wypowiedzenie oc mailem

Data: 2019-08-16 07:20:54
Autor: glumek
wypowiedzenie oc mailem
witam
czy wypowiedzenie oc(skan wypowiedzenia) mailem jest skuteczne ?

Data: 2019-08-16 08:28:26
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia Fri, 16 Aug 2019 07:20:54 +0200, glumek napisał(a):

witam
czy wypowiedzenie oc(skan wypowiedzenia) mailem jest skuteczne ?

W PZU nie.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-16 08:41:23
Autor: tck
wypowiedzenie oc mailem

Ja na wszelki wypadek wysyłam faxem i mailem, ale np axa ma możliwość wyboru 'zrezygnuj z odnowienia umowy' dostępne na ich stronie https://zaloguj.axadirect.pl/#/login

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-08-16 10:00:02
Autor: Budzik
wypowiedzenie oc mailem
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

witam
czy wypowiedzenie oc(skan wypowiedzenia) mailem jest skuteczne ?

W PZU nie.

A dlaczegoz to? --
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2019-08-16 12:17:50
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia 16 Aug 2019 10:00:02 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Spytaj ich. Na ich stronach jednoznacznie piszą że wypowiedzieć można
jedynie pisemnie (własnoręczny podpis) lub poprzez spotkanie z ich
dilerem. Przerobiłem to w tym roku :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-16 19:00:01
Autor: Budzik
wypowiedzenie oc mailem
[...]

Wydaje mi sie ze wysyłałem.
Dostałem info z autorespondera ze przyjeli.
I temat zamkniety. Wiec chyba jednak uznaja.

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2019-08-16 22:02:16
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia 16 Aug 2019 19:00:01 GMT, Budzik napisał(a):

Wydaje mi sie ze wysyłałem.
Dostałem info z autorespondera ze przyjeli.
I temat zamkniety. Wiec chyba jednak uznaja.

Owszem, przyjęli korespondencję. Mają 30 dni na odpowiedź. Że takie
wypowiedzenie to się nie liczy a ty masz do zapłaty jakąś tam sumę
wynikającą z automatycznego przedłużenia polisy. I możesz się poskarżyć
bootowi :) przyśle ci potwierdzenie :) Śpij spokojnie :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-17 11:00:00
Autor: Budzik
wypowiedzenie oc mailem
[...]

Chłopie, to było z rok czasu temu jak nie dwa...

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2019-08-17 13:52:08
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia 17 Aug 2019 11:00:00 GMT, Budzik napisał(a):

[...]

Przecież ci mówię - tego roku początek lipca. Wymówiłem emailem a po
miesiącu dostałem wezwanie do zapłaty zaległości z tytułu automatycznego
przedłużenia OC, wobec braku formalnego wymówienia. Jak na razie nie
zapłaciłem i się odwołuję. Mam ci forwadnąć korespondencję żebyś
uwierzył?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-17 13:59:07
Autor: Shrek
wypowiedzenie oc mailem

[...]

A sprawdziłeś w UFG czy miałeś dwie polisy?

--
Shrek

Data: 2019-08-17 15:41:11
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia Sat, 17 Aug 2019 13:59:07 +0200, Shrek napisał(a):

[...]

Treść zapytania:
Czy pojazd o numerze rejestracyjnym FZ7415E posiadał ubezpieczenie OC w
ruchu krajowym na dzień 12/07/2019?
Treść odpowiedzi:
Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym FZ7415E posiadał w danym dniu
następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:
Polisa: 2019-742123197
Dla pojazdu: RENAULT KANGOO 1.5 DCI
Zakład odpowiedzialny: AXA UBEZPIECZENIA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I
REASEKURACJI S.A.
Adres: Chłodna 51, 00-867 Warszawa
Zakład wystawiający: LIBERTY SEGUROS COMPANIA DE SEGUROS Y REASEGUROS
S.A. ODDZIAŁ W POLSCE
Polisa: 1021350232~2019
Dla pojazdu: RENAULT KANGOO 03-05
Zakład odpowiedzialny: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
Adres: Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa

Jak widać, przez 2-3 tygodnie miałem dwie polisy OC :) I musiałem
zanieść pismo na papierze do oddziału PZU, dopiero odpuścili.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-17 17:51:29
Autor: Shrek
wypowiedzenie oc mailem

[...]

No dobrze - ja wypowiedziałem mailem (z tym że jak pan buk przykazał - skan wypowiedzenia) i zadziałało.

--
Shrek

Data: 2019-08-17 14:03:53
Autor: cef
wypowiedzenie oc mailem
[...]

Możesz gdzieś udostępnić, bo ja też nie wierzę.

Data: 2019-08-18 15:59:56
Autor: Budzik
wypowiedzenie oc mailem
[...]

Przepraszam, zrozumiałem ze sie do moje sytuacji odnosisz.
To troche dziwne ze raz postepuja tak a raz odwrotnie ale w sumie to panstwowa firma wiec moze co człowiek to procedura.

Rozumiem, ze to wysłane wypowiedzenie to był skan?

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2019-08-18 18:06:34
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia 18 Aug 2019 15:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

Rozumiem, ze to wysłane wypowiedzenie to był skan?

Nie, zwykły tekst z załączonym skanem polisy. Tekst zacytowałem w
podwątku, poszukaj.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-18 19:33:28
Autor: Shrek
wypowiedzenie oc mailem
Dnia 18 Aug 2019 15:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

Rozumiem, ze to wysłane wypowiedzenie to był skan?

Nie, zwykły tekst z załączonym skanem polisy. Tekst zacytowałem w
podwątku, poszukaj.

Ale z tego co zrozumiałem nie było podpisu - i to stanowi clou.

--
Shrek

Data: 2019-08-19 07:59:55
Autor: Budzik
wypowiedzenie oc mailem
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

Rozumiem, ze to wysłane wypowiedzenie to był skan?

Nie, zwykły tekst z załączonym skanem polisy. Tekst zacytowałem w
podwątku, poszukaj.

No i tu jest odpowiedz.
Next time zeskanuj wypowiedzenie z podpisem i bedzie ok.

BTW po co to całe kombinowanie, szukanie na stronie "sposobu wypowiedzenia", odpowiednich druków zamiast po prostu napisac na kartce wypowiadam ble ble ble, podpisac, zeskanowac i wysłac?

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2019-08-17 08:28:31
Autor: Shrek
wypowiedzenie oc mailem

A dlaczegoz to?

Spytaj ich. Na ich stronach jednoznacznie piszą że wypowiedzieć można
jedynie pisemnie (własnoręczny podpis) lub poprzez spotkanie z ich
dilerem. Przerobiłem to w tym roku :)

Wysłałem emailem - w cepiku czyt czym tam sprawdza mobywatel znikło. Wiec działa.

--
Shrek

Data: 2019-08-19 14:21:28
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
Na ich stronach jednoznacznie piszą że wypowiedzieć można
jedynie pisemnie (własnoręczny podpis) lub poprzez spotkanie z ich
dilerem. Przerobiłem to w tym roku:)

Daj linka.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-19 05:52:31
Autor: Kris
wypowiedzenie oc mailem

https://www.pzu.pl/kontakt-i-pomoc/produkty-i-ich-kontynuacja/jak-zrezygnowa-z-umowy

Data: 2019-08-19 15:09:27
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-19 o 14:52, Kris pisze:
[...]

Nie ma tam informacji, o jaką prosiłem.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-19 06:16:33
Autor: Kris
wypowiedzenie oc mailem
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 15:09:29 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Nie ma tam informacji, o jaką prosiłem.

Prosiłeś o podanie linka
To i podałem;)

Data: 2019-08-19 15:56:37
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-19 o 15:16, Kris pisze:
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 15:09:29 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Nie ma tam informacji, o jaką prosiłem.

Prosiłeś o podanie linka
To i podałem;)

Przecież nie prosiłem o losowy link, weź się nie kompromituj.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-19 07:15:44
Autor: Kris
wypowiedzenie oc mailem
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 15:56:40 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Przecież nie prosiłem o losowy link, weź się nie kompromituj.

Weź się nie kompromituj.
Prosiłeś o linka to podałem Tobie link do strony gdzie wyraźnie napisali że na wypowiedzeniu wymagają czytelny podpis

Data: 2019-08-19 16:37:35
Autor: 'TomN'
wypowiedzenie oc mailem
Kris w <news:826b5d7f-2106-4b19-b85f-ef3d34c9162dgooglegroups.com>:

[...]

Jak Liwiusz ma u mnie podpadnięte, tak stanę w jego obronie:

"to podałem Tobie"

Przerost treści na formą -- Ci/ci a nie Tobie

link do strony gdzie wyraźnie napisali

chwilę poszukałem, że nie znalazłem, więc nie było wyraźnie!

że na wypowiedzeniu wymagają czytelny podpis

Tak napisali, czy to Twoje/twoje swobodne tłumaczenie?

Gramatyki to to nie trzyma jak romb kątów prostych... ;P

--
'Tom N'

Data: 2019-08-19 07:46:11
Autor: Kris
wypowiedzenie oc mailem
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 16:37:37 UTC+2 użytkownik TomN napisał:

Tak napisali, czy to Twoje/twoje swobodne tłumaczenie?

"Twój czytelny podpis - jako właściciela pojazdu."

Data: 2019-08-19 17:11:10
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-19 o 16:46, Kris pisze:
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 16:37:37 UTC+2 użytkownik TomN napisał:

Tak napisali, czy to Twoje/twoje swobodne tłumaczenie?

"Twój czytelny podpis - jako właściciela pojazdu."

Z tego nie wynika, że nie może być skan.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-20 00:30:38
Autor: Kris
wypowiedzenie oc mailem
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 17:11:12 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Z tego nie wynika, że nie może być skan.

Dalej brniesz.
Na podlinkowanej stronie dokładnie napisali w jaki sposób zrezygnować z umowy ubezpieczenia(telefon. oddział, agent)
Telefonicznie skanu nie dostarczysz, a czy oddział lub agent przyjmą skan tego nie wiem.

Data: 2019-08-20 09:42:54
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-20 o 09:30, Kris pisze:
Dalej brniesz.
Na podlinkowanej stronie dokładnie napisali w jaki sposób zrezygnować z umowy ubezpieczenia(telefon. oddział, agent)

Zacytuj, bo jedno z dwojga - albo ty, albo ja nie umiemy czytać.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-20 00:51:22
Autor: Kris
wypowiedzenie oc mailem
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 09:43:00 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]

Zacytuj, bo jedno z dwojga - albo ty, albo ja nie umiemy czytać.

Czepiaj się dalej:
"Informację, jak zrezygnować z umowy, możesz uzyskać w wybrany przez Ciebie sposób. Zadzwoń - 801 102 102 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Odwiedź nasz oddział.
Umów się na spotkanie z naszym agentem.
Udaj się do osoby, która zajmuje się ubezpieczeniami grupowymi w Twojej firmie (jeśli masz ubezpieczenie grupowe)."

Data: 2019-08-20 10:03:33
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-20 o 09:51, Kris pisze:
[...]

OK, zatem wyszło, że ja jednak czytać umiem :)

--
Liwiusz

Data: 2019-08-20 01:13:34
Autor: Kris
wypowiedzenie oc mailem
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 10:03:37 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

OK, zatem wyszło, że ja jednak czytać umiem :)

Czepiasz się tego:
"Informację, jak zrezygnować ..."?

