wypowiedzenie umowy - cyfrowy polsat

Data: 2012-02-02 06:31:23
Autor: ...:::fi$her:::...
wypowiedzenie umowy - cyfrowy polsat
cześć!
w 2007 roku podpisałem z polsatem umowę na 2 lata, potym okresie umowa
jest na czas nieokreślony, chyba.
Pragnę im wysłać wypowiedzenie z tym że nie bardzo wiem jaki mam
wpisać nr karty do dekodera?
w 2007 podczas zawiązania umowy był inny nr,a po 2 latach przysłali mi
nową kartę z innym nr,
i teraz nie bardzo wiem który nr wpisać w wypowiedzeniu? może miał
ktoś z was podobny problem?

Data: 2012-02-02 15:40:12
Autor: Kris
Użytkownik "...:::fi$her:::..."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:843bcb42-dfb6-4f05-95a5-d026bc4ec822@c20g2000vbb.googlegroups.com...

i teraz nie bardzo wiem który nr wpisać w wypowiedzeniu? może miał
ktoś z was podobny problem?

Wpisz nr umowy która wypowiadasz. Bo wypowiadasz umowe a nie kartę przecież.

Data: 2012-02-03 00:27:19
Autor: piotr
W dniu 2012-02-02 15:40, Kris pisze:

Wpisz nr umowy która wypowiadasz. Bo wypowiadasz umowe a nie kartę
przecież.

a jeżeli musisz podać numer karty, to raczej aktualnej.

wypowiedzenie umowy - cyfrowy polsat