wypowiedz na grupie dyskusyjnej, a ochrona danych osobowych

Data: 2012-03-19 14:16:20
Autor: Andrzej Lawa
wypowiedz na grupie dyskusyjnej, a ochrona danych osobowych
W dniu 19.03.2012 14:03, Adr ian pisze:

z grup dyskusyjnych. Moje pytanie brzmi czy mogę w jakiś sposób
wymusić od tego portalu, by usunął u siebie te strony z tymi  moimi
wypowiedziami, czy też nic nie mogę z tym  zrobić. Jeżeli ktoś ogarnia

Możesz prosić, ale niczego nie wymusisz.

Analogia: pisałeś jakiś artykuł w gazecie - nie masz możliwości
wymuszenia, żeby wszyscy posiadacze kopii tej gazety powycinali twoje
artykuły.

Data: 2012-03-19 15:46:40
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 19 Mar 2012, Andrzej Lawa wrote:

[...]

....i nie dawali innym tych gazet do poczytania, bo jak mniemam to ten
element jest istotny :)

pzdr, Gotfryd

wypowiedz na grupie dyskusyjnej, a ochrona danych osobowych