Data: 2019-08-20 10:41:44
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-20 o 10:13, Kris pisze:
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 10:03:37 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

OK, zatem wyszło, że ja jednak czytać umiem :)

Czepiasz się tego:
"Informację, jak zrezygnować ..."?

Nie czepiam, tylko stwierdzam fakt. To nie ja pisałem, że coś jest "wyraźnie napisane", gdy tymczasem wyraźnie widać zupełnie coś innego.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-20 01:54:53
Autor: Kris
wypowiedzenie oc mailem
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 10:41:46 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Nie czepiam, tylko stwierdzam fakt. To nie ja pisałem, że coś jest "wyraźnie napisane", gdy tymczasem wyraźnie widać zupełnie coś innego.

Jak się czepiasz szczegółów to bawmy się dalej
Słowa "wyraźnie" użyłem w tej wypowiedzi:
Na podlinkowanej stronie napisali ze do wypowiedzenia umowy ubezpieczenia samochodu potrzebny jest m.in:
"Twój czytelny podpis - jako właściciela pojazdu."
Dalej coś Tobie nie pasuje?

Data: 2019-08-20 11:36:47
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-20 o 10:54, Kris pisze:
[...]

Nie pasuje mi, że twój opis nie pasuje do stanu faktycznego:

> Daj linka.

Ty:
https://www.pzu.pl/kontakt-i-pomoc/produkty-i-ich-kontynuacja/jak-zrezygnowa-z-umowy

W linku nie ma, że można wypowiedzieć jedynie pisemnie lub przez spotkanie z dilerem.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-20 03:54:50
Autor: Kris
wypowiedzenie oc mailem
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 11:37:18 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Nie pasuje mi, że twój opis nie pasuje do stanu faktycznego:

Nigdzie nie odnosiłem się do stanu faktycznego
Ba, pewnie gdybym miał polisę w PZU i chał z niej zrezygnować to tez wysłałbym skan wypowiedzenia na adres kontakt@pzu.pl

Ty:
https://www.pzu.pl/kontakt-i-pomoc/produkty-i-ich-kontynuacja/jak-zrezygnowa-z-umowy

Mieszasz podwątki;)
O słowie "wyraźnie"  było w poście na który odpowiedziałeś(i który to nawet cały zacytowałeś)

W linku nie ma, że można wypowiedzieć jedynie pisemnie lub >przez spotkanie z dilerem.

Masz pomysł jak można wypowiedzieć niepisemnie tak aby był "własnoręczny podpis"(który jest wymagany wg podlinkowanej strony)?

Data: 2019-08-20 12:58:56
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-20 o 12:54, Kris pisze:
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 11:37:18 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

Nie pasuje mi, że twój opis nie pasuje do stanu faktycznego:

Nigdzie nie odnosiłem się do stanu faktycznego

Poprzez stan faktyczny rozumiem to, na co naprawdę odpowiadałeś i do czego link dawałeś (zacytowałem), a nie to, co teraz ci się wydaje, że chciałeś o czymś napisać, co nie było prawdą.

[...]

Jak podpiszę wypowiedzenie, to będzie to własnoręczny podpis. Nie jest napisane, że własnoręczny podpis należy dostarczyć do PZU. O tym, co i jak trzeba dostarczyć, mogę się dowiedzieć na infolinii, u agenta itd., i pewnie tam się dowiem, że wystarczy skan.

Nijak nie wynika z tego, co zalinkowałeś, że muszę swój podpis doręczyć do PZU w oryginale.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-20 14:28:35
Autor: Adam
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-20 o 12:58, Liwiusz pisze:
[...]

Ciekawe, jakby PZU czy inny tego typu beton zareagował na wysłanie dokumentu z podpisem elektronicznym.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-08-19 17:51:40
Autor: 'TomN'
wypowiedzenie oc mailem
Kris w <news:9aed35ca-18b8-4cfb-8cb0-777c3cc5f8a8googlegroups.com>:

W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 16:37:37 UTC+2 użytkownik TomN napisał:

Tak napisali, czy to Twoje/twoje swobodne tłumaczenie?

