[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu

Data: 2012-10-28 10:09:39
Autor: W
[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
[sas] wystukał, co następuje:

Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
dalszym  ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
czy się  martwić, czy też tak powinno być :)
[sas]

Mnie chyba po 2-3 miesiącach dopiero zablokowali dostęp do konta (konto nieistnieje czy jakoś podobnie)...

Data: 2012-10-28 04:27:24
Autor: Hakuna Matata
W dniu niedziela, 28 października 2012 11:09:40 UTC+1 użytkownik W napisał:
> [...]

> [sas]

Mnie chyba po 2-3 miesiącach dopiero zablokowali dostęp do konta (konto nieistnieje czy jakoś podobnie)...

Mam podobnie. Umowy rachunków bankowych w Alior Bank i Bank Pocztowy wypowiedziane przed miesiącem, możliwość logowania pozostała.

Data: 2012-10-28 13:51:36
Autor: W
[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Hakuna Matata wystukał, co następuje:

[...]

mBank ma w sumie też podobnie, tylko tam *po zalogowaniu* wyświetla się, że dany kanał jest nieaktywny, co mnie na początku trochę w konsternację wprawiło... ale podobno 'tak ma być'...

EDIT:
sprawdziłem, w mBanku (konto zamknięte chyba rok temu :D):
"Kanał jest już dezaktywowany." czy tam "Služba je již zablokována." ;)

[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu