wypożyczenie łańcuchów Warszawa

Data: 2010-01-16 23:21:05
Autor: Mariusz
wypożyczenie łańcuchów Warszawa
Witam,

potrzebuję na trasę łańcuchy na koła. Pierwszy i pewnie ostatni raz w życiu. Czy można gdzieś (jestem z Warszawy) wypożyczyć takie łańcuchy? Potrzebuję na felgi aluminiowe, czyli z tego co widziałem trochę inna konstrukcja niż standardowe. W sumie na 12 dni - żadne poważne pożyczenie. Pytałem tam, gdzie mają przyczepy, w jakiejś wypożyczalni bagażników... nic z tego. Może macie jakieś doświadczenia/sprawdzone miejsce?

Data: 2010-01-16 23:42:06
Autor: fajnefele
wypo¿yczenie ³añcuchów Warszawa

U¿ytkownik "Mariusz" <primeminister@neostrada.usunto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4b523bd2$1news.home.net.pl...
Witam,

potrzebujê na trasê ³añcuchy na ko³a. Pierwszy i pewnie ostatni raz w ¿yciu. Czy mo¿na gdzie¶ (jestem z Warszawy) wypo¿yczyæ takie ³añcuchy? Potrzebujê na felgi aluminiowe, czyli z tego co widzia³em trochê inna konstrukcja ni¿ standardowe. W sumie na 12 dni - ¿adne powa¿ne po¿yczenie. Pyta³em tam, gdzie maj± przyczepy, w jakiej¶ wypo¿yczalni baga¿ników... nic z tego. Mo¿e macie jakie¶ do¶wiadczenia/sprawdzone miejsce?

http://www.swiatbagaznikow.pl/ ,sprobuj..

wypożyczenie łańcuchów Warszawa