"Twój czytelny podpis - jako właściciela pojazdu."

Nie napisali wyraźnie, tylko trzeba poklikać po > ;P

Inna sprawa, że napisali gramatycznie, ale nieprawdę...

--
'Tom N'

Data: 2019-08-19 17:10:11
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-19 o 16:15, Kris pisze:
[...]

Na stronie nie występuje słowo podpis ani czytelny.
Jeśli mówisz o tym formularzu
https://www.pzu.pl/_fileserver/item/1511897
to nie wynika z tego, że skan niweczy czytelność.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-19 15:24:48
Autor: J.F.
wypowiedzenie oc mailem
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5a9f87$0$17348$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No ale widzisz, ze opcji "wyslij skan e-mailem" nie jest przewidziana.

J.

Data: 2019-08-19 15:56:14
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-19 o 15:24, J.F. pisze:
[...]

Podobnie jak nie ma żadnej innej opcji wysłania wypowiedzenia, bo nie o tym traktuje ta strona.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-19 16:01:59
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia Mon, 19 Aug 2019 15:09:27 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Jest, w "pytaniach i odpowiedziach".
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-19 17:11:58
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
[...]

Skan też zawiera czytelny podpis, który znajduje się w skanowanym dokumencie u ubezpieczonego.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-19 18:03:17
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia Mon, 19 Aug 2019 17:11:58 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Otóż nie. Skan zawiera skan podpisu :) I na dodatek z przedstawionej
strony nijak nie da się wywnioskować że można wysłać coś mailem. Jest
mowa abo o wysłaniu pocztą dokumentu albo o kontakcie osobistym.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-19 18:56:20
Autor: 'TomN'
wypowiedzenie oc mailem
Jacek Maciejewski w <news:bfqd2iffcww5$.1d78nf8f1fu31.dlg40tude.net>:

Dnia Mon, 19 Aug 2019 17:11:58 +0200, Liwiusz napisał(a):
Skan też zawiera czytelny podpis, który znajduje się w skanowanym dokumencie u ubezpieczonego.

Otóż nie. Skan zawiera skan podpisu :)

I nagle podpis stał sie nieczytelny bo to skan? Czy może skan to problem i podpis juz ie jest podpisem na tym co było skanowane  ;P

I na dodatek z przedstawionej strony nijak nie da się wywnioskować że można wysłać coś mailem. Jest
mowa abo o wysłaniu pocztą dokumentu albo o kontakcie osobistym.

"Wypowiedzenie możesz złożyć najpóźniej dzień przed końcem ubezpieczenia. Jeśli wysyłasz je pocztą, liczy się data stempla pocztowego."

Kraina pieczątkowsców -- "stempel pocztowy" co to takiego? A "poproszę pieczątkę" to wynalazek PP od "milijona lat"

--
'Tom N'

Data: 2019-08-20 09:09:17
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-19 o 18:56, 'TomN' pisze:

Kraina pieczątkowsców -- "stempel pocztowy" co to takiego? A "poproszę
pieczątkę" to wynalazek PP od "milijona lat"

Alternatywą jest data doręczenia listu, czyli sytuacja gorsza dla ubezpieczonego. Nie krytykuj w czambuł.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-20 13:48:26
Autor: J.F.
wypowiedzenie oc mailem
Użytkownik "'TomN'"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:190819.185620.pms.4143.41@int.dyndns.org.invalid.190819.invalid...
Jacek Maciejewski w
[...]

No - nie dostales pisma, tylko jego kopie.
A kopia latwa do podrobienia, bardzo latwa.

[...]

Urzednikow !
I to na dlugo zanim PP powstala.
Swoja droga - kto to wymyslil ? Chiny, Rzym ? Grecy raczej nie ...

J.

