"wypowiedzenie" adresu korespondencyjnego do konta - jakie skutki?

Data: 2009-07-13 09:02:13
Autor: MK
"wypowiedzenie" adresu korespondencyjnego do konta - jakie skutki?
"Poldekk" <noczelny@gazeta.pl> wrote in message news:h37d0e$kjm$1inews.gazeta.pl...

hurtem do niszczarki w pracy. Ale raz otworzyłem z ciekawości jedną kopertę i na koncie były pieniądze i to nie małe, chociaż brak jakichkolwiek operacji na koncie.

Kolega dopuscil sie przestepstwa z art. 267 par. 1 kodeksu karnego. Masz szczescie, ze sciganie tego przestepstwa nastepuje na wniosek pokrzywdzonego, a on o tym nie wie.
BTW nie wiem czy niszczenie korespondencji tez nie podlega karze... ;).

MK

"wypowiedzenie" adresu korespondencyjnego do konta - jakie skutki?