wypowiedzenie umowy w inteligo

Data: 2010-06-28 05:35:07
Autor: Agnieszka Żuk
wypowiedzenie umowy w inteligo
Zamknięcie konta w Inteligo wymaga formy pisemnej - tak± odpowiedĽ
przekazuj± konsultanci na pytanie "jak zrezygnować z Inteligo?".

Odwołuj± się tym samym do zapisu w Regulaminie, który mówi:
"Rozwi±zuj±c Umowę Klient zobowi±zany jest przesłać do Banku listem
poleconym pisemne o¶wiadczenie o wypowiedzeniu Umowy" (Rozdział 2, §
18, punkt 2). Umowa została zawarta w formie pisemnej i w takiej może
zostać rozwi±zana.

Aby ujednolicić tre¶ć o¶wiadczenia został przygotowany przez Inteligo
stosowny formularz, tzw. formularz zamknięcia konta. Klienci maj±
możliwo¶ć zamówienia go bezpłatnie w trakcie rozmowy telefonicznej z
konsultantem. Mog± go otrzymać bez ponoszenia dodatkowych kosztów na
adres do korespondencji tradycyjnej (w formie papierowej), na numer
fax-u albo na adres e-mail (formularz trzeba wtedy wydrukować).

Przygotowanie formularza jest bezpłatne. Konsultanci nie wysyłaj± go:
przyjmuj± jedynie zamówienie.  2 dni robocze to maksymalny czas na
jego realizację plus czas wysyłki.
Zgłoszenie zapotrzebowania na formularz nie oznacza jeszcze, że
rozpocz±ł się proces zamykania konta. Należy wypełniony i opatrzony
wzorem podpisu formularz odesłać listem poleconym (patrz: Regulamin)
na adres widniej±cy na nim.

Z prowadzenia konta w Inteligo można zrezygnować w dowolnym momencie.
Jednakże samo jego zamknięcie nie jest natychmiastowe. Od momentu, gdy
otrzymamy prawidłowo wypełnion± i podpisan± dyspozycję zamknięcia
konta rozpocznie się jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W trakcie
jego trwania konto jest aktywne, można go używać na dotychczasowych
zasadach. Bank ma również prawo do pobierania opłat jemu należnych,
zgodnych z TOiP.

Bez złożonego podpisu dyspozycja zamknięcia konta jest nieważna. W
przypadku jego braku formularz trzeba wysłać ponownie. To może
wydłużyć proces zamykania konta.
Ważne jest, by dane teleadresowe naszych Klientów były aktualne.
Niewykluczone, że będziemy potrzebowali jeszcze potwierdzenia z Twojej
strony, że została wydana dyspozycja zamknięcia konta. I nie jest to
"zatrzymywanie klienta na siłę". Każda dyspozycja, która jest składana
w Inteligo, czy to na infolinii czy w formie pisemnej musi być
wyraĽna. WyraĽne TAK, czytelny podpis - to jednoznaczne pozwolenie dla
banku do jej realizacji.

Kolejny czynnik, który może przedłużyć zamykanie konta to
nieautoryzowane saldo ujemne. Bank zobowi±zuje się "pozostaj±ce na
rachunkach ¶rodki wraz z odsetkami naliczonymi do dnia rozwi±zania
Umowy przelać na wskazany w dyspozycji Klienta inny rachunek bankowy".
I oczekuje tego samego od Klientów - uregulowania zadłużenia je¶li ono
występuje.

W trakcie zamawiania formularza konsultant zapyta o powód rezygnacji z
konta. To nie w celu przedłużenia rozmowy. Uzyskiwane w ten sposób
sugestie i uwagi przyczyniły się do wprowadzenia znacznych zmian w
TOiP z dniem 11 maja 2010 roku. Każda informacja jest dla nas cenna.