Data: 2019-08-20 15:51:43
Autor: 'TomN'
wypowiedzenie oc mailem
J.F. w <news:5d5bdea2$0$516$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Wiesz, w dzisiejszych czasach oryginał pisma jest na ekranie monitora, a to
co na papierze to TYLKO KOPIA z drukarki.

A kopia latwa do podrobienia, bardzo latwa.

Taaa...

--
'Tom N'

Data: 2019-08-17 08:22:47
Autor: dantes
wypowiedzenie oc mailem
[...]

Bo kiedyś fax a dzisiaj fax i e-mail nie jest dokumentem.

Data: 2019-08-17 11:00:00
Autor: Budzik
wypowiedzenie oc mailem
Użytkownik dantes dantes@qmail.com ...

[...]

Bzdura.
Wypowiadam mailem regularnie i nigdy nie miałem z tym kłopotu.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2019-08-17 14:07:33
Autor: cef
wypowiedzenie oc mailem
W dniu 2019-08-17 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

Wiesz, nie każdy potrafi poprawnie tego dokonać.
Niektórzy wypowiadają w treści maila (i to może nie zadziałać)
albo nie podają wszystkich wymaganych informacji - stąd kłopoty.

Data: 2019-08-17 15:36:11
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia Sat, 17 Aug 2019 14:07:33 +0200, cef napisał(a):

Niektórzy wypowiadają w treści maila (i to może nie zadziałać)
To co, wypowiadać w temacie? :)
albo nie podają wszystkich wymaganych informacji - stąd kłopoty.
Załączyłem skan polisy. Mało tam informacji? Lecz wymagany jest podpis albo osobiste stawiennictwo, bo PZU nie
potrafi/nie chce uwiarygodnić wypowiedzenia np. telefonicznie. Banki
mogą to czemu nie PZU? --
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-17 15:46:22
Autor: cef
wypowiedzenie oc mailem
[...]

I w jaki sposób załączyłeś podpis?
W temacie czy w treści maila?

Data: 2019-08-17 15:51:07
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia Sat, 17 Aug 2019 15:46:22 +0200, cef napisał(a):

[...]

No do maila oczywiście nie załączyłem, bo niby jak i zapewne dlatego nie
uwzględnili wypowiedzenia. O takiej konieczności dowiedziałem się już po
aferze, do tej pory sądziłem tak jak wy, że wystarczy zadzwonić lub
napisać maila.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-18 07:13:35
Autor: Shrek
wypowiedzenie oc mailem

I w jaki sposób załączyłeś podpis?
W temacie czy w treści maila?

No do maila oczywiście nie załączyłem, bo niby jak

Normalnie - piszesz wypowiedzenie na papierze, podpisujesz i przesyłasz skan (albo zdjęcie).

--
Shrek

Data: 2019-08-19 00:03:10
Autor: Kris
wypowiedzenie oc mailem
W dniu niedziela, 18 sierpnia 2019 07:13:36 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

Normalnie - piszesz wypowiedzenie na papierze, podpisujesz i przesyłasz skan (albo zdjęcie).

Ja na takie okoliczności mam zeskanowany w jpg swój podpis, wypowiedzenie pisze w word, wstawiam podpis(wstaw obrazek) zapisuje dokument jako pdf i wysyłam jako załącznik
Różne wypowiedzenia, czy inne pisma słałem w ten sposób i nigdy problemów nie było.

Data: 2019-08-19 09:23:40
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia Mon, 19 Aug 2019 00:03:10 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

[...]

To właśnie miałem na myśli mówiąc że łatwo podrobić podpis na skanie
dokumentu, zatem taki dokument nie może być uważany za pełnowartościowy.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-19 14:25:56
Autor: Liwiusz
wypowiedzenie oc mailem
[...]

