wypowiedzenie a ciaza

Data: 2009-06-24 09:46:30
Autor: witek
wypowiedzenie a ciaza
ani33335@wp.pl wrote:
Witam, jestem okolicznościami zmuszona złożyć wypowiedzenie w pracy z
dniem 1.07. Jestem zatrudniona na pełny etat na czas nieokreślony, ale
pracuję od 10 mies. także obowiązuje mnie 1-miesięczny okres
wypowiedzenia. Jednoczesnie z mężem staramy się o dziecko. Mam zatem
pytanie-jeślibym złozyła wypowiedzenie i zaszła podczas okresu
wypowiedzenia w ciąże, to czy mogłbym to wypowiedzenie cofnąć i
przejść na zwolnienie lekarskie?Z góry dziekuję za odpowiedz.

Nie.
Chyba, że pracodawca sam zechce ci je oddać dobrowolnie i potraktować sprawę jako niebyłą.

Data: 2009-06-24 21:13:27
Autor: Evita
wypowiedzenie a ciaza

Nie.
Chyba, że pracodawca sam zechce ci je oddać dobrowolnie i potraktować sprawę jako niebyłą.

Dziekuje za konkretną i zwięzłą odpowiedź. Pozdrawiam

wypowiedzenie a ciaza