Agnieszka Żuk

mojeinteligo.pl
moje@inteligo.pl

Data: 2010-06-28 05:54:15
Autor: Jarek Andrzejewski
On 28 Cze, 14:35, Agnieszka Żuk <agazukintel...@gmail.com> wrote:

[...]

a ma to jakie¶ oparcie w przepisach? Oczywi¶cie, że bank może
oczekiwać uregulowania zadłużenia. Ba, nawet ma do tego celu potężne
narzędzie: bankowy tytuł egzekucyjny.
Ale na tej podstawie przecież nie może przedłużyć okresu
wypowiedzenia. Mylę się?

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-06-29 02:41:21
Autor: Agnieszka Żuk
wypowiedzenie umowy w inteligo
Warunkiem zamknięcia rachunku (i całego konta) jest uregulowanie przez
Klienta wszelkich zobowi±zań obci±żaj±cych zamykany rachunek.Jeżeli na
rachunku zamykanym jest zadłużenie - staramy się o tym informować
Klienta. Nieaktualne dane adresowe mog± utrudnić kontakt i przekazanie
informacji. Po uregulowaniu całego zadłużenia rachunek jest
niezwłocznie zamykany.

Agnieszka Żuk
mojeinteligo.pl

Data: 2010-06-29 10:59:27
Autor: witek
Agnieszka Żuk wrote:
Warunkiem zamknięcia rachunku (i całego konta) jest uregulowanie przez
Klienta wszelkich zobowi±zań obci±żaj±cych zamykany rachunek.

Warunkiem zamknięcia konta jest wypowiedzenie umowy przez któr±kolwiek ze stron.
Koniec kropka.
Może kto¶ w inteligo zacznie wreszcie studiować kodeks cywilny.

Data: 2010-06-29 18:13:57
Autor: mvoicem
(29.06.2010 17:59), witek wrote:
Agnieszka Żuk wrote:
[...]

Jeżeli rozumieć rachunek jako zapis w systemie księgowym banku, to
niekoniecznie musi zachodzić taki automatyzm.

p. m.

Data: 2010-06-29 11:24:05
Autor: witek
mvoicem wrote:
(29.06.2010 17:59), witek wrote:
Agnieszka Żuk wrote:
[...]

to wowczas jest to rachunek techniczny nalezacy do inteligo i klientowi nic do tego co bank robi ze swoimi wlasnymi kontami.

Data: 2010-06-29 22:39:04
Autor: Krzysztof Halasa
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

to wowczas jest to rachunek techniczny nalezacy do inteligo i
klientowi nic do tego co bank robi ze swoimi wlasnymi kontami.

Owszem, ale mimo tego ten rachunek caly czas sie pojawia "konsultantom"
w systemie i w zwiazku z tym mowia prawde, ze do jego zamkniecia saldo
musi byc zerowe. Jak sie je wyzeruje to inna sprawa.

"Konsultant" (w banku) to taki specyficzny zawod, trzeba byc ostroznym,
a i tak zdaza sie, ze to nie pomaga.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-06-29 17:30:03
Autor: witek
Krzysztof Halasa wrote:
[...]

A co mnie obchodzi co sie konusltatowi pojawia na ekranie i co bank musi zrobic zeby zamknąć swoje własne konta.

Po rozwiÄ…zaniu umowy, ĹĽadne zwiÄ…zki mnie z bankiem nie Ĺ‚Ä…czÄ….
Po za ewentualnym ściaganiem się za długi na drodze cywilnej.

Data: 2010-06-29 13:43:23
Autor: mvoicem
(29.06.2010 11:41), Agnieszka Żuk wrote:
[...]

Czy taki wypowiedziany ale nie zamknięty rachunek obci±ża klienta
opłatami za niego?

p. m.

Data: 2010-06-29 11:00:30
Autor: witek
mvoicem wrote:
[...]

Nie ma prawa.
Umowa została wypowiedziana i nie ma żadnej podstawy do prowadzenia jakiegokolwiek rachunku an rzecz klienta.

