tym nie ma jak to dziala, tylko cos mozna zobaczyc w demo bankowosci internetowej.

Na koncie firmowym wygląda to tak:

Jak robisz przelew w godzinach pracy (9-16 chyba), to możesz to wykonać natychmiast, w sensie podajesz konto źródłowe, docelowe (oba własne i w Aliorze),
kwotę i zatwierdzasz. Wysyłają Ci ofertę kursu i masz 15 sek. na jej zaakceptowanie. Jak to zrobisz, to środki są przelewane w czasie rzeczywistym. --
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

wypłataKARTĄ w bankomacie z rachunku WALUTOWEGO aliora