"wypowiedzenie" adresu korespondencyjnego do konta - jakie skutki?

Data: 2009-07-11 23:37:51
Autor: Bolek
"wypowiedzenie" adresu korespondencyjnego do konta - jakie skutki?

"Poldekk" <noczelny@gazeta.pl> wrote in message

Otrzymuję regularnie na swój adres domowy wyciągi z kont bankowych,

Też tak miałem. Zgodnie z radą pani na poczcie
dopisywałem na kopercie "Adresat wyprowadził się"
i wrzucałem do skrzynki na listy.
Po paru miesiącach przestały przychodzić.

"wypowiedzenie" adresu korespondencyjnego do konta - jakie skutki?