Data: 2010-12-07 09:34:38 | |
Autor: Krzysztof | |
wypowiedzenie czy rozwiązanie umowy | |
"ŁR" <lukaszTylkO@WyTNIJrostalski.pl> napisał
mam taki mały problem. Mam podpisaną z klientem umowę o świadczenie usługi dostępu do internetu. Klient przestaje płacić i kontakt się z nim urywa. Nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile itd. W związku w powyższym chciałbym zakończyć z nim współpracę i starać się o pieniądze przed sądem. I teraz czy powinienem mu wysłać wypowiedzenie umowy czy może rozwiązanie umowy? A co masz napisane w samej umowie? Co ona przewiduje w takich przypadkach? Bo jeśli zupełnie nic, to - obym się mylił - możesz mieć więcej niż "taki mały problem" ;-) Standardowo w takich przypadkach stosuje się rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia. K. |
|
Data: 2010-12-07 09:48:23 | |
Autor: ŁR | |
wypowiedzenie czy rozwiązanie umowy | |
W dniu 2010-12-07 09:34, Krzysztof pisze:
A co masz napisane w samej umowie? Co ona przewiduje w takich przypadkach? W umowie mam zawarte, że mogę z klientem rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym jeżeli nie będzie płacił dłużej niż 2 miesiące. Standardowo w takich przypadkach stosuje się rozwiązanie umowy bez -- Pozdrawiam Łukasz |
|