wypowiedzenie umowy Inteligo

Data: 2011-07-18 10:14:30
Autor: pwz
wypowiedzenie umowy Inteligo
Witam!

Jako 偶e serwis internetowy Inteligo jest ubogi w informacje na ten temat, prosz臋 o porad臋 BiSwK - ot贸偶 chc臋 wym贸wi膰 umow臋 Inteligo. Mam jednak 2 w膮tpliwo艣ci: po pierwsze, czy osobno albo jako艣 szczeg贸lnie musz臋 w wypowiedzeniu podkre艣li膰, 偶e chc臋 te偶 zamkn膮膰/zlikwidowa膰 kart臋 (zwyk艂a debet贸wka)? Po drugie - pod jaki adres wys艂a膰 wypowiedzenie, tak aby by艂o ono skuteczne?
No i na wszelki wypadek - czy s膮 jakie艣"haczyki", na kt贸re powinienem przy wypowiedzeniu zwr贸ci膰 uwag臋? Mam na my艣li to, abym np. za X lat np. nie dosta艂 od nich pisma, 偶e zalegam z op艂at膮 za prowadzenie konta itp.

Pozdr
pwz

Data: 2011-07-18 10:35:55
Autor: ikarek
wypowiedzenie umowy Inteligo
U偶ytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j00q18$qh9$1news.onet.pl...
[...]

<http://inteligo.pl/pliki/wnioski-dla-otwierajacych-konto/Wniosek_o_zamkniecie_konta_Inteligo.pdf>
Adres jest na tym pdf. Zamyka艂em niedawno matki konto w ten
spos贸b i podzia艂a艂o.

No i na wszelki wypadek - czy s膮 jakie艣"haczyki", na kt贸re powinienem przy wypowiedzeniu zwr贸ci膰 uwag臋? Mam na my艣li to, abym np. za X lat np. nie dosta艂 od nich pisma, 偶e zalegam z op艂at膮 za prowadzenie konta itp.

Wys艂a膰 za potwierdzeniem odbioru, a dow贸d przechowywa膰
do ko艅ca 艣wiata i 1 dzie艅 d艂u偶ej :)

Data: 2011-07-18 10:38:30
Autor: pwz
W dniu 2011-07-18 10:35, ikarek pisze: