wypowiedzenie czy rozwiązanie umowy

Data: 2010-12-07 09:34:38
Autor: Krzysztof
wypowiedzenie czy rozwiązanie umowy
"ŁR" <lukaszTylkO@WyTNIJrostalski.pl> napisał

mam taki mały problem. Mam podpisaną z klientem umowę o świadczenie usługi dostępu do internetu. Klient przestaje płacić i kontakt się z nim urywa. Nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile itd. W związku w powyższym chciałbym zakończyć z nim współpracę i starać się o pieniądze przed sądem. I teraz czy powinienem mu wysłać wypowiedzenie umowy czy może rozwiązanie umowy?

A co masz napisane w samej umowie? Co ona przewiduje w takich przypadkach?
Bo jeśli zupełnie nic, to - obym się mylił - możesz mieć więcej niż "taki mały problem" ;-)

Standardowo w takich przypadkach stosuje się rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia.

K.

Data: 2010-12-07 09:48:23
Autor: ŁR
W dniu 2010-12-07 09:34, Krzysztof pisze:
A co masz napisane w samej umowie? Co ona przewiduje w takich przypadkach?
Bo jeśli zupełnie nic, to - obym się mylił - możesz mieć więcej niż
"taki mały problem" ;-)

W umowie mam zawarte, że mogę z klientem rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym jeżeli nie będzie płacił dłużej niż 2 miesiące.

Standardowo w takich przypadkach stosuje się rozwiązanie umowy bez
wypowiedzenia.

Łukasz

wypowiedzenie czy rozwiązanie umowy