wypowiedzenie umowy najmu mieszkania

Data: 2011-03-10 08:57:17
Autor: witek
wypowiedzenie umowy najmu mieszkania
On 3/10/2011 4:51 AM, Tomek wrote:
Czy ma on takie prawo i czy może ja mam prawo wymówić umowę i złożyć
wypowiedzenie z powodu wystawienia mieszkania na sprzedaż i
niezapowiedziane codzienne wizyty zwiedzających?

umówiliście się na trzy miesiace to trzy miesiące.

A że jacys ludzie sobie chodza. To niech sobie chodzą. dopóki mieszkasz to sobie mogą drzwi od zewnątrz oglądać.

Data: 2011-03-10 21:17:09
Autor: Konop
wypowiedzenie umowy najmu mieszkania
A że jacys ludzie sobie chodza. To niech sobie chodzą. dopóki mieszkasz
to sobie mogą drzwi od zewnątrz oglądać.

A tak zapytam - czy właściciel mieszkania ma prawo wejść do swojego mieszkania, pomimo, że je komuś wynajmuje? Czy razem z właścicielem mogą wejść "jacyś ludzie", których on ze sobą przyprowadzi? Jak ta sprawa wygląda??

  Konop

Data: 2011-03-10 15:02:12
Autor: witek
On 3/10/2011 2:17 PM, Konop wrote:
[...]

Nie. Jest to naruszenie miru domowego.

  Czy razem z właścicielem mogą
wejść "jacyś ludzie", których on ze sobą przyprowadzi? Jak ta sprawa
wygląda??

Normalnie. Nie wpuszczasz ich.
A jak ju są i nie chcą wyjść to po prośbie o  opuszczenie mieszkania wzywa sie policję. Ich notatka bedzie podstawą w sprawie karnej o naruszenie miru domowego.

Data: 2011-03-10 21:58:22
Autor: Kapsel
Thu, 10 Mar 2011 21:17:09 +0100, Konop napisał(a):

[...]

Nie może. Przynajmniej nie "ot tak" ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-03-15 21:00:08
Autor: Massai
Konop wrote:

> [...]

mieszkania, pomimo, że je komuś wynajmuje? Czy razem z właścicielem
mogą wejść "jacyś ludzie", których on ze sobą przyprowadzi? Jak ta

Jeśli musi cos naprawić, skontrolować stan urządzeń (które takowej
okresowej kontroli wymagają) i tym podobne - wtedy lokator musi
udostępnić mieszkanie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-03-15 17:55:32
Autor: witek
On 3/15/2011 4:00 PM, Massai wrote:
Konop wrote:

[...]

a jak nie udostępni to wejść i tak nie możesz.

wypowiedzenie umowy najmu mieszkania