wypowiedź Grzegorza Schetyny bluźnierstwem

Data: 2015-01-22 12:13:44
Autor: El Comandante
wypowiedź Grzegorza Schetyny bluźnierstwem
Szef polskiej dyplomacji zachował się niestosownie - tak komentowana jest w Rosji wypowiedź Grzegorza Schetyny, dotycząca wyzwolenia obozu Auschwitz-Birkenau przez żołnierzy ukraińskich. Rosyjski minister spraw zagranicznych Siergiej Ławrow, podczas jednej z konferencji prasowych, nazwał ją "bluźnierstwem".

Pierwsi na słowa polskiego ministra zareagowali rosyjscy internauci. W sieci pojawiły się zarzuty o obrażanie pamięci czerwonoarmistów, wyzwalających Polskę. Ostry w słowach był również komunikat Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Rosyjska dyplomacja zaapelowała do Grzegorza Schetyny, aby przestał drwić z historii.

Krytycznie ocenił wypowiedź polskiego ministra szef rosyjskiego MSZ Siergiej Ławrow. - Wypowiedzi polskiego ministra o tym, że Oświęcim wyzwalali Ukraińcy nawet nie jestem w stanie komentować. Oświęcim wyzwalała Armia Czerwona, w której byli: Rosjanie, Ukraińcy, Czeczeni, Gruzini i Tatarzy. Granie na uczuciach narodowych w tej sytuacji jest bluźniercze i cyniczne - stwierdził Ławrow ma konferencji prasowej.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8771,title,Siergiej-Lawrow-nazwal-wypowiedz-Grzegorza-Schetyny-bluznierstwem,wid,17197467,wiadomosc.html

Dlaczego jaka kurwa dojdzie w Polsce do władzy, to zaraz szczeka na jedną i tę samą antyrosyjską modłę? Kto ich do tego zmusza?
Kurwa, z jednej strony żydowski antypolonizm, oczernianie Polaków i zakłamywanie historii, z drugiej strony zakłamywanie historii przez polskich żydziaków dotyczącej Armii Radzieckiej i banderowców...
Tfu!

~...ona 1 godzinę i 13 minut temu

....ja się zastanawiam, kto wpadł na super pomysł aby Schetyna był Ministrem Spraw Zagranicznych, wiem, że nie wygląd a czyny świadczą o osobie, ale on nie może się pochwalić ani jednym ani drugim.

~Max 1 godzinę i 13 minut temu

Ławrow ma rację a Schetyna okazał się nieukiem!

~lak 1 godzinę i 27 minut temu

od dawna Lawrow nie mowil tak madrych i prawsziwych slow a Schetyna pokazal ze jest ignorantem ktory szkodzi interesom Polski

~xxx 1 godzinę i 13 minut temu

"Wypowiedzi polskiego ministra o tym, że Oświęcim wyzwalali Ukraińcy " Ukraińcy wyzwalali? Może i jacyś byli ale na historii mnie uczono, że pełnili oni tam raczej rolę strażników obozowych.

~Models 1 godzinę i 13 minut temu

Dobrze powiedział że "otwierali" Przecież bramy otwiera i zamyka wartownik.

wypowiedź Grzegorza Schetyny bluźnierstwem