Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu

[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu

Data: 2012-10-27 20:35:27
Autor: móżyn
[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
[sas] napisał:


Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
czy się martwić, czy też tak powinno być :)
[sas]

W GO nie, ale zamykałem w Getinie naziemnym i było podobnie. Przez jakiś czas po zamknięciu mogłem się zalogować na konto, oczywiście bez możliwości zrobienia czegokolwiek. Potem login stał sie nieaktywny zupełnie. Trwało to kilka miesięcy, nie wiem dokładnie ile, bo przestałem sprawdzać po kilku tygodniach i sprawdziłem dopiero po dluższym czasie.

Data: 2012-10-28 12:56:29
Autor: wiatrak
[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu

W GO nie, ale zamykałem w Getinie naziemnym i było podobnie. Przez jakiś
czas po zamknięciu mogłem się zalogować na konto, oczywiście bez
możliwości zrobienia czegokolwiek. Potem login stał sie nieaktywny
zupełnie. Trwało to kilka miesięcy, nie wiem dokładnie ile, bo
przestałem sprawdzać po kilku tygodniach i sprawdziłem dopiero po
dluższym czasie.

Konto w Getinie naziemnym zlikwidowałem w marcu 2010. Czyli dwa i pół roku temu. Postanowiłem dzisiaj sprawdzić jak to jest u mnie. Zalogowałem się bez problemu i nawet przyszedł sms powiadamiający o "udanym logowaniu do bankowości internetowej". Nie ma tam nic, żadnych produktów, ale figurują tam dalej moje dane osobowe.
  Chyba musze się do nich pofatygować i skończyć definitywnie z tym "bankiem".

Data: 2012-10-29 08:19:02
Autor: móżyn
[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
wiatrak napisał:

W GO nie, ale zamykałem w Getinie naziemnym i było podobnie. Przez
jakiś
czas po zamknięciu mogłem się zalogować na konto, oczywiście bez
możliwości zrobienia czegokolwiek. Potem login stał sie nieaktywny
zupełnie. Trwało to kilka miesięcy, nie wiem dokładnie ile, bo
przestałem sprawdzać po kilku tygodniach i sprawdziłem dopiero po
dluższym czasie.

Konto w Getinie naziemnym zlikwidowałem w marcu 2010. Czyli dwa i pół
roku temu. Postanowiłem dzisiaj sprawdzić jak to jest u mnie.
Zalogowałem się bez problemu i nawet przyszedł sms powiadamiający o
"udanym logowaniu do bankowości internetowej". Nie ma tam nic, żadnych
produktów, ale figurują tam dalej moje dane osobowe.
  Chyba musze się do nich pofatygować i skończyć definitywnie z tym
"bankiem".


Ja zamknąłem  w grudniu 2010. Co ciekawe, wprawdzie nie mogę się zalogować (komunikat, że konto nieprawidłowe lub zablokowane), ale SMS o nieudanym logowaniu przychodzi.

Data: 2012-10-29 08:34:06
Autor: móżyn
[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
móżyn napisał:

Ja zamknąłem  w grudniu 2010. Co ciekawe, wprawdzie nie mogę się
zalogować (komunikat, że konto nieprawidłowe lub zablokowane), ale SMS
o nieudanym logowaniu przychodzi.


Pomyłka i przepraszam za wprowadzenie w błąd. Przypomniałem sobie prawidłowe hasło i jednak się zalogowałem. Czyli po blisko 2 latach konto nadal istnieje i mogę się zalogować do gb24. Natomiast nie ma rachunków. To co pisałem wcześniej dotyczyło nr rachunku, który po zamknięciu wisiał jeszcze kilka tygodni bez możliwości wykonania operacji. Niemniej konto z danymi, telefon nadal są w systemie i wygląda na to, że już zostaną.

[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona