wypowiadanie rachunku w mBanku

Data: 2013-05-12 08:09:24
Autor: Sebastian
wypowiadanie rachunku w mBanku
mBank umożliwia "bezkurierowe" założenie rachunku i kiedyś (po udostępnieniu usługi) zastanawiano się publicznie (również na tej grupie) jak potem weryfikuje ew. rozwiązywanie rachunku (nie mając wzoru podpisu).

gdy zauważyłem możliwość wnioskowania o rezygnację z rachunków osobistych wyobrażałem sobie, że kliknę, wpiszę hasło sms i rachunek zniknie (np. po 30 dniach). Niestety, zamiast tego przeczytałem zapowiedź nękania telefonicznego po to aby po jakimś truciu d... mBank "łaskawie" wysłał mi formularz wypowiedzenia.

Pytanie, co dalej: wysłanie pocztą? poświadczanie notarialne podpisu?

Jak przebiega procedura? (najmilej widziane wypowiedzi osób które zamknęły rachunek właśnie tą metodą)

wypowiadanie rachunku w mBanku