wypowiedzenie a ciaza

Data: 2009-06-24 16:45:30
Autor: Icek
wypowiedzenie a ciaza
Witam, jestem okolicznościami zmuszona złożyć wypowiedzenie w pracy z
dniem 1.07. Jestem zatrudniona na pełny etat na czas nieokreślony, ale
pracuję od 10 mies. także obowiązuje mnie 1-miesięczny okres
wypowiedzenia. Jednoczesnie z mężem staramy się o dziecko. Mam zatem
pytanie-jeślibym złozyła wypowiedzenie i zaszła podczas okresu
wypowiedzenia w ciąże, to czy mogłbym to wypowiedzenie cofnąć i
przejść na zwolnienie lekarskie?Z góry dziekuję za odpowiedz.

a pozniej lament, ze pracodawca sadzi, ze kazdy pracownik to oszust.

Za zwolnienie ktos placi nie ? Ciaza to nie choroba i nie przysluguje na to
zwolnienie za sam fakt bycia w ciazy.

Icek

wypowiedzenie a ciaza