Skoro ktoś wysyła skan pisma, to można założyć, że wypowiedzenie z podpisem istnieje. Oczywiście zawsze mogą się trafić fałszerstwa (wysłanie wypowiedzenia listem i posiadanie przez ubezpieczyciela oryginału też przed nim nie chroni), w najgorszym przypadku po prostu przywróci się ochronę.

--
Liwiusz

Data: 2019-08-18 08:47:51
Autor: Jacek Maciejewski
wypowiedzenie oc mailem
Dnia Sun, 18 Aug 2019 08:25:37 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Oni tam żyją jeszcze w epoce papieru. Żeby podsumować sprawę -
dowiedzieć się jak wypowiedzieć OC na stronach PZU nie da rady. Jedyne
co znalazłem to opis jak się tego dowiedzieć :)

[...]

Zapewne dlatego by mieli jeszcze ostatnią szansę coś wcisnąć klientowi.
Na stronach innych niż PZU a zajmujących się ubezpieczeniami faktycznie
można znaleźć opis postępowania polegający na wypełnieniu i podpisaniu
formularza, zeskanowaniu go i wysłaniu mailem. Niestety, wtedy o tym nie
wiedziałem. Poza tym, formalnie biorąc, skan podpisu nie jest podpisem.
Zbyt łatwo sfałszować. Mail który ja wysłałem miał treść:

"Oświadczam że nie kontynuuję umowy o ubezpieczenie typu OC i PWD o
których dane są zawarte w załączonym skanie dokumentu. Zawarłem umowę z
innym ubezpieczycielem. O tym czy to oświadczenie jest skuteczne, proszę
mnie niezwłocznie powiadomić mailem.
 --
Jacek Maciejewski"

Niestety, nie raczyli odpowiedzieć :) i na tej podstawie próbuję coś
ugrać. Zobaczymy czy się uda :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-08-18 09:01:44
Autor: Cavallino
wypowiedzenie oc mailem
[...]

Dlatego piszę o elektronicznym podpisie (zaufanym), a nie o elektronicznym wysłaniu (chociaż to oczywiście też musi mieć miejsce).
Prawnie taki podpis jest tożsamy z odręcznym i NIE MAJĄ PRAWA zarzucić Ci braku podpisu.

Data: 2019-08-18 08:51:37
Autor: cef
wypowiedzenie oc mailem
[...]

Tak jak wy? No właśnie my a na pewno ja nigdy tak nie sądziłem.
Już pierwsze próby ustalenia jak wypowiedzieć mailem prowadziły
do druków wypowiedzenia i z takiego należało skorzystać.
Niektórzy ubezpieczyciele opisują dokładnie jak to zrobić zwracając uwagę
na podpis dokumentu przed skanowaniem.

Data: 2019-08-18 15:59:56
Autor: Budzik
wypowiedzenie oc mailem
[...]

Ja wysyłan skan wypowiedzenia z podpisem.
I działa. --
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski

Data: 2019-08-16 10:00:02
Autor: Budzik
wypowiedzenie oc mailem
Użytkownik glumek glumo5f@gmail.com ...

witam
czy wypowiedzenie oc(skan wypowiedzenia) mailem jest skuteczne ?

tak, wysyłałem wielokrotnie do roznych towarzystw i nigdy nie było problemu.

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2019-08-17 11:32:03
Autor: kk
wypowiedzenie oc mailem
On 2019-08-16 07:20, glumek wrote:
witam
czy wypowiedzenie oc(skan wypowiedzenia) mailem jest skuteczne ?

Jest o ile ubezpieczalnia nie wyprze się.

Data: 2019-08-19 07:48:39
Autor: J.F.
wypowiedzenie oc mailem
Dnia Fri, 16 Aug 2019 07:20:54 +0200, glumek napisał(a):
czy wypowiedzenie oc(skan wypowiedzenia) mailem jest skuteczne ?

Wiele firm przyjmuje - tylko wlasnie skan pisemnego wypowiedzenia.

J.

wypowiedzenie oc mailem