Data: 2010-06-29 17:01:38
Autor: Krzysztof Halasa
wypowiedzenie umowy w inteligo
mvoicem <mvoicem@gmail.com> writes:

Czy taki wypowiedziany ale nie zamknięty rachunek obciąża klienta
opłatami za niego?

Nie powinien, ale dopiero po zakonczeniu okresu obowiazywania umowy.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-06-29 18:13:00
Autor: mvoicem
(29.06.2010 17:01), Krzysztof Halasa wrote:
mvoicem <mvoicem@gmail.com> writes:

Czy taki wypowiedziany ale nie zamknięty rachunek obciąża klienta
opłatami za niego?

Nie powinien, ale dopiero po zakonczeniu okresu obowiazywania umowy.

To wiem. Ale mnie bardziej interesuje stanowisko Inteligo, skoro juĹĽ siÄ™
udziela na grupach.

p. m.

Data: 2010-07-01 00:37:43
Autor: Agnieszka Żuk
wypowiedzenie umowy w inteligo

Dziękujemy za uwagi i sugestie przekazywane pod k±tem Inteligo na
forum pl.biznes.banki
Zainteresowanych zapraszamy na stronę mojeinteligo.pl
Nasi Ludzie s± do Waszej dyspozycji i czekaj± na pytania.

Pozdrawiamy,
Zespół Moje Inteligo.

Data: 2010-07-01 08:00:21
Autor: xbartx
wypowiedzenie umowy w inteligo
Dnia Thu, 01 Jul 2010 00:37:43 -0700, Agnieszka Żuk napisał(a):

Dziękujemy za uwagi i sugestie przekazywane pod kątem Inteligo na forum
pl.biznes.banki
Zainteresowanych zapraszamy na stronÄ™ mojeinteligo.pl Nasi Ludzie sÄ… do
Waszej dyspozycji i czekajÄ… na pytania.

Widać, że Amra zakasał rękawy i ostro wziął się do roboty. Oby tak dalej w tym kierunku, bo te kilka lat stagnacji na pewno bankowi się nie przysłużyło.

--
xbartx

Data: 2010-07-01 12:11:23
Autor: mvoicem
(01.07.2010 10:00), xbartx wrote:
[...]

No jest jakiś postęp, ale jakby jeszcze Amra nauczył p. Agnieszkę:
 - cytować post na ktĂłry odpowiada,
 - odpowiadać na temat,

to by było super.

Bo zadałem pytanie a w odpowiedzi dostałem podziękowanie za sugestie i
zaproszenie na mojeinteligo.pl

p. m.

Data: 2010-07-01 04:16:46
Autor: Agnieszka Żuk
wypowiedzenie umowy w inteligo

No jest jaki¶ postęp, ale jakby jeszcze Amra nauczył p. Agnieszkę:
 - cytować post na który odpowiada,
 - odpowiadać na temat,

to by było super.

Bo zadałem pytanie a w odpowiedzi dostałem podziękowanie za sugestie i
zaproszenie na mojeinteligo.pl

p. m.

@mvoicem i pozostali uczestnicy forum

Mój ostatni wpis nie był odpowiedzi± na konkretny umieszczony tu post,
dlatego żadnego z nich nie cytowałam.
Zachęcam, by wszelakie pytania zwi±zane z Inteligo kierować
bezpo¶rednio z naszej strony.

Na tym forum pojawiły się różne w±tpliwo¶ci, dotycz±ce zamknięcie
konta, karty kodów czy przelewów. Na te i inne pytania czekaj± nasi
blogerzy.Gotowi do odpowiedzi na każde z nich :)

mojeinteligo.pl -  niech będzie naszym wspólnym Inteligo.

Z pozdrowieniami,
Zespół Moje Inteligo.

Data: 2010-07-01 09:20:34
Autor: witek
Agnieszka Żuk wrote:
Zachęcam, by wszelakie pytania zwi±zane z Inteligo kierować
bezpo¶rednio z naszej strony.

1. Nie chce mi się.
2. Pytanie padło tutaj i może tutaj warto by udzielić odpowiedzi, skoro już jeste¶.

Data: 2010-07-01 13:45:25
Autor: mvoicem
wypowiedzenie umowy w inteligo
(01.07.2010 13:16), Agnieszka Żuk wrote:
[...]

@mvoicem i pozostali uczestnicy forum

Mój ostatni wpis nie był odpowiedzi± na konkretny umieszczony tu post,
dlatego żadnego z nich nie cytowałam.

Gwoli ¶cisło¶ci - nie cytowała pani także tych postów na które Pani
odpowiadała :).

p. m.

Data: 2010-07-01 17:01:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-01 10:00, xbartx pisze:
Widać, że Amra zakasał rękawy i ostro wziął się do roboty.

A co to za Amra?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Chcesz nie głosować na Jarka?
Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

Data: 2010-07-01 17:42:37
Autor: MĹ‚otkowy
wypowiedzenie umowy w inteligo
W dniu 2010-07-01 10:00, xbartx pisze:
Widać, że Amra zakasał rękawy i ostro wziął się do roboty.

A co to za Amra?

Nie wiesz?
To guglaj, guglaj aĹĽ siÄ™ nauczysz...
Zanim zapytasz - guglaj. Zanim napiszesz - guglaj.
:)

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.            MĹ‚otkowy

Data: 2010-07-01 18:27:27
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-01 17:42, MĹ‚otkowy pisze:
[...]

Gugle zgłaszały głównie AMRA - Agencja Ochrony Osób i Mienia Warszawa.
Ale fakt, w sekcji grupy dyskusyjne znalazłem, że był taki gość, co się
udzielał w latach 2002-2004 a potem praktycznie zanikł :D

Jakiś Prezes Inteligo, że mówicie iż jego praca wpływa na działanie
Inteligo?

Data: 2010-07-01 19:04:42
Autor: Marcin Mokrzycki
wypowiedzenie umowy w inteligo
On Thu, 01 Jul 2010 18:27:27 +0200, Przemysław Adam ¦miejek wrote:

Jaki¶ Prezes Inteligo, że mówicie iż jego praca wpływa na działanie
Inteligo?

SprawdĽ w google'u.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2010-07-01 20:09:17
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
wypowiedzenie umowy w inteligo
W dniu 2010-07-01 19:04, Marcin Mokrzycki pisze:
SprawdĽ w google'u.

Widzę, że jaka¶ zmowa... Nie wiedziałem, że nie wolno zapytać i to temat
tabu.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-07-01 20:12:43
Autor: Młotkowy
W dniu 2010-07-01 20:09, Przemysław Adam ¦miejek pisze:
W dniu 2010-07-01 19:04, Marcin Mokrzycki pisze:
SprawdĽ w google'u.

Widzę, że jaka¶ zmowa... Nie wiedziałem, że nie wolno zapytać i to temat
tabu.

No dobra. Wiem. S± ludzie odporni na naukę. Podpowiem Ci więc:
Guglaj:
Michał "Amra" Macierzyński.

.... była gdzie¶ taka przypowie¶ć, kończyła się:
, a gdy trzecia osoba mówi ci, że jeste¶ osłem, to kup sobie żłób.

--
Dziękuję. Pozdrawiam.            Młotkowy

Data: 2010-07-01 20:16:51
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
W dniu 2010-07-01 20:12, Młotkowy pisze:

[...]

A jednak tabu i palenie na stosie (wyzywanie od osłów) tego, co się
o¶mielił zapytać.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-07-01 20:15:07
Autor: mvoicem
(01.07.2010 20:09), Przemysław Adam ¦miejek wrote:
W dniu 2010-07-01 19:04, Marcin Mokrzycki pisze:
SprawdĽ w google'u.

Widzę, że jaka¶ zmowa... Nie wiedziałem, że nie wolno zapytać i to temat
tabu.

SprawdĽ tu: http://lmgtfy.com/?q=michał+amra+macierzyński

p. m.

Data: 2010-07-01 20:22:15
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
W dniu 2010-07-01 20:15, mvoicem pisze:
[...]

Szczerze mówi±c, nic sensownego się nie gugla[1]. Jaki¶ czarny lew +
jakie¶ jego listy. Może z ich czytania powinienem wywnioskować kimże on
jest, ale czy nie możecie po ludzku napisać skrótowo?

[1] Dokładniej mówi±c wyszło mi co¶ takiego z Twojego odsyłacza:
http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/amra.htm

--
Przemysław Adam ¦miejek

Data: 2010-07-01 13:40:58
Autor: witek
wypowiedzenie umowy w inteligo
Przemysław Adam ¦miejek wrote:

Szczerze mówi±c, nic sensownego się nie gugla[1].

Sierota

Data: 2010-07-01 20:49:22
Autor: cef
witek wrote:

Szczerze mówi±c, nic sensownego się nie gugla[1].

Sierota

Nie. On ma uszkodzone zwoje odpowiedzialne za zapamiętywanie
i kojarzenie faktów. Czytał tę grupę jeszcze wtedy, kiedy Amra
starał się o kartę w Fortisie, ale nic nie pamięta.
Niestety nie przeczyta, chyba, że mnie kto¶ wywlecze z KF :-)

Data: 2010-07-01 21:49:37
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
wypowiedzenie umowy w inteligo
On 10-07-01 20:49, cef wrote:
witek wrote:

Szczerze mĂłwiÄ…c, nic sensownego siÄ™ nie gugla[1].

Sierota

Nie. On ma uszkodzone zwoje odpowiedzialne za zapamiętywanie
i kojarzenie faktów. Czytał tę grupę jeszcze wtedy, kiedy Amra
starał się o kartę w Fortisie, ale nic nie pamięta.
Niestety nie przeczyta, chyba, ĹĽe mnie ktoĹ› wywlecze z KF :-)

:)))))))))))))))))

To byly czasy z ta karta Fortisowa :D

Data: 2010-07-01 22:36:53
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-01 21:49, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
On 10-07-01 20:49, cef wrote:
[...]

A więc skoro cię już wywlókł, to wyobraź sobie, że nie każdy żyje
UseNetem. Możliwe, że 7 lat temu tu byłem i ty to pamiętasz. Ale ja nie.
A już pamiętać wszystkich grupowiczów z tamtych czasów? Ja nawet nie
pamiętam za co mam cię w KFie, choć ton tej wypowiedzi potwierdza, że i
owszem, słusznie.

Ale współczuję ci, że nie masz ciekawszych rzeczy w życiu niż pamiętanie
kto kiedy na jakich grupach bywał i kto w jakim ma cię KFie.
I że musisz innych prosić, żeby cię z niego wywlekali, bo tak bardzo ci
zależy, żeby mi odpowiedzieć i zostać przeze mnie zauważonym ze swoją
żałosną odzywką.

To byly czasy z ta karta Fortisowa :D

Może były. Czy muszę jednak pamiętać przez 7 lat co gdzie kto i dlaczego
załatwiał?

Data: 2010-07-01 15:40:17
Autor: witek
Przemysław Adam Śmiejek wrote:

Może były. Czy muszę jednak pamiętać przez 7 lat co gdzie kto i dlaczego
załatwiał?

podstawowe rzeczy raczej wypadałoby pamietac.

Data: 2010-07-01 22:50:55
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-07-01 22:36, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...]

Przemek - to pomoge ;) poza p.b.b. prnews.pl, ktory w sumie tutaj na tej grupie sie rodzil, no a potem bankier.pl

Teraz choroba ostal mi sie ino blip i facebook, ale mam nadzieje, ze za jakis czas to zmienie. No i rowniez trzeba bedzie ruszyc na nowo z jakimis naziemnmi spotkaniami - oczywiscie bankowymi :)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2010-07-02 06:42:50
Autor: xbartx
wypowiedzenie umowy w inteligo
Dnia Thu, 01 Jul 2010 22:50:55 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
napisał(a):

Teraz choroba ostal mi sie ino blip i facebook, ale mam nadzieje, ze za
jakis czas to zmienie. No i rowniez trzeba bedzie ruszyc na nowo z
jakimis naziemnmi spotkaniami - oczywiscie bankowymi :)

Jednym słowem wygląda na to, że dobrze iż do tego naszego polskiego banku trafiłeś, bo znowu się na grupie uaktywniłeś, no chyba że jakieś wakacje masz or sth ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-02 01:25:28
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
wypowiedzenie umowy w inteligo
On 2 Lip, 08:42, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Jednym słowem wygl±da na to, że dobrze iż do tego naszego polskiego banku
trafiłe¶, bo znowu się na grupie uaktywniłe¶, no chyba że jakie¶ wakacje
masz or sth ;)
xbartx

Pisac nie mam gdzie ;) Albo inaczej - koncepcyjne SKO skonczylem :) Bo
ja przede wszystkim SKO bede teraz rewitalizowal :D

Data: 2010-07-02 09:06:07
Autor: xbartx
wypowiedzenie umowy w inteligo
Dnia Fri, 02 Jul 2010 01:25:28 -0700, Michal 'Amra' Macierzynski
napisał(a):

Pisac nie mam gdzie ;) Albo inaczej - koncepcyjne SKO skonczylem :) Bo
ja przede wszystkim SKO bede teraz rewitalizowal :D

Z SKO to ja pamiętam tylko tyle:

"Dziś oszczędzam w SKO jutro w PKO" - cholera wychodzi na to, że jest ponad czasowe albo ktoś nieźle antycypował ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-02 22:40:33
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
napisał(a):

[...]

hehehe - wyobraz sobie, ze sie nic nie zmienilo. konkurs ten sam, ksiazeczka ta sama, brak oprocentowania ten sam :D

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2010-07-01 22:58:21
Autor: cef
wypowiedzenie umowy w inteligo
Przemysław Adam Śmiejek wrote:

Ja nawet
nie pamiętam za co mam cię w KFie, choć ton tej wypowiedzi
potwierdza, że i owszem, słusznie.

Pewnie. To nie tylko ten przypadek.
Ja CiÄ™ widzÄ™ na kilku grupach, ktĂłre czytam i zauwaĹĽam takÄ…
czy podatkowy w wÄ…tku, w ktĂłrym Ty czynnie uczestniczysz, to po jakimĹ› czasie
okazuje się, że informacje, które w pełni opisywały problem
do Ciebie jednak nie dotarły, albo Ci się nie utrwaliły, bo po miesiącu
sprawiasz wrażenie jakbyś w ogóle o niczym takim nie słyszał.

Data: 2010-07-01 17:48:13
Autor: mvoicem
(01.07.2010 17:01), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
W dniu 2010-07-01 10:00, xbartx pisze:
Widać, że Amra zakasał rękawy i ostro wziął się do roboty.

A co to za Amra?

To tak jakbyś się na pl.soc.prawo(.podatki) zapytał kto to Gotfryd.

p. m.

Data: 2010-06-29 05:20:00
Autor: kashmiri
wypowiedzenie umowy w inteligo
Agnieszka Żuk <agazukinteligo@gmail.com> dared to write:
[...]

/ciach/

W ¶wietle prawa obowi±zuj±cego w Polsce, rozwi±zanie umowy musi zostać *doręczone skutecznie*, a czy jest wysłane "listem zwykłym", "listem poleconym", "przesyłk± kuriersk±" czy zaniesione osobi¶cie - nie ma *żadnego* znaczenia dla ważno¶ci takiego wypowiedzenia.

Pozdr.
k.

wypowiedzenie umowy